Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 127 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Bron???


    Jeroen.
    Weet niet precies, google er op los dan vindt je het vanzelf.

    Kan ook niet anders als je naar de omvang van de Revolution kijkt.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Bron???


    Jeroen.
    Weet niet precies, google er op los dan vindt je het vanzelf.

    Kan ook niet anders als je naar de omvang van de Revolution kijkt.
    Hmmm, ja sorry maar dat is toch wel kort door de bocht hoor denk je ook niet?
    De Revolution is gisteren pas op de E3 bekend gemaakt en voor de rest zijn er nog helemaal geen specs bekend hierover.
    Ach ja de tijd zal het leren, ze zullen alle 3 wel weer hier in huis verschijnen


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #53

    Standaard

    De 3x is een schatting van USAToday, een blad dat helemaal geen verstand heeft van consoles.

    Het maakt me trouwens niets uit wat voor kracht het beestje heeft, ik weet nu al dat het de revolution gaat worden. Om beperkingen valt vaak heel creatief heen te innoveren en dat is waar Nintendo met recht al 20 jaar de beste in is.

    Dit neemt overigens niet weg dat ik uitermate benieuwd ben naar het geweldige feit waar de console zijn naam aan ontleent.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Zoveel is er nog niet bekend......het geheugen voor de Revolution is tenminste 512mb wat al net zo veel is als de Xbox360
    Volgens mij bedoelden ze hiermee geen werkgeheugen, maar geheugen waarin je bijvoorbeeld je savegames en records in kunt opslaan en oude Nintendo games in kunt downloaden.

    Verder heeft Nintendo inderdaad nog helemaal geen specs naar buiten gebracht. Het is dus nog helemaal afwachten.

    Bovendien is de console nog ongeveer een jaar verwijderd van ons, dus kan Nintendo eventueel nog wat extra power toevoegen als ze zouden willen.

    Uiteindelijk ligt het ook aan de slimheid van de programmeurs. Als ik bijvoorbeeld zie dat een console als de PS-2 (die toch stukken minder snel geacht mag worden dan de X-box) grafisch een betere racegame op het scherm kan toveren (Gran Turismo 4) dan het meest recente racegame op de X-box, dan is dat een bewijs dat enkel de specs niet zoveel invloed hoeven te hebben op het eindresultaat.

    Maar goed, we zullen zien. Zoals Reggie leuk grapte tijdens de Nintendo speech stellen al die nummers natuurlijk eigenlijk maar weinig voor.

    Kijk bijvoorbeeld naar de oude SNES. Die had weliswaar een tragere processor dan zijn concurrent de Megadrive, maar wist dat goed te maken met add-ons in de cartridges en een meer grafische mogelijkheden. Het gaat om het samenspel van de ingredienten, niet om de individuele snelheid van alles. Ik vond het bijvoorbeeld erg leuk om te lezen dat de busbreedte van de PS-3 enkele tientallen gigabytes per seconde was... erg leuk, maar welke bestaande drive kan zoveel data tegelijk overpompen? Zelfs blu-ray discs zijn nog niet zo snel.

    Veel mensen hier hebben duidelijk hun hoofd op hol laten brengen door al die cijfers en gigaflops enzo. Zoals Reggie zei: "I've got another number for you... two!!! Two billion games!" (voor de mensen die het niet gezien hebben, zoveel spellen heeft Nintendo in 20 jaar tijd verkocht )

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Bron???


    Jeroen.
    Weet niet precies, google er op los dan vindt je het vanzelf.

    Kan ook niet anders als je naar de omvang van de Revolution kijkt.
    Dit zijn slechts geruchten, net zoals er geruchten gaan dat de Revolution sneller zal worden dan de Xbox 360.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #56

    Standaard

    Nog even een aanvulling.

    De chipsets van de developerkits waarop nu de nieuwe Xbox 360 en PS-3 games ontwikkeld worden zijn nog niet de definitieve chipsets.

    Meestal is er dan ook pas betrouwbare informatie over de precieze snelheid van een console als de uiteindelijke hardware klaar is en in massa geproduceerd wordt.

    Alle demo's van de PS-3, hoe mooi ze ook waren, draaiden dan ook op voorlopige test-hardware. De uiteindelijke hardware kan wel erg anders gaan worden. Softwareontwikkelaars weten dan ook, vooral nu ze bezig zijn met de eerste generatie next-gen software, dat ze rekening moeten houden met hardware wijzigingen tot een paar maanden voordat een spelcomputer in de schappen terechtkomt.

    De specs van Xbox 360 zullen nu inmiddels wel aardig vaststaan omdat de console al in het najaar uitkomt.

    Wat PS-3 en Revolution betreft kan er nog van alles veranderen. Nintendo heeft bijvoorbeeld nog geen development kits verstuurd naar second en third-party software bedrijven. Sony heeft dat al wel gedaan, maar ook hier weer berust het op een prototype hardware. Daar kan dus nog van alles in veranderen.

    Nintendo is dus eigenlijk heel verstandig door nog geen specs weg te geven van een console die nog ongeveer een jaar van ons verwijderd is. Er kan immers tijdens die periode een doorbraak plaatsvinden in chipproductie, waardoor een bepaald onderdeel bijvoorbeeld goedkoper te produceren is, waarna Nintendo kan beslissen om dit verschil te compenseren met snellere componenten.

    Mijn conclusie: Xbox 360 wordt een retesnelle machine, dat staat buiten kijf. Maar aangezien PS-3 en Revolution beiden nog zo vroeg in hun ontwikkelingsfase verkeren valt er over de uiteindelijke prestaties van die consoles slechts te speculeren.

  7. #57

    Standaard

    Ik denk dat Sony en Nintendo zich ook wel mogen schamen als ze niet sneller worden dan de XBOX 360, niet dat het voor mij belangrijk is, maar voor een heleboel mensen wel.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Lees dit eerst eens goed door: http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik denk dat Sony en Nintendo zich ook wel mogen schamen als ze niet sneller worden dan de XBOX 360, niet dat het voor mij belangrijk is, maar voor een heleboel mensen wel.
    Waarom schamen ? Als mensen een snelle computer willen kopen ze wel een PC. Zoals ik al zei: lees het interview hierboven maar eens door en dan wordt er al heel wat duidelijk.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Kan ook niet anders als je naar de omvang van de Revolution kijkt.
    Weet je waarom de Revolution zo klein kan zijn?

    Omdat het niet, net als Xbox 360 een halve mediacenter PC is.
    Om maar te zwijgen over Sony's PS-3, waar gewoon meer aansluitingen en ports opzitten dan op menig PC.

    Dat kost allemaal ruimte. Nintendo's Revolution gaat bijna geheel op games toegespitst worden (op de optionele DVD-playback na), dus kunnen die wat economischer vormgeven.

    Bovendien is grootte allang geen maat meer voor hoe snel iets is. Om maar even de hand in eigen boezem te steken: de Nintendo DS is ietsiepietsie groter (dikker) dan de PSP, maar de PSP is wel veel sneller.*

    Size, dear sir, does NOT matter.

    *niet dat het uitmaakt, want de PSP verkoopt nog steeds veel minder goed dan de DS, lees ook het artikel waar Mark naar linkt maar eens goed door en misschien begin je dan eindelijk eens te beseffen dat Nintendo misschien wel donders goed weet wat ze doen.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Als ik bijvoorbeeld zie dat een console als de PS-2 (die toch stukken minder snel geacht mag worden dan de X-box) grafisch een betere racegame op het scherm kan toveren (Gran Turismo 4) dan het meest recente racegame op de X-box, dan is dat een bewijs dat enkel de specs niet zoveel invloed hoeven te hebben op het eindresultaat.
    Ik neem aan dat je het over Forza Motorsport hebt?
    Zet maar eens 2 tv's naast elkaar, speel dan op de een Forza en op de ander GT4, dan wil ik graag nog eens horen welke er beter uit ziet.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Lees dit eerst eens goed door: http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
    Ja, en je bedoelt hiermee?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Als ik bijvoorbeeld zie dat een console als de PS-2 (die toch stukken minder snel geacht mag worden dan de X-box) grafisch een betere racegame op het scherm kan toveren (Gran Turismo 4) dan het meest recente racegame op de X-box, dan is dat een bewijs dat enkel de specs niet zoveel invloed hoeven te hebben op het eindresultaat.
    Ik neem aan dat je het over Forza Motorsport hebt?
    Zet maar eens 2 tv's naast elkaar, speel dan op de een Forza en op de ander GT4, dan wil ik graag nog eens horen welke er beter uit ziet.
    Makkelijk... GT4 natuurlijk. Veel meer werk besteed aan het grafische detail. De banen van Forza zien er maar saaitjes uit in vergelijking tot GT4's prachtige vormgeving.

    Quote van IGN uit de Forza-review:
    The in-game graphics are also good, but not great. Compared to a number of racers, specifically GT4, Forza holds up pretty well, but direct comparisons to that lowly PS2 game (how dare I!) prove a little disappointing. First, the car models aren't as good. They're just not. The car models are again of high quality, but they're not terribly refined, they're often blocky and lack detail, and in some cases, they just don't bring out the beauty of that particular model (whether it's an RX7 or a GT Challenger). Again, they're respectable, just not brilliant.

    You'll see real-time reflections in windows and in the shine of a car, but they look a little delayed, a little slow even, not entirely moving in real-time. You'll see decent particles, too, though nothing surprising.

    The car textures fit in line with the models -- good but not great. The art style of the backgrounds and environments isn't very photorealistic or inspired either. There are some nice trees, some interesting forested areas, a bunch of static 2D sprite people -- and the streets of NY are easily the best looking parts of the game -- but besides that, none of there areas pop out and grab you.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Als ik bijvoorbeeld zie dat een console als de PS-2 (die toch stukken minder snel geacht mag worden dan de X-box) grafisch een betere racegame op het scherm kan toveren (Gran Turismo 4) dan het meest recente racegame op de X-box, dan is dat een bewijs dat enkel de specs niet zoveel invloed hoeven te hebben op het eindresultaat.
    Ik neem aan dat je het over Forza Motorsport hebt?
    Zet maar eens 2 tv's naast elkaar, speel dan op de een Forza en op de ander GT4, dan wil ik graag nog eens horen welke er beter uit ziet.
    Makkelijk... GT4 natuurlijk. Veel meer werk besteed aan het grafische detail. De banen van Forza zien er maar saaitjes uit in vergelijking tot GT4's prachtige vormgeving.

    Quote van IGN uit de Forza-review:
    The in-game graphics are also good, but not great. Compared to a number of racers, specifically GT4, Forza holds up pretty well, but direct comparisons to that lowly PS2 game (how dare I!) prove a little disappointing. First, the car models aren't as good. They're just not. The car models are again of high quality, but they're not terribly refined, they're often blocky and lack detail, and in some cases, they just don't bring out the beauty of that particular model (whether it's an RX7 or a GT Challenger). Again, they're respectable, just not brilliant.

    You'll see real-time reflections in windows and in the shine of a car, but they look a little delayed, a little slow even, not entirely moving in real-time. You'll see decent particles, too, though nothing surprising.

    The car textures fit in line with the models -- good but not great. The art style of the backgrounds and environments isn't very photorealistic or inspired either. There are some nice trees, some interesting forested areas, a bunch of static 2D sprite people -- and the streets of NY are easily the best looking parts of the game -- but besides that, none of there areas pop out and grab you.
    Die 2 tv's heb je wel snel naast elkaar gezet, ohnee... wacht...
    Je plukt je mening van het internet af, vind je het niet beter om zelf de game te spelen en dan een mening te geven?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Die 2 tv's heb je wel snel naast elkaar gezet, ohnee... wacht...
    Je plukt je mening van het internet af, vind je het niet beter om zelf de game te spelen en dan een mening te geven?
    Ik heb beide games persoonlijk gezien, dus hoepel a.u.b. op met je valse beschuldigingen.

    Ik heb die quote van IGN alleen even gepakt om mijn mening kracht bij te zetten. Ga toch fietsen man!*

    *of autorijden.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Die 2 tv's heb je wel snel naast elkaar gezet, ohnee... wacht...
    Je plukt je mening van het internet af, vind je het niet beter om zelf de game te spelen en dan een mening te geven?
    Ik heb beide games persoonlijk gezien, dus hoepel a.u.b. op met je valse beschuldigingen.

    Ik heb die quote van IGN alleen even gepakt om mijn mening kracht bij te zetten. Ga toch fietsen man!*

    *of autorijden.
    Zo zo, als crew-member weet je wel met je gasten om te gaan.

    Afgelopen week hebben er bij een maat van mij 2 tv's naast elkaar gestaan, beide racegames lieten de track New York zien, Forza sprong er hard bovenuit.

    Misschien kan ik maar beter me "eigen mening" voor me houden en met andere mee praten, dan krijg ik misschien normale reakties.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  17. #67

    Standaard

    hm ik heb een hekel aan race games, ook omdat ik er slecht in ben maar er zit geen geweldselement in, maar als mensen tevreden zijn met forza of met gt so be it, denk niet dat je de voorstanders ervan kunt overhalen om de andere game meer te gaan waarderen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Misschien kan ik maar beter me "eigen mening" voor me houden en met andere mee praten, dan krijg ik misschien normale reakties.
    Misschien moet je gewoon voortaan beschuldigende reacties voor je houden, dan zul je zien dat ik super-redelijk reageer.

    Je kunt je ook voorstellen dat ik weinig zin heb om poeslief te doen tegen iemand die beweert dat ik mijn mening van internet pluk.

    Wat dit met mijn crew-status te maken heeft zie ik niet. Als je buurman agent is en je hebt een keer ruzie dan heeft dat toch ook niks te maken met zijn functie, of wel dan?

    Maar ieder zijn mening uiteraard. Als je maar weet dat ik me niet graag laat betichten van onwaarheden.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je kunt je ook voorstellen dat ik weinig zin heb om poeslief te doen tegen iemand die beweert dat ik mijn mening van internet pluk.
    Het lag er dan ook wel erg dik op.

    Ontopic: Ik kan niet wachten tot de nieuwe consoles komen, spannend!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je kunt je ook voorstellen dat ik weinig zin heb om poeslief te doen tegen iemand die beweert dat ik mijn mening van internet pluk.
    Het lag er dan ook wel erg dik op.
    Het enige wat er hier dik bovenop ligt is dat jij duidelijk eens moet leren lezen in plaats van mijn woorden en bedoelingen te verdraaien tot iets wat jou toevallig uitkomt.

    On-topic: als er eind dit jaar onvoldoende voorraden van Xbox 360 zijn, denk je dat ze dan Apple computers gaan weggeven?*

    *alle X-box 360 demo's op E3 draaien immers op Apple Mac's, zoals in de gamesthread bleek.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Lees dit eerst eens goed door: http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
    Ja, en je bedoelt hiermee?
    Dat je dat al niet ziet/begrijpt, zegt al genoeg dacht ik zo.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #72

    Standaard

    hm waarom hopen mensen tegen beter weten in dat nintendo het elke keer toch goed zal doen? begin is altijd aardig maar na verloop van tijd haken ze af. en nou ff geen kreten van originele games:gamers weten heus wel wat goed is en wat slecht is, tenminste degenen die zich orienteren, maar nintendo haakt af na verloop van tijd Ligt het er misschien aan dat de grote uitgevers kiezen voor de veiligheid van sony en microsoft? Voorbeeld hiervan: resident evil 4 zou exclusief verschijnen op gamecube, maar na verloop van tijd ging/gaat die game toch over naar andere platforms, ik concludeer dan dat het vertrouwen van die uitgever niet bijster groot is in die console(gamecube). Waarom zou het dit keer anders zijn?
    ps2 heeft het voordeel van grote keus aan games, xbox ook zoiets en nintendo zegt goede games te hebben maar ze zijn nu wel 3e op de huidige consolemarkt. Dus los van het feit dat de specs nog niet bekend zijn, wat ook niet boeit aangezien het om de games gaat, waarom zou het dit keer wel lukken om de concurrentie van sony en microsoft voor te blijven?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    De Revolution gaat toch echt helemaal kicken denk ik hoor!!!
    Ik denk dat ze hard gaan verliezen.
    Waarom komen ze met een machine uit die vééél minder power heeft dan de andere consoles?
    Waarom met minder genoegen nemen?

    Het gaat dan wel om de gameplay, maar die kan ook goed zijn bij graphics waar je bij gaat watertanden!
    Lees dit eerst eens goed door: http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
    Ja, en je bedoelt hiermee?
    Dat je dat al niet ziet/begrijpt, zegt al genoeg dacht ik zo.
    Bullshit, hij zegt gewoon hetzelfde als iedere andere Nintendo liefhebber.

    Ik blijf erbij, mooie graphics wil niet zeggen slechte gameplay!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    On-topic: als er eind dit jaar onvoldoende voorraden van Xbox 360 zijn, denk je dat ze dan Apple computers gaan weggeven?*

    *alle X-box 360 demo's op E3 draaien immers op Apple Mac's, zoals in de gamesthread bleek.
    Waar zouden ze anders op moeten draaien? Lijkt me sterk dat ze al games hebben voor een werkende Xbox 360

    Maar ik had een paar weken na de release van de PSP zo'n ding in me bezit, lijkt me niet zo moeilijk om dan een Xbox 360 te bemachtigen.

    Maar eh, ga je nu steeds van die sneaky opmerkingen geven omdat me voorkeur uit gaat naar de Xbox? Beetje laag vindt je niet?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm waarom hopen mensen tegen beter weten in dat nintendo het elke keer toch goed zal doen? begin is altijd aardig maar na verloop van tijd haken ze af. en nou ff geen kreten van originele games:gamers weten heus wel wat goed is en wat slecht is, tenminste degenen die zich orienteren, maar nintendo haakt af na verloop van tijd Ligt het er misschien aan dat de grote uitgevers kiezen voor de veiligheid van sony en microsoft? Voorbeeld hiervan: resident evil 4 zou exclusief verschijnen op gamecube, maar na verloop van tijd ging/gaat die game toch over naar andere platforms, ik concludeer dan dat het vertrouwen van die uitgever niet bijster groot is in die console(gamecube). Waarom zou het dit keer anders zijn?
    ps2 heeft het voordeel van grote keus aan games, xbox ook zoiets en nintendo zegt goede games te hebben maar ze zijn nu wel 3e op de huidige consolemarkt. Dus los van het feit dat de specs nog niet bekend zijn, wat ook niet boeit aangezien het om de games gaat, waarom zou het dit keer wel lukken om de concurrentie van sony en microsoft voor te
    blijven?
    Hetzelfde kan je zeggen over XBox en PS2 games. Die verschijnen vaak na verloop van tijd ook op de PC. Dat heeft niets te maken met vertrouwen van developers en publishers; gewoon met inkomsten. En aangezien de PS2 een grote fanbase heeft (laten we eerlijk zijn; het kopieëren heeft hier een grote rol in gespeeld) zijn dat dus flinke inkomsten, kosten die ze anders mis zouden lopen. Nintendo brengt originele en zeer speelbare games uit. Het enige nadeel van Nintendo is dat ze een schaarse selectie aan games hebben; op de PS2 en XBox wordt namelijk alles uitgebracht wat ze maar kunnen uitbrengen. Nintendo games zal je nooit op de PC zien (op een uitzondering na misschien en dan nog zijn de games vaak eerst op de PC of een andere console uitgebracht). PS2 en XBox games zul je dan ook vaak later tegenkomen op een ander platform.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •