Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 159 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard REVIEW: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

    REVIEW: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Ik vraag mij toch echt af of je de film wel hebt gezien, [spoiler:5d99e680c2]aangezien Mace Windu wordt verslagen door de grootste badguy in de film en niet zoals jij zegt door een "haai"[/spoiler:5d99e680c2]


  3. #3

    Standaard

    Denk aan de spoilertags, zeker bij een recente en gewilde film zoals deze. Heb ze daarom maar even toegevoegd :wink:

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Wie zit er nu eigenlijk op een review te wachten van deze film op dit moment,iedereen wil deze film toch zien zonder dat ze al spoilers weten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Deze review maakt mij nog hongeriger

    Wel een raar idee dat dit de ECHTE afsluiter is
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Wel een raar idee dat dit de ECHTE afsluiter is
    Inderdaad jammer,
    Star Wars zijn na oorlogsfilms mijn meest favoriete films,kan deze niet vaak genoeg kijken!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda
    Hoi,

    Ik vraag mij toch echt af of je de film wel hebt gezien, [spoiler:b93354b66e] ... [/spoiler:b93354b66e]
    Inderdaad. En bepaalde opmerkingen en kritiekpunten lijken bijna letterlijk hetzelfde op dingen die ik in andere besprekingen heb gezien. Maar misschien kom je onafhankelijk op dezelfde conclusies.

    Maar wat Mace Windu betreft: Het is Revenge of the Sith, niet Deep Blue Sea. Of Lucas heeft wel een heel grote verrassing ingebouwd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Deze review maakt mij nog hongeriger

    Wel een raar idee dat dit de ECHTE afsluiter is
    Ach.. je kan zo meteen je vastbijten in de tv-serie en misschien komen deel 7,8 en 9 ook nog wel

  10. #10

    Standaard

    M'n Complimenten over de eerste 2 alinea's

    De rest hebbik (nog) niet gelezen, die lees ik wel na 19 mei !!
    Maar het ziet er goed uit.

  11. #11

    Standaard

    De review die ik deze week in de krant las (De Standaard) had het over een slaapverwekkende film die uit hetzelfde vaatje tapt als de vorige 2. Houterige dialogen, zwak geacteerd ondanks een getalenteerde cast maar vooral veel dure special effects. Mijn verwachtingen liggen niet erg hoog meer, laat ons hopen dat dat helpt bij het bekijken van de film!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    De review die ik deze week in de krant las (De Standaard) had het over een slaapverwekkende film die uit hetzelfde vaatje tapt als de vorige 2. Houterige dialogen, zwak geacteerd ondanks een getalenteerde cast maar vooral veel dure special effects. Mijn verwachtingen liggen niet erg hoog meer, laat ons hopen dat dat helpt bij het bekijken van de film!
    Alle critici gaan deze film afberanden, of ie nou wel of niet goed is.

    Dat is helaas zoals critici werken.

    De film heeft alles tegen zich:

    Commecieel
    Vervolg
    Groots opgezet

    Critici zijn vaak nog erger dan politici.

    Per ongeluk stukje spoiler gelezen bij kijken naar plaatjes
    Maar de Padme verhaallijn hadden ze idd wat subtieler aan kunnen pakken ja.
    [spoiler:3e82174f77]Een wat heroischer einde dan een keel dichtknijpen Of beter nog, haar spoorloos doen verdwijnen (hebben we nog een open einde wat betreft na deel IV V en VI als GL dat ooit wil doen. [/spoiler:3e82174f77]

    Ik denk dat dat mn enigste punt van kritiek zal zijn. (gelukkig hebben we de DVD nog )
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  13. #13

    Standaard

    Mooie review van een volgens mij sublieme film. Ben dan ook fan van de serie.

    klein dingetje waar denk ik The Duke het misschien wel mee eens is

    ...Ten eerste is de overstap van Anakin naar The Dark Side niet bepaald geloofwaardig....

    In mijn ogen zie je in Phantom Menace echt een 'brave' skywalker met weinig trekjes

    In deel 2 zie je al wat meer scheurtjes komen in deze braafheid.

    Er is dus wel opbouw in. Dat het uiteindelijk een keuze is van een paar seconden is natuurlijk wel logisch. Uiteindelijk wordt de knoop doorgehakt en daar komt dan de Dark Side uit.

    Nogmaals zo zie ik het en kan het natuurlijk ook verkeerd zien :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Mooie review van een volgens mij sublieme film. Ben dan ook fan van de serie.

    klein dingetje waar denk ik The Duke het misschien wel mee eens is

    ...Ten eerste is de overstap van Anakin naar The Dark Side niet bepaald geloofwaardig....

    In mijn ogen zie je in Phantom Menace echt een 'brave' skywalker met weinig trekjes

    In deel 2 zie je al wat meer scheurtjes komen in deze braafheid.

    Er is dus wel opbouw in. Dat het uiteindelijk een keuze is van een paar seconden is natuurlijk wel logisch. Uiteindelijk wordt de knoop doorgehakt en daar komt dan de Dark Side uit.

    Nogmaals zo zie ik het en kan het natuurlijk ook verkeerd zien :wink:
    IDD. Laten we maar zeggen, op het moment dat de keuze gemaakt wordt wordt je razendsnel door "the dark side" overgenomen en soort van "vervuilt" Haat vervult je en zo blablabla

    Het is op zich wel lochisch dat de uiteindelijke definitieve overstap razendsnel gebeurt. Anakins moordpartij in razernij in AOTC was ook al geen misselijke aanleiding, ondanks dat hij nog wat berouw toonde (maar alleen aan Padme)
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  15. #15

    Standaard

    Dit wordt het een zeker bezoekje aan de plaatselijke bios, ik kan bijna niet wachten!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda
    Hoi,

    Ik vraag mij toch echt af of je de film wel hebt gezien, [spoiler:06ccce6aae]EDIT[/spoiler:06ccce6aae]

    [spoiler:06ccce6aae]Hmmm, niet toevallig Deep Blue Sea gezien dan? Hierin komt Jackson zoaan zn eind... :wink: [/spoiler:06ccce6aae]

  17. #17
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik heb de andere delen ook allemaal gezien en nu ben ik zon beetje 'verplicht' om deze ook te gaan kijken. Maar na het uberslechte deel 2:S denk ik dat ik halverwege uit de zaal vertrek.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik heb de andere delen ook allemaal gezien en nu ben ik zon beetje 'verplicht' om deze ook te gaan kijken. Maar na het uberslechte deel 2:S denk ik dat ik halverwege uit de zaal vertrek.
    Lijkt me de goeie instelling... misschien kun je vragen of je achterafmag betalen:P

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik heb de andere delen ook allemaal gezien en nu ben ik zon beetje 'verplicht' om deze ook te gaan kijken. Maar na het uberslechte deel 2:S denk ik dat ik halverwege uit de zaal vertrek.
    Lijkt me de goeie instelling... misschien kun je vragen of je achterafmag betalen:P
    En wat vond je dan van deel 1???

    Ik vond deeltje 2 simpelweg een erg goede film. Deeltje 1 wat minder, maar dessalniettemin erg vermakelijke films die zeker de moeite waard zijn.

    Mij gaat het om vermaak en daar slagen deze films in met vlag en wimpel.

    Dat de Anakins niet altijd even goed acteerden vergeet ik gewoon ff. (zo slecht was het nou ook weer niet)
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    De review die ik deze week in de krant las (De Standaard) had het over een slaapverwekkende film die uit hetzelfde vaatje tapt als de vorige 2. Houterige dialogen, zwak geacteerd ondanks een getalenteerde cast maar vooral veel dure special effects. Mijn verwachtingen liggen niet erg hoog meer, laat ons hopen dat dat helpt bij het bekijken van de film!
    de standaard

    zowat de meest overrated krant (samen met de morgen) hier in belgie?

    die redactie bestaat uit 20 mannekes in kostuum met brilletjes. geloof die manne toch nie

  21. #21

    Standaard

    Dé overgang is toch wel hèt moment waar iedereen naar uitkijkt, uitkijken dus...

    Als Lucas de stijgende lijn van I II doortrekt en er nog een flink stuk bijlegd, dan wordt het zeker een knaller!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda
    Hoi,

    Ik vraag mij toch echt af of je de film wel hebt gezien, [spoiler:0d4d64b6e9]EDIT[/spoiler:0d4d64b6e9]

    idd.....
    Ook ik was ooggetuige dinsdag in almere, en met verbazing lees ik dit

  23. #23

    Standaard

    ik raak nu toch een beetje aan het twijfelen of hem toch maar zal gaan kijken.

    Deel 2 vond ik zo bizar slecht doordat ik me continu zat te ergeren aan het acteren van die Hayden (anakin). ik heb die film daarna ook nooit meer gekeken dus misschien is het wel een aardige film.

    heb me toen voorgenomen om nooit meer een Star Wars film in de bios te bekijken, mede omdat ik het een beetje te veel om het romantische geneuzel vond gaan.

    Maar dit lijkt nu na het lezen van deze review wel een aardige actie film en visueel spektakel te worden (erg belangrijk voor mij: ook zonder dat rare, irritante Jar Jar ding).

    dus nu twijfel ik toch weer of ik zal gaan kijken.

    in ieder geval niet in de eerst 2 weken, laat eerst het popie jopie volk maar kijken, ben ik daar vanaf (bedoel nu niet de star wars fan).

    Lex


    p.s misschien probeer ikeerst wel een downloadje

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Mooie review van een volgens mij sublieme film. Ben dan ook fan van de serie.

    klein dingetje waar denk ik The Duke het misschien wel mee eens is

    ...Ten eerste is de overstap van Anakin naar The Dark Side niet bepaald geloofwaardig....

    In mijn ogen zie je in Phantom Menace echt een 'brave' skywalker met weinig trekjes

    In deel 2 zie je al wat meer scheurtjes komen in deze braafheid.

    Er is dus wel opbouw in. Dat het uiteindelijk een keuze is van een paar seconden is natuurlijk wel logisch. Uiteindelijk wordt de knoop doorgehakt en daar komt dan de Dark Side uit.

    Nogmaals zo zie ik het en kan het natuurlijk ook verkeerd zien :wink:
    Idd, ik ben t met je eens; ik vond de overgang nl wél geloofwaardig.

    In Episode 1 is helaas 1 scene geknipt waarin Anakin Greedo inelkaar mept (de eerste trekjes zijn al zichtbaar)
    In 2 zetten ze t door...en in 3 is t bingo: Dark side.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lex
    (erg belangrijk voor mij: ook zonder dat rare, irritante Jar Jar ding).
    Hij zit er in hoor! (al is t maar even)
    [spoiler:75501dec3c]en hij overleeft de film ook nog eens! [/spoiler:75501dec3c]

    Even dit:
    [spoiler:75501dec3c] [ quote]Verder was het einde van Padme teleurstellend. Er wordt de suggestie gewekt dat Padme overlijdt door een gebroken hart, in plaats van Darth Vader die haar strot dichtknijpt waardoor ze stikt. Hoe dan ook, ik zag het als Anakin die simpelweg zijn vrouw vermoordt. Zelfs tot op het moment dat hij haar ombrengt geloofd ze nog steeds dat er in hem iets goeds zit.[/quote]
    Imo mag je zo'n dikke spoiler NOOIT vermelden!
    Bij Se7en zeg je toch ook niet dat *PEEP* in die doos zit etc?

    Er wordt trouwens niet alleen de suggestie gewekt: het is gewoon zo....lees desnoods de diverse episode 3 boeken er maar op na [/spoiler:75501dec3c]

    PS:
    Leila
    Het is Leia :wink:

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •