Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Kung Fu Hustle

  1. #1

    Standaard Kung Fu Hustle

    Kung Fu Hustle, de nieuwe film van Stephen Chow (Shaolin Soccer).

    Official site

    Trailer

    Film clips





    'In Shanghai in the '30s, times are dangerous and gangs rule the streets. The most notorious of these, the Axes, strike fear into the hearts of honest citizens and inspire admiration in one young wannabe. One day, in a slum on the outskirts of town, he wreaks havoc when he recklessly poses as an Axe member and causes a veritable riot between the real gang members and the denizens of a housing project who just so happen to be strangely well versed in the art of kung fu.'

    Release Date: April 8th, 2005
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Heb de R3 dvd sinds kort in huis. Prima film. Verhaal is wat minder origineel dan Shaolin Soccer vind ik, maar de actiescenes maken veel goed, vooral [spoiler:59f3c0c7ca]die scene waar al die zwaarden uit die harp komen vliegen. [/spoiler:59f3c0c7ca]

  3. #3

    Standaard

    Heb al een tijdje de Koreaanse giftset in huis en ik vind dit een bijzondere film. De vechtscenes zijn zwaar overdreven,maar toch erg spectaculair.
    Ook zitten er voor de martial arts liefhebber zoveel verwijzingen in naar andere films en acteurs dat je wel ff bezig bent om alles te ontdekken.

  4. #4

    Standaard

    Geweldige film, de actiescenes zijn zoals gezegd zeer spectaculair en de moeite waard om te bekijken, ook de humor in de film is heel leuk

  5. #5

    Standaard

    vond het een super film
    een typische asian movie, qua humor

  6. #6

    Standaard

    Ik zag voorstukjes van deze film voorbijkomen op een van de muziekzenders. Zag er erg spectaculair uit, maar de titel was ik vergeten. Toch ff in de gaten houden deze.

    Shaolin Soccer is dat net zoiets als deze??

  7. #7

    Standaard

    Hier is een leuk stukje voor de mensen die de film gezien hebben. Allerlei verwijzingen die er in de film te zien zijn

  8. #8
    Axe
    Guest

    Standaard

    ik heb hem wel 4 keer Gezien ik vindt Hem erg Vet 8)
    Kan niet wachten tot ie op Dvd uit komt

  9. #9

    Standaard

    maar enig idee wanneer die hier uit komt?

  10. #10

    Standaard

    Errug goeie film, grappig, idd super actiescenes, maar ik vond Shaolin Soccer toch stukken grappiger én origineler.

    Ik had wat problemen met de 'vaart' van het verhaal, soms te traag, soms te snel...
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  11. #11

    Standaard

    Leuke film inderdaad 8)

    Absoluut de moeite waard om eens te kijken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #12

    Standaard

    heb de trailer een paar keer in de bios gezien en t zag er erg cool uit. ga m denk ik wel kijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    maar enig idee wanneer die hier uit komt?
    Ik dacht einde juni.


    Inmiddels de film al 4x op dvd gezien.
    De perfecte popcornfilm!
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  14. #14

    Standaard

    komt in juli uit in de bioscopen en deze film heb ik ook al 2 keer gezien en het is wel de moeite waard om te kijken. Prima overdreven actiescenes met leuke humor erin. Ga hem kijken ! :wink:

  15. #15

    Standaard

    Gister in de bios gezien. Heb er echt van genoten. Deze komt zeker in me collectie. Leukste scenes vond ik de roadrunner scene en de mislukte eerste kennismaking na jaren van de hoofdpersoon met zijn liefje (Wat kijk je nou!).
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #16

    Standaard

    zeeeeeeeeeeeeer vermakelijke film denk dat ik hem nog keertje ga aanschaffen !

  17. #17

    Standaard

    Heel leuke film. Alhoewel ik zijn vorige film "Shaolin Soccer" beter vond.

  18. #18

    Standaard

    Vandaag gereserveerd bij een videotheek alleen degene die hem had gehuurd had hem nog niet terug gebracht.
    Dus word morgen pas en de trailer ziet er tof uit wil deze dus graag zien.
    What ?

  19. #19

    Standaard

    Erg coole film. Vond Shaolin Soccer nog net een tikkeltje leuker, maar ook maar net. Stephen Chow bewijst dat hij voor een budget waar Hollywood een low-budget Steven Seagal Z-film mee kan maken een fantastische film regisseert met erg goede CGI en professioneel uitgevoerde actie-scenes.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  20. #20

    Standaard

    Erg leuke en vermakelijke film...
    Turn around and feel the vibe.....

  21. #21

    Standaard

    Reserveer ik een film en is ie nog steeds niet terug gebracht .
    What ?

  22. #22

    Standaard

    Weet iemand wie de rechten heeft voor de dvd-release in Nederland?

  23. #23

    Standaard

    Sony Pictures dacht ik zo.
    What ?

  24. #24

    Standaard

    Ja, dat dacht ik ook maar ik hoopte op bijvoorbeeld A-film die brengen nog wel eens iets leuks uit. Nu word het waarschijnlijk importeren.

  25. #25

    Standaard

    Shaolin Soccer vond ik een frisse en best wel hilarische ontdekking en hoewel Kung Fu Hustle nog steeds goed is bevonden, komt die niet in de buurt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •