Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fanatieke oplichter "Schomaker" uit Emmen

    Bij dhr. Schomaker bestelde ik 4 DVD's die me als origineel toe beloofd werden. Ik had echter al mijn twijfels en ging aan eht speuren. Op www.internetoplichting.nl vond ik dan ook de bevestiging op deze twijfels. Schomaker beloofd originele exemplaren, maar verstuurd kopies die de helft van de tijd gewoon "leeg" zijn.

    Ik heb mijn geld teruggeeist, maar meneer vindt dat ik mij niet druk moet maken. Hij zal het geld binnen 2 weken terugsturen. Natuurlijk hoopt hij dat ik het vergeet. Het feit overigens dat hij als oplichter eisen stelt aan het terugbetalingstermijn doet mij enorm pijn in mijn hart. Wie is hij om dit soort dingen te bepalen?

    Of ik mijn geld terugkrijg weet ik niet. Ik wil jullie echter optijd waarschuwen.

    Denk erom:

    Doe GEEN zaken met Schomaker uit Emmen!

  2. #2

    Standaard

    Eey dit verhaal komt mij erg bekend voor. Heb dit namelijk ook al eens meegemaakt op marktplaats. De verkoper(ster) gebruikte zelfgemaakte afbeeldingen waarbij de dvd op een stenen ondergrond lagen. Ik heb toen 2 dvd's aangeschaft 1 van The Crow SE 2disc met zo'n bewegende cover en de ander was van Kaena: The Propecy deze leek net echt alleen bleek al snel dat het een keepcase was met een gekopieerde cover erin op glad papier in de hoes zat een dvd rom met daarop een sticker zoals op de originele dvd. Echter stond er op de disc zelf helemaal niks.
    Roy aka Kakihara

  3. #3

    Standaard

    Ik woon vlakbij Emmen, dus als ik even langs moet gaan
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik woon vlakbij Emmen, dus als ik even langs moet gaan
    Dan ga ik met je mee... 8) De figuren waar ik een klein jaar geleden door ben opgeligd zijn nog steeds online bij Marktplaats als ik het goed heb. De foto's zijn namelijk erg gelijkend. Zoek op DVD en Prov. Drenthe daar vind je 2 personen die de zelfde foto's gebruiken maar ze wonen elk ergens anders en ook de naam is anders heb ut vermoeden dat het de zelfde zijn. Eens even mailen denk ik om hun IP te achterhalen... Hehe.
    Roy aka Kakihara

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik woon vlakbij Emmen, dus als ik even langs moet gaan
    Dan ga ik met je mee... 8)
    8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  6. #6

    Standaard

    Hierboven net nog even een Editje gedaan... ^ Eey toeval de persoon die ik herken komt uit Emmen 8) effe mailtje sturen...

    Effe kijken of het bijt :P
    Roy aka Kakihara

  7. #7

    Standaard

    Roy, als jij gaat wil ik ook wel mee, btje rellen is altijd leuk (en ik woon toch in Roden dus dan kunnen we mooi carpoolen :wink: )...
    Maaruh, als het IP bekend is mag ik hem dan ook ff ^^

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D&=
    Roy, als jij gaat wil ik ook wel mee, btje rellen is altijd leuk (en ik woon toch in Roden dus dan kunnen we mooi carpoolen :wink: )...
    Maaruh, als het IP bekend is mag ik hem dan ook ff ^^
    Ooh my god Roden ken ik je???
    Roy aka Kakihara

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Ooh my god Roden ken ik je???
    Hmm, ik denk het niet... tenminste jij komt me niet bekend voor :wink:
    Ken verder ook niet veel uit Leek btw, kom er niet echt vaak, behalve paar jaartjes terug want ik zat daar op de Waezenburg...

    Maargoed, het gaat dus om foto's met een stenen achtergrond als deze of met een zwarte achtergrond als deze van ene Lammert ofzo, nog meer?

  10. #10

    Standaard

    Ik kan het niet hard maken natuurlijk dus wacht eerst even af of ik reactie krijg op m'n mail, misschien zit ik er wel helemaal naast maar het is wel de exacte ondergrond en eveneens ook de zwarte ondergrond komt overeen.

    Even voor Pinkeltje heb je ook mailcontact gehad met deze persoon? Zo ja zal je aub mij het email adres door kunnen sturen? Op PM anders wordt deze ook zichtbaar voor zoekmachines...

    Met vriendelijke groet Leek 8)
    Roy aka Kakihara

  11. #11

    Standaard

    Goed, vogel idd eerst maar ff uit of het hem echt is voordat we echt los gaan natuurlijk :wink:

    Het IP graag wel deze kant op mocht het hem echt zijn ^^

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Ik kan het niet hard maken natuurlijk dus wacht eerst even af of ik reactie krijg op m'n mail, misschien zit ik er wel helemaal naast maar het is wel de exacte ondergrond en eveneens ook de zwarte ondergrond komt overeen.

    Even voor Pinkeltje heb je ook mailcontact gehad met deze persoon? Zo ja zal je aub mij het email adres door kunnen sturen? Op PM anders wordt deze ook zichtbaar voor zoekmachines...

    Met vriendelijke groet Leek 8)
    dvdcatcher@gmail.com, voordeelshopemmen@gmail.com, etc, etc

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Ik kan het niet hard maken natuurlijk dus wacht eerst even af of ik reactie krijg op m'n mail, misschien zit ik er wel helemaal naast maar het is wel de exacte ondergrond en eveneens ook de zwarte ondergrond komt overeen.

    Even voor Pinkeltje heb je ook mailcontact gehad met deze persoon? Zo ja zal je aub mij het email adres door kunnen sturen? Op PM anders wordt deze ook zichtbaar voor zoekmachines...

    Met vriendelijke groet Leek 8)
    dvdcatcher@gmail.com, voordeelshopemmen@gmail.com, etc, etc
    Oei deze zeggen mij dus totaal niets... Erg jammer
    Roy aka Kakihara

  14. #14

    Standaard

    Of juist niet. Dat betekend juist dat er meerdere oplichters uit Emmen komen :P

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Of juist niet. Dat betekend juist dat er meerdere oplichters uit Emmen komen :P
    Gebruikte deze persoon ook afbeeldingen bij z'n verkoop advertenties? Zo ja hoe zien die eruit...

    De naam die je opgeeft is trouwens de naam van een kledingzaak uit Emmen, mogelijk wordt deze naam dus misbruikt.

    Na met de betreffende persoon te hebben gemaild, viel mij trouwens wel wat op. Ik mailde toch echt met een man en kreeg antwoord met een mailadres van een vrouw. En laat dat adres mij nou net bekend zijn (van die gene die mij had opgeligt)

    Dus de oplichter van mij verkoopt dus nog steeds echter wel onder een andere naam, maar met de zelfde afbeeldingen bij z'n advertenties.
    Roy aka Kakihara

  16. #16

    Standaard

    Nee, geen afbeeldingen. Kromacher is inderdaad ook een kledingzaak. Er zijn echter nog 3 Kromachers in Emmen. Groet!

  17. #17
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Woon ook vlakbij Emmen.

    Waar zijn die oplichters grrrrr!!

    ( carpoeluhh )

  18. #18

    Standaard DVD Team "Schomaker" Emmen! Oplichter of weldoene

    Hallo Mensen,

    Wij kregen van een kennis van ons deze link toegestuurt. Wij willen dan ook graag even van de gelegenheid gebruik om hier op te reageren.

    Wij zijn ons er zeer zeker van bewust dat de betreffende personen dit absoluut niet zullen verwachten echter wij vinden het wel onze plicht!!!!

    Pinkeltje, ALLEEN DE NAAM ZEGT REEDS VOLDOENDE!!!:

    Sinds wanneer hebben wij de betreffende afspraak met jou gemaakt? Wij vinden het helemaal niet erg dat jij dergelijk teksten op het net zet, echter wees dan wel zo sportief om de juiste informatie weer te geven.

    Martin stanneveld, Roy K, Dennis T:

    Jongens, jullie zijn je leeftijd van het spelen in de zandbak toch reeds ver voorbij!!!! Als wij jullie teksten eens goed doorlezen hebben jullie er geen idee van waar het probleem nu uiteindelijk om draait. Het enige waar jullie op uit zijn, is een ordinaire knokpartij.

    Zoals jullie zelf reeds aangeven weten jullie niet of het in alle advertenties daad werkelijk om ons Team gaat. Wij zouden bijvoorbeeld afbeeldingen bij onze advertentie plaatsen, wij kunnen jullie bij deze verzekeren dat dat niet het geval is.

    Daarnaast staat nergens vermeld dat het om de originelen gaat, ook wordt dit bij een eventuele bestelling door ons altijd nadrukkelijk medegedeeld.

    Tevens worden er in jullie verhalen tittels van DVD's genoemd die wij niet eens in ons assortiment hebben!!!!!

    Zoals uit bovenstaande blijkt hebben jullie elkaar de kop gek gemaakt, dus het wordt nu misschien tijd om even weer met de beide benen op de aarde terug te keren en een moment van bezinning in de gelasten.

    Indien een klant bij ons niet tevreden is wordt en gezamelijk gezocht naar een oplossing, echter dan moet de betreffende klant ons wel in de gelegenheid stellen om het op te lossen.

    Wij vernemen uiteraard graag jullie reactie.

    Vriendelijke groet,

    DVD Team Emmen

  19. #19

    Standaard

    Wordt hier iemand wakker na bijna een jaar?
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  20. #20

    Standaard

    Ha, wat een nerd Als de dvd crew even zijn ip-adres doorgeeft aan brein, of wat voor instantie dan ook, dan hebben we weer een illegaaltje minder

    Trouwens, ik heb het nooit over een knokpartij gehad, daar begin je zelf over. Misschien wilde ik wel langs komen om de auto te wassen........
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  21. #21

    Standaard

    Hallo Martin,

    Je bent uiteraard van harte welkom om onze auto's te wassen, geen probleem.

    Wat die Nerds betreft, kijk eens in de spiegel nadat je jullie verhalen eens goed hebt gelezen.

    Wij hebben in ieder geval genoeg lef om eerlijk te reageren!!!

    Vriendelijke groet,

    DVD Team Emmen

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Team Emmen
    Hallo Martin,

    Je bent uiteraard van harte welkom om onze auto's te wassen, geen probleem.

    Wat die Nerds betreft, kijk eens in de spiegel nadat je jullie verhalen eens goed hebt gelezen.

    Wij hebben in ieder geval genoeg lef om eerlijk te reageren!!!

    Vriendelijke groet,

    DVD Team Emmen
    Als je toe gaat geven dat je illegaal spul verkoopt ben je goed bezig
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  23. #23

    Standaard

    DVD Team Emmen? Met emailadressen als voordeelshopemmen@gmail.com ???? Hahahaha!! Ik kan niet stoppen met lachen. Ga toch weg joh! Wie gelooft dat nou? KvKinschrijving? Nee? Maar wel jezelf als verkoper voordoen? Even een controlerende instantie inlichten?

    Knuppels.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  24. #24

    Standaard

    Eerlijkheid gaat bij ons voor alles!

    Vriendelijke groet,

    DVD Team Emmen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Team Emmen
    Eerlijkheid gaat bij ons voor alles!

    Vriendelijke groet,

    DVD Team Emmen
    Sodemieter op zeg. Dat is hetzelfde als ergens een inbraak plegen en er eerlijk voor uit komen
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •