Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 159 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Re: Duur van de film ??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Hallo allemaal,

    M'n neefje wilde naar de film van star wars.
    Hoe lang duurt deze film ?
    140 minuten
    M'n neefje heeft 1 en 2 al gezien. Moet ik die
    eerst ook zien voordat ik deel 3 ga kijken ?
    Lijkt me wel erg handig. De kans is groot dat je er anders niks van begrijpt. Tenzij je de oude trilogie hebt gezien.
    Vanaf hoeveel jaar mogen de kinderen deze film zien ?

  2. #52

    Standaard

    Heb m vannacht gezien. Wat een film
    echt zo ontzettend stoer, vet, mooi, briljant etc. etc. Komt echt heel erg dicht in de buurt van The Empire Strikes Back. Vergeleken met Ep. III zijn Ep. I en II amateuristische B filmpjes geworden
    Sin City moet toch wel heeeeel erg goed worden, wil ie Star Wars overtreffen . Ga vanavond nog eens :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Ik stap nu in de auto en begeef me op weg naar de premiere...YESSSS

    Ben benieuwd...

    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  4. #54

    Standaard Wow!

    Ik heb hem vannacht gezien. Om 0:01 begon de tekst "al long time ago...", de ca 200 bioscoopbezoekers begonnen spontaan te applaudiseren. Het eerste half uur wordt je aan een roetsjbaantempo in de special effects gegooid, en eigenlijk gaat het nadien op hetzelfde tempo door. Indrukwekkend hoe Joda in beeld wordt gebracht. meteen is een nieuwe standaard gezet voor computer animated personages. En het verhaal, alhoewel niet diepgaand, klopt. De overgang naar de Dark Side is redelijk acceptabel. Het meest ontroerend is het einde [spoiler:8b2276c448] wanneer de babytjes Leia en Luke worden geplaatst. Het afscheid op Tatooine klopt perfect met het beeld in film IV. En de leider van de bemanning van het ruimteschip van Darth Vader, op bezoek bij de Death Star in opbouw, is met computergrafix zelfs lijkend gemaakt op de acteur in film IV [/spoiler:8b2276c448] Een 100% aanrader voor de liefhebbers van het genre. Zaterdag ga ik een 2e x. Bij ons werd de film digitaal geprojecteerd. Dit is echt impressionant, en laat de klassieke filmpellicule mijlenver achter qua beeldstabiliteit, filmgrain en scherpte.
    To infinity ... and beyond!

  5. #55

    Standaard

    Heb hem net gezien (net terug begon om 8 uur) moet zeggen dat ik er wel kapot van ben en aan de andere kant niet kapot van ben. Voor de pauze was de film ronuit slecht. De manier waarop R2D2 werd neergezet is ronduit te genant voor woorden en niets komt overtuigend over. Na de pauze echter wordt het als maar beter en beter. Het moment dat DV de helm opkrijgt was een echt kippenvel moment. Wat ik wel heel erg jammer vind is [spoiler:e04ebc96e6] de sterf scene van padme, dat sloeg echt helemaal nergens op. Zij is de rede dat Anie naar de Dark Side gaat maar daar hoor je in ep 4, 5 en 6 niets over. Niet zo vreemd opzich maar het is nu gewoon veels te prominent aanwezig [/spoiler:e04ebc96e6]

    Al met al een leuk avondje entertainment maar haalt het niet bij de OT of bij LOTR of Matrix trilogie, een gemiste kans in mijn optiek.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Heb hem net gezien (net terug begon om 8 uur) moet zeggen dat ik er wel kapot van ben en aan de andere kant niet kapot van ben. Voor de pauze was de film ronuit slecht. De manier waarop R2D2 werd neergezet is ronduit te genant voor woorden en niets komt overtuigend over. Na de pauze echter wordt het als maar beter en beter. Het moment dat DV de helm opkrijgt was een echt kippenvel moment. Wat ik wel heel erg jammer vind is [spoiler:fe393980e7] de sterf scene van padme, dat sloeg echt helemaal nergens op. Zij is de rede dat Anie naar de Dark Side gaat maar daar hoor je in ep 4, 5 en 6 niets over. Niet zo vreemd opzich maar het is nu gewoon veels te prominent aanwezig [/spoiler:fe393980e7]

    Al met al een leuk avondje entertainment maar haalt het niet bij de OT of bij LOTR of Matrix trilogie, een gemiste kans in mijn optiek.
    Jakkes, een pauze in een film, dat vind ik verschrikkelijk. Gelukkig hebben ze dat bij ons vannacht niet gedaan. Ik vond persoonlijk R2D2 net leuk, zo actief had ik dat baasje nog nooit gezien
    To infinity ... and beyond!

  7. #57

    Standaard

    Voor mij nu al DE film van het jaar! Veruit de beste van de nieuwe trilogy, en naarmate het einde nadert komt het qua niveau zeer dicht bij Empire. Verder is de aansluiting met de oude trilogy heel, heel goed gedaan . Ik heb mijn kaartje voor vrijdag al gehaald, kan ik hem nog een keer kijken

    Ik heb trouwens geen haai gezien

  8. #58

    Standaard net terug

    Ook ik ben net terug van de voorpremiere,

    en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van deze film, ik vond hem de beste van de nieuwe EPISODES, zoals sommige al zeggen word R2, op een beetje grappige manier in deze film neergezet.

    in tegenstelling tot de andere mensen had ik hier geen problemen mee en vond ik het leuk vermaak, het enige wat ik jammer vond is dat we in de film niet konden zien waarom de Clone's stormtroopers werden, of beter gezegd waarom het uiterlijk veranderd. hopelijk word dit duidelijk in de nieuwe serie die volgens zeggen komt.

    waar ik nu ook erg om moet lachen is het uiteinde van mace windu zoals boven in de review verteld is..., ik denk als je deze film echt had gezien je niet zoiets had kunnen neer zetten.

    zoals mensen hier boven in spoilers hadden gezegd waar ik niet verder op in zal gaan omdat ik vind dat andere mensen zelf maar moeten kijken hoe het loopt, vind ik het logisch dat sommige elementen van de film een rode draad moeten vormen voor de oude welbekende films. En daarom sommige dingen ook inderdaad vaak terug komen in deze film met een knipoog naar de oudere films.

    Wat ik wel jammer vond van de film was dat naar mijn mening te weinig aandacht was besteed aan het leven van anakin als darth vader voor de IV V VI episodes. dit had ik graag gezien.

    van mij mochten er nog wel meerdere van deze films komen alleen denk ik dat dit alleen bij hopen zal blijven.

  9. #59

    Standaard Re: net terug

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    Wat ik wel jammer vond van de film was dat naar mijn mening te weinig aandacht was besteed aan het leven van anakin als darth vader voor de IV V VI episodes. dit had ik graag gezien. Van mij mochten er nog wel meerdere van deze films komen alleen denk ik dat dit alleen bij hopen zal blijven.
    Ik denk ook dat er "ruimte" (what's in a word) is voor films tussen episode III en IV, misschien zou Lucas de IV, V en VI best hernummeren naar VII, VIII en IX, dan kan hij er nog 3 tussen proppen met Darth in de hoofdrol...
    To infinity ... and beyond!

  10. #60

    Standaard Re: net terug

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    Wat ik wel jammer vond van de film was dat naar mijn mening te weinig aandacht was besteed aan het leven van anakin als darth vader voor de IV V VI episodes. dit had ik graag gezien. Van mij mochten er nog wel meerdere van deze films komen alleen denk ik dat dit alleen bij hopen zal blijven.
    Ik denk ook dat er "ruimte" (what's in a word) is voor films tussen episode III en IV, misschien zou Lucas de IV, V en VI best hernummeren naar VII, VIII en IX, dan kan hij er nog 3 tussen proppen met Darth in de hoofdrol...
    als dat eens zou kunnen

  11. #61

    Standaard

    Kom ook net terug van de voorpremiere en moet ook zeggen dat dit de beste is van de hele tweede reeks.

    Ik ben van 1975 en heb de eerste trilogie in een keer achter elkaar kunnen kijken. Deze vind ik helemaal geweldig. Maar met name de trilogie. Als je deel IV alleen bekijkt zonder V en VI is het een hele andere film. Juist door V en VI met de diepere lagen wordt het een geweldig geheel.

    Ik denk dat hetzelfde met deze trilogie aan de hand is. Nu deze af is zie ik het geheel en vind het eigenlijk een geweldige opbouw en verhaal. Ondanks dat ik minder betrokken ben bij de klarakters zoals bij de eerste trilogie is deze trilogie ook fantastich. En wellicht na een paar jaar rijpen zoals de eerste trilogie dat deze trilogie ook hoog gewaardeerd wordt.

  12. #62

    Standaard

    Dit is duidelijk de beste van de drie prequels. Heerlijk duister, on-ge-loo-fe-lij-ke special effects en met veel vaart verteld. OK, het acteerwerk is geen Oscar waard, maar Hayden Christensen doet het toch een heel stuk beter dan voorheen. De overgang naar de Dark Side is dan ook geloowaardig en interessant.

    Het stikt ook van de verwijzingen naar de oude films ook (let eens op de 'rijdende broodroosters', die in de gangen van de spaceships rondrijden, bijv.).

    Als laatste was Mace Windu’s dood erg raar en ongepast. Hij wordt opgegeten door een soort grote haai en dat is niet een waardige dood voor hem. Het zou veel toepasselijker zijn als hij in een veldslag of in een gevecht met een echte bad guy om het leven kwam. Maar dit wordt hem helaas niet gegund.
    Kan iemand even uitleggen waar de hel deze reviewer het over heeft?!?

  13. #63

    Standaard Re: net terug

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    Wat ik wel jammer vond van de film was dat naar mijn mening te weinig aandacht was besteed aan het leven van anakin als darth vader voor de IV V VI episodes. dit had ik graag gezien. Van mij mochten er nog wel meerdere van deze films komen alleen denk ik dat dit alleen bij hopen zal blijven.
    Ik denk ook dat er "ruimte" (what's in a word) is voor films tussen episode III en IV, misschien zou Lucas de IV, V en VI best hernummeren naar VII, VIII en IX, dan kan hij er nog 3 tussen proppen met Darth in de hoofdrol...

    Dat zou idd erg een goed idee zijn. Beter dan dat ze er nog 3 achteran maken. Of misschien maar 1 film, episode 3.5 ik zie hem er wel toe in staat :P
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #64

    Standaard

    Ik ben nu toch wel heel benieuwd geworden, erg veel lovende reacties lees ik hier, dus dit kan niet meer stuk. Ik ga hem zondag kijken in de Munt. Wacht met spanning af.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard IV, V en VI.

    Hallo allemaal,

    Ik heb gister I en II gehuurd om vervolgens zaterdag deel III
    te kijken in de bios, maar wat moet ik me dan bij IV, V en VI
    voorstellen ?

    Groetjes Cyberrocks.

  16. #66

    Standaard Re: IV, V en VI.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Hallo allemaal,

    Ik heb gister I en II gehuurd om vervolgens zaterdag deel III
    te kijken in de bios, maar wat moet ik me dan bij IV, V en VI
    voorstellen ?

    Groetjes Cyberrocks.
    Ik zie Ep 3 zaterdag pas, maar reken maar voor mij zijn die delen veeeel beter. Ach misschien ligt het eraan van welke generatie je bent. Lucas zei onlangs dat iedereen onder de 25 de prequels beter vindt, maar volgens mij ligt die leeftijd veel lager. Ik heb nog steeds een groot sentiment voor de originele trilogie.

  17. #67

    Standaard

    Gisteren in digitale perfectie gezien

    Punt 1: Ik geloof er niets van dat de oorspronkelijke reviewer de film heeft gezien. Er is geen schijn van kans dat je dan zo'n fout maakt over de dood van Mace. Heel bizar en zeer twijfelachtig...

    Punt 2: Bril-jan-te film! Episode III dendert werkelijk van het scherm af. Oogverblindend, spectaculair, noem het maar op. Maar het belangrijkste is dat het verhaal van begin tot eind perfect in elkaar zit. Het is intrigerend, meeslepend en, ondanks dat je eigenlijk al weet hoe het afloopt, echt spannend. De opbouw in het conflict tussen Obi-Wan en Annakin is bijzonder knap en goed uitgespeeld. De downfall van Anakin is op momenten shockerend hard [spoiler:a8d59a2264] de scene in de Jedi-youngling zaal, de laatste ontmoeting met Padme [/spoiler:a8d59a2264]
    Niet alleen het verhaal is goed, er wordt ook gewoon goed geacteerd. Het is duidelijk te zien dat Lucas voor deze Episode (op aanraden van Francis Ford Coppola) gebruik heeft gemaakt van een dialoog-coach. McGregor laat uitstekend de pijn zien die hij heeft als Annakin hem ontglipt. Portman, in een vrij beperkte rol deze keer, overtuigt in haar rol als trouwe maar zeer verontruste echtgenote. Grootste verrasing is Christensen als Annakin. De wijze waarop hij zijn verval naar de Dark Side laat zien is zeer overtuigend. Hij is achterdochtig, ambitieus, vertwijfeld, moedig, wanhopig en uiteindelijk.... furieus. De ultieme confrontatie met Obi-Wan is dan ook een (letterlijk) zinderende ontknoping. Maar de ster van deze aflevering is Ian McDiarmid. Hij speelt de rol van zijn leven als Palpatine [spoiler:a8d59a2264] The Emperor [/spoiler:a8d59a2264]. De manier waarop hij Annakin in zijn macht krijgt is fenomenaal, vanaf de eerste subtiele signalen tot de uiteindelijke totale ommezwaai.
    Kortom, een fantastisch derde deel in deze Saga. Gaat dat zien!

    Ik ga nu stiekem toch hopen dat 7,8, en 9 wél gemaakt worden Heb ik toch weer iets om naar uit te kijken.

  18. #68

    Standaard

    Je ziet ook geen opmerking meer van de reviewer 8)

  19. #69
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard Re: IV, V en VI.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Hallo allemaal,

    Ik heb gister I en II gehuurd om vervolgens zaterdag deel III
    te kijken in de bios, maar wat moet ik me dan bij IV, V en VI
    voorstellen ?

    Groetjes Cyberrocks.
    Ik zie Ep 3 zaterdag pas, maar reken maar voor mij zijn die delen veeeel beter. Ach misschien ligt het eraan van welke generatie je bent. Lucas zei onlangs dat iedereen onder de 25 de prequels beter vindt, maar volgens mij ligt die leeftijd veel lager. Ik heb nog steeds een groot sentiment voor de originele trilogie.
    Ik ben 24 en ik vind de prequels echt niet beter. die leeftijd ligt zeker wel lager. Ik denk eerder aan kinderen die bij het uitkomen van episode 1 een jaartje of 10 waren.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  20. #70

    Standaard Re: IV, V en VI.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Hallo allemaal,

    Ik heb gister I en II gehuurd om vervolgens zaterdag deel III
    te kijken in de bios, maar wat moet ik me dan bij IV, V en VI
    voorstellen ?

    Groetjes Cyberrocks.
    Lucas heeft eerst 4, 5 en 6 gemaakt. Die gaan over de kinderen van Aniken. Nu maakt hij 3 films over Aniken's leven zelf, dat zijn ep 1, 2 en 3. Nu komt dus de laatste uit. Ik zou eerst de OT (origional trilogy) kijken en daarna pas de PT (Prequel trillogy), anders is de hele clouw de hele truck achter de OT eruit.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #71

    Standaard Re: IV, V en VI.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyberrocks
    Hallo allemaal,

    Ik heb gister I en II gehuurd om vervolgens zaterdag deel III
    te kijken in de bios, maar wat moet ik me dan bij IV, V en VI
    voorstellen ?

    Groetjes Cyberrocks.
    Lucas heeft eerst 4, 5 en 6 gemaakt. Die gaan over de kinderen van Aniken. Nu maakt hij 3 films over Aniken's leven zelf, dat zijn ep 1, 2 en 3. Nu komt dus de laatste uit. Ik zou eerst de OT (origional trilogy) kijken en daarna pas de PT (Prequel trillogy), anders is de hele clouw de hele truck achter de OT eruit.
    Ok bedankt voor de info....

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick
    Gisteren in digitale perfectie gezien
    Nu al?
    :wink:
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  23. #73

    Standaard

    gister gezien f*ck dat zag er gelikt uit

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Sin City moet toch wel heeeeel erg goed worden, wil ie Star Wars overtreffen . Ga vanavond nog eens :P
    Ik vind Sin City een verschrikkelijke film. Heb hem niet eens uitgekeken.

    Starwars ga ik vanavond ook voor de 2e keer heen

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick
    Gisteren in digitale perfectie gezien
    Nu al?
    :wink:
    Yep Utopolis, Almere, zaal 2. Eerste keer dat ik daar kwam. Is een aanrader. Erg leuk was dat we vóór de film een kort introductiepraatje kregen van de beheerder (denk ik). Hij maakte de zaal op een ontspannen manier bijzonder enthousiast voor de voorstelling. Korte uitleg over digitale projectie, dat de film er fantastisch uitzag, en, heel belangrijk, dat als iemand dorst had hij nu nog even wat te drinken moest halen want de film zou zonder pauze worden vertoond

    Ik had tot nog toe alleen Shrek 2 digitaal gezien (metropolis antwerpen) dus had hoge verwachtingen van RotS. En die kwamen uit. Fantastisch beeld, haarscherp, trillingsvrij, super.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •