Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 127 worden weergegeven.
  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Of je nu voor het één of het ander kiest, het zijn allemaal prachtige en goede consoles.
    Overigens heeft de Sony ook mijn voorkeur.
    Weet iemand al wat de prijzen gaan doen ?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Weet iemand al wat de prijzen gaan doen ?
    Xbox 360 zal geloof ik 299 dollar gaan kosten voor de basisset.

    PS-3 zal wel zo tussen de 300-400 gaan kosten. Ik weet nog dat de PS-2 ook loeiduur was toen hij hier voor het eerst uitkwam.

    Nintendo Revolution zal vermoed ik tussen de 250 en de 300 dollar gaan kosten, Nintendo duikt meestal onder de prijs van zijn concurrenten.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Weet iemand al wat de prijzen gaan doen ?
    Xbox 360 zal geloof ik 299 dollar gaan kosten voor de basisset.

    PS-3 zal wel zo tussen de 300-400 gaan kosten. Ik weet nog dat de PS-2 ook loeiduur was toen hij hier voor het eerst uitkwam.

    Nintendo Revolution zal vermoed ik tussen de 250 en de 300 dollar gaan kosten, Nintendo duikt meestal onder de prijs van zijn concurrenten.
    Ik las een berichtje dat analysten verwachten dat de prijs van de Revolution significant lager zal zijn. Vermoedelijk onder de 160 euro. Zie http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=15579

  4. #29

    Standaard

    Tock is het een slimme zet van MS door als eerste te komen. Ik verwacht wel dat de PS3 meer verkocht zal worden, maar de verschillen zullen veel kleiner zijn, een overwinning voor MS.
    Ook de zet om de lite versie van XBOX-live gratis aan te bieden is een zeer slimme taktische zet, xbox-live loopt trouwens erg goed, en dat kan je niet zeggen van de online functionaliteit van de PS2 en de GC.

    Na deze volgende ronde van consoles gaat Nintendo definitief afhaken, die kunnen niet langer op tegen sony en ms. Nintendo zal zich gaan toeleggen op het alleen maken van games.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Na deze volgende ronde van consoles gaat Nintendo definitief afhaken, die kunnen niet langer op tegen sony en ms. Nintendo zal zich gaan toeleggen op het alleen maken van games.
    Ik snap nog steeds niet dat mensen dit kunnen geloven. Nintendo mag dan moeite hebben om in de oorlog tegen Xbox en PS-2 op te boksen, de Gamecube verkoopt nog steeds prima. En veel mensen vergeten ook dat Gameboy Advance nog steeds de best verkopende draagbare console is en de DS een zeer succesvolle launch heeft gehad waarbij hij de technisch betere PSP tot nu toe ver achter zich laat.

    Nintendo heeft genoeg geld op de bank en het zal dan ook niet zo snel het lot van SEGA beschoren zijn. Daarvoor moeten ze echt meerdere flops achter elkaar gaan maken en zoals de plannen voor Revolution er nu uitzien gaat dit een console worden met een zeer hoge cool-heids factor.

    Ik denk dat velen hier Nintendo zwaar onderschatten.

  6. #31

    Standaard

    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86

  7. #32

    Standaard

    Ik ben zeer benieuwd naar de PS 3, maar allereerst ga je veel plezier beleven aan mijn PSP, die ik vandaag of morgen in mijn brievenbus kan verwachten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86
    Nee hoor, we generaliseren niet, met alle delen van Nightmare on Elm Street in de collectie.

    Triest dat mensen geweldige spellen van nintendo afwijzen omdat ze bang zijn voor kinderachtig uitgemaakt te worden.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86
    Nee hoor, we generaliseren niet, met alle delen van Nightmare on Elm Street in de collectie.

    Triest dat mensen geweldige spellen van nintendo afwijzen omdat ze bang zijn voor kinderachtig uitgemaakt te worden.
    euh er komen toch voornamelijk kiddy games uit op nintendo? enkele uitzonderingen daargelaten, ps2 en xbox zichten zich op wat ouder publiek :wink:
    en feit is dat ps2 en xbox veel schiet/vechtspellen heeft wat ook een grote markt aantrekt, alleen metroid prime kom je er niet

    kom maar op met je nintendo voorkeur nathan :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #35

    Standaard

    Dat bedoel ik nou. Jij associeert het met kinderspellen. Maar heb je ze wel eens geprobeerd? Niks leuker dan de hele nacht door met een stel fanatiekelingen Mario Karten.

    Ik vind juist de kwaliteit van bijna alle spellen op de ps en xbox bijzonder laag. Als ik die wil spelen, speel ik ze wel op de pc zo lang ben ik daar niet mee bezig.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86
    Met zo'n instelling kan je eigenlijk al niet meepraten. Jouw voorkeur gaat standaard al uit naar Sony of Microsoft; het is niet objectief.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Dat bedoel ik nou. Jij associeert het met kinderspellen. Maar heb je ze wel eens geprobeerd? Niks leuker dan de hele nacht door met een stel fanatiekelingen Mario Karten.

    Ik vind juist de kwaliteit van bijna alle spellen op de ps en xbox bijzonder laag. Als ik die wil spelen, speel ik ze wel op de pc zo lang ben ik daar niet mee bezig.
    tja ik vind juist de games op nintendo niet echt aansprekend, ik vermaak mij wel met mgs, tekken,timesplitters 3, killzone enz, en omgekeerd: jij speelt graag op nintendo, jouw goed recht, als we uiteindelijk maar tevreden zijn met onze eigen console, dat is het belangrijkste :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86
    Met zo'n instelling kan je eigenlijk al niet meepraten. Jouw voorkeur gaat standaard al uit naar Sony of Microsoft; het is niet objectief.
    niet objectief maar wel gelijk :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86
    Nee hoor, we generaliseren niet, met alle delen van Nightmare on Elm Street in de collectie.

    Triest dat mensen geweldige spellen van nintendo afwijzen omdat ze bang zijn voor kinderachtig uitgemaakt te worden.
    euh er komen toch voornamelijk kiddy games uit op nintendo? enkele uitzonderingen daargelaten, ps2 en xbox zichten zich op wat ouder publiek :wink:
    en feit is dat ps2 en xbox veel schiet/vechtspellen heeft wat ook een grote markt aantrekt, alleen metroid prime kom je er niet

    kom maar op met je nintendo voorkeur nathan :wink:
    FPS shooters zijn nu eenmaal beter te bedienen op een PC. Geef mij maar games als Resident Evil 4, Mario en Zelda. Dat zijn games die je altijd, wanneer en waar dan ook kan spelen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Voor 10-jarigen is nintendo best leuk.

    Zelf word ik niet lekker van mario 103 en zelda 86
    Met zo'n instelling kan je eigenlijk al niet meepraten. Jouw voorkeur gaat standaard al uit naar Sony of Microsoft; het is niet objectief.
    niet objectief maar wel gelijk :wink:
    Feiten, fanboy, ik wil feiten zien
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #41

    Standaard

    Ik snap de meerwaarde niet van spellen op de ps en xbox. Die komen meestal toch op de pc uit met meer opties. Nintendo richt zich meer op gameplay dan graphics. Graphics zijn toch zo weer achterhaald door de PC, bijbenen heeft geen zin.

  17. #42

    Standaard

    Vragen jullie je niet af wat nou zo revolutionair gaat worden aan de nieuwe Nintendo...ik wel! De Revolution heeft me nog het minst overtuigen, maar dat zou kunnen veranderen hoor.

    Als ik zou moeten kiezen tussen de PS3 en de XBOX 360, dan zal het de XBOX 360 worden. Dit vanwege de prijs, de online spelervaring en het uiterlijk.

    Qua kracht kan de PS3 technisch misschien meer aan, maar die teraflop-verhalen van Sony hoorde ik ook al bij de PS2. En ik wil eigenlijk wel eens zien hoe een spel er straks op de TV uitziet met de PS3, ik denk niet dat het (veel) verschilt van de XBOX 360.

    Daarnaast gaat het natuurlijk om de spellen en ik zie meer in de spellen van MS, dan die van Sony...dus voor mij is het duidelijk.

  18. #43

    Standaard

    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!

    Sowieso alleen het machientje al, ziet er naar mijn mening gelikt uit!



    Daarnaast gaat de Revolution Wi Fi ondersteunen waardoor je hem gemakkelijk overal mee naartoe kan nemen en via een Wi Fi-access point kan online gamen.
    En de mogelijkheid om spellen te downloaden tot aan de oude NES.....aaahhh heerlijk om de oude link te spelen!

    Hier nog wat meer info.

    Al met al PS3 en XBOX360 zijn ook mooie speeltjes maar wilde mij toch ook even positief uitlaten over Nintendo.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #44

    Standaard

    ziet er mooi uit, komt gta ook op de revolution? :wink:
    ik wil games zien op de nieuwe consoles mensen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #45
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Weet iemand al wat de prijzen gaan doen ?
    Xbox 360 zal geloof ik 299 dollar gaan kosten voor de basisset.

    PS-3 zal wel zo tussen de 300-400 gaan kosten. Ik weet nog dat de PS-2 ook loeiduur was toen hij hier voor het eerst uitkwam..
    Ik verwacht niet dat Sony boven de prijs van de Xbox gaat zitten.

  21. #46

    Standaard

    Tot nu toe spreekt de Xbox 360 mij nog het meeste aan, dat komt omdat de Xbox die nu op me kamer staat me zwaar overtuigd heeft de afgelopen jaren.

    In het begin moest ik maar weinig hebben van die lompe bak, maar toen er steeds betere spelen uit kwamen ben ik toch overgestapt.
    Nu heb ik op de Xbox de meeste spellen, de graphics zijn het beste, de controller vind ik fijner dan die van de PS2, Xbox-Live kicked ass (Halo 2 blijft ongekend), etc.

    Als je ze met elkaar gaat vergelijken heeft de PS3 misschien wat meer power, maar kwa graphics zul je dat er waarschijnlijk niet vanaf zien.
    Mischien bij games die exclusief voor de consoles uit komen zul je het verschil gaan zien. Als een game op alle consoles uit komt lijkt het me sterk dat developers voor dat beetje meer power de hele game op de schep gaan nemen om 'm een tikje mooier te maken.

    Hoe zit het trouwens met de controller van de PS3, krijgt die nu ook shoulder-buttons die je helemaal in kan drukken? Dat werkt met een race-game toch altijd nog het beste.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Op welke specs precies hebben ze veeel minder power dan?
    Zoveel is er nog niet bekend......het geheugen voor de Revolution is tenminste 512mb wat al net zo veel is als de Xbox360
    Maar ik werk heus niet bij Nintendo ofzo hoor, heb hier ook nog een PS2 en een X-Box staan waar ik heel tevreden over ben, maar ben gewoon van mening dat Nintendo zeker wel potenties heeft.
    Nintendo is altijd al inventief geweest en heeft altijd veel om de gameplay gegeven.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Op welke specs precies hebben ze veeel minder power dan?
    Zoveel is er nog niet bekend......het geheugen voor de Revolution is tenminste 512mb wat al net zo veel is als de Xbox360
    Maar ik werk heus niet bij Nintendo ofzo hoor, heb hier ook nog een PS2 en een X-Box staan waar ik heel tevreden over ben, maar ben gewoon van mening dat Nintendo zeker wel potenties heeft.
    Nintendo is altijd al inventief geweest en heeft altijd veel om de gameplay gegeven.


    Jeroen.
    De PS3 is zo'n 30 tot 35 keer krachtiger dan de PS2.
    De Xbox 360 is zo'n 8 tot 10 keer krachtiger dan de "oude" Xbox.
    De Revolution is 2 tot 3 keer krachtiger dan de Gamecube.

    Ik snap niet waarom ze de mogelijkheid niet aanpakken als het toch mogelijk is.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #50

    Standaard

    Bron???


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •