Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 191 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Inkoopactie] P.Champagne Boxen

    Turven interesse nieuwe ronde:
    IIIII IIIII IIIII III

    www.designpaulchampagne.com

    Goed goed. De deal (20% korting) met Paul Champagne gaat nu officieel van start. Voordat mensen hun bestellingen in het rond gaan gooien, vraag ik om de regels eerst goed door te lezen.

    - Bestellingen dienen vantevoren binnen 2 weken betaald te worden. Is de betaling dan niet binnen dan vervalt betreffende bestelling en is er een plaats vrij voor iemand anders. Eenmaal besteld is kopen! Zo niet, dan wordt een forse “boete” berekend.

    - Als opzetter van dit iniatief behoud ik het recht om bepaalde mensen van deelname te ontzien. Hetzij door slechte ervaringen in het verleden, hetzij door een alarmerend voorgevoel.

    - In verband met koerswijzigingen bereken ik 5% risicogeld over de totale bestellingen (exclusief verzendkosten)

    - De deal sluit als de grens van 20 boxen behaald is. Bij positief resultaat van de deal zal ik overwegen het nog eens op te zetten.

    - Voor eventuele schade aan de boxen ben ik niet verantwoordelijk. Je dient dan contact op te nemen met Paul Champagne.

    - Voor controle bij de douane ben ik tevens niet verantwoordelijk. Juist omdat de pakketjes door de douane moeten, is ook de levertijd onduidelijk. We hopen op maximaal 2 weken na voldoening van betaling.

    - Bij bestellingen heb ik je adres, telefoonnummer en emailadres nodig. Deze worden doorgespeeld aan Paul Champagne voor verzending.

    - Belgen kunnen helaas niet deelnemen aan dit iniatief in verband met controle over de waren en verhoogde shipping kosten. Mocht de deal goed verlopen, dan zullen we kijken of dit de volgende keer mogelijk gemaakt kan worden. Hiervoor graag je begrip.

    www.designpaulchampagne.com

    Verzendkosten naar Nederland:

    $9.85 voor 1 box
    $16.90 voor 2 boxen
    $21.85 voor 3 boxen


    Totaal te betalen
    Het totaal te betalen bedrag kun je als volgt uitrekenen:
    Totaalbedrag van boxen / 100 x 80 = bedrag na korting
    bedrag na korting + verzendkosten = totaalbedrag in dollars
    bedrag in dollars x koers = totaalbedrag in euro's
    totaalbedrag in euro's / 100 x 105 = totaal te betalen bedrag gecorrigeerd met koersrisico

    Je bestelling dien je te PM-en op de volgende manier.

    Titel 1 – Prijs 1
    Titel 2 – Prijs 2
    Titel 3 – Prijs 3
    Etc

    <Naam>/<Gebruikersnaam op forum>
    <Straat>
    <Postcode/Plaats>
    <Telefoonnummer>
    <Emailadres>

    Bevestiging
    Na ontvangst krijg je een PM terug met het totale bedrag (je bent nu verplicht te kopen), de rekening gegevens en een ordernummer. Bewaar dit bericht goed, dit is je enige bewijs van de bestelling! Je dient het geld binnen 2 weken over te maken op deze rekening met als vermelding het ordernummer.

    www.designpaulchampagne.com

  2. #2

    Standaard

    Even één centrale vraag. Die 10% koersrisico die krijgen we later weer terug neem ik aan? Of wil je 10% winst maken per box?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Dus.. als ik het goed begrijp betalen we jou dus:
    1) box - 20% korting
    2) verzendkosten per persoonlijke bestelling
    3) risicogeld

    dus als ik het goed begrijp verstuurd paul t dus naar ons, alleen betalen we nu dus jou?¿?

    Dan kan ik beter zelf een box bestellen, want dat "risico geld" maakt t dus alleen maar duurder.

  4. #4

    Standaard

    @ Myth. Nee dat krijg je niet terug, risicogeld is een vergoeding voor het riscio dat ik loop. Ik ga dus ook niet vragen om meer geld mocht de deal meer kosten dan dat ie binnen gebracht heeft. Het is overigens 10% over een bestelling, niet per box.

    @ Ill Nino. Je krijgt 20% korting van Paul. Je betaalt 10% risciogeld over de totale bestelling aan mij. Omdat niet iedereen een creditcard heeft, betaal je aan mij waarna ik het geld overmaak naar Paul. Ga je gang, bestel lekker zelf. Je bent geheid duurder uit.

  5. #5

    Standaard

    Aangezien je 10% voor jezelf rekent over het totale bedrag heeft die 20% "massa-inkoop-korting", die alleen op de boxen wordt berekend en niet op de verzendkosten, ook niet veel zin.

    Iedereen kan op deze manier dus beter zelf een bestelling plaatsen, dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

    Ik wil wel 2 boxen trouwens, maar zie het nut er op deze manier niet zo van om het gezamelijk te doen.

    Groeten, Patrick

  6. #6

    Standaard

    Mensen mensen. Jullie zien niet in dat het hier gaat om honderden euro's, aangezien de korting pas bij 20 boxen opgaat. Laten we zeggen dat ik straks 1000 euro op mijn rekening heb, die 1000 euro is uiterst gevoelig voor koerswijzigingen. Juist door die koerswijzigingen kan het zijn dat ik wel 1100 euro moet BETALEN. Dat risicogeld is ervoor dat ik er niet met mijn eigen vermogen indraai. Kom op mensen, beetje economisch inzicht vereist hier.

    De voordelen van deze inkoop:
    1. Je hebt geen cerditcard nodig
    2. Je krijgt korting
    3. Je hoeft bijna niks zelf te doen!

  7. #7

    Standaard

    Ik ben best bereid dat risicogeld eraf te halen. Kom maar met een iniatief.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb zelf geen creditcard en er blijft nog steeds 10% korting over, dus ik doe het wel denk ik. Ik wil Pinkeltje echter wel oproepen om nog eens na te denken over dat risicogeld. 5% lijkt me meer dan voldoende. Ik ben (nog) geen econoom, maar de koers gaat echt geen 10% stijgen in een paar weken tijd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Goed, we maken er 5% van. Ik zal dit doorberekenen in de bestellingen die reeds in mijn inbox liggen. Nu graag deze discussie stoppen. Je hebt een keuze: kopen of niet kopen.

  10. #10

    Standaard

    Hoezo zeg je niet; betaal in euro's met de huidige dagkoers + 10 procent. Dan wanneer je het geld overmaakt kijk je naar de koers en betaal je bijvoorbeeld 80% van het teveel betaalde geld terug.
    Voordeel is dat iedereen met dezelfde koers rekent en is dus makkelijk het teveel betaalde geld te berekenen en iedereen betaald jou op deze manier een vast en evenredig bedrag voor het werk dat je verricht.

  11. #11

    Standaard

    Dat brengt voor hem weer een heleboel extra werk mee. 5% lijkt me wel redelijk. Ook voor al het werk dat hij er aan heeft. Maar de beslissing is uiteindelijk aan hem. Ik koop iig 2 boxen (LOTR Unfinished Tales, Star Wars Collection 1). 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Persoonlijk vind ik die winst die je wilt maken volkomen onzin en neigen tot normale commerciele handel (die in principe verboden is hier, maar vooruit...). In de centrale inkoop van Sauron's One Ring ging het om meer geld. Door een voorschot te vragen, liep ik geen risico. De rest schoot ik gewoon even voor en werd exact berekend en betaald toen alle kosten bekend waren. Waarom doe je het niet gewoon op die manier?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Persoonlijk vind ik die winst die je wilt maken volkomen onzin en neigen tot normale commerciele handel (die in principe verboden is hier, maar vooruit...). In de centrale inkoop van Sauron's One Ring ging het om meer geld. Door een voorschot te vragen, liep ik geen risico. De rest schoot ik gewoon even voor en werd exact berekend en betaald toen alle kosten bekend waren. Waarom doe je het niet gewoon op die manier?
    Idd, als je het zo doet, doe ik wel mee.

  14. #14

    Standaard

    Waarom allemaal zo zeuren?? Je doet mee of niet, en als je het allemaal zelf zo goed weet. Waarom bestel je zelf dan niet?
    All the real people are really not that real

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Vindt het een beetje een puinhoop worden.

    Laat dit topic opschonen stel je regels vast en dan alleen reageren als je het wilt en een bent met de polici.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Persoonlijk vind ik die winst die je wilt maken volkomen onzin en neigen tot normale commerciele handel (die in principe verboden is hier, maar vooruit...). In de centrale inkoop van Sauron's One Ring ging het om meer geld. Door een voorschot te vragen, liep ik geen risico. De rest schoot ik gewoon even voor en werd exact berekend en betaald toen alle kosten bekend waren. Waarom doe je het niet gewoon op die manier?
    Precies. Ik haak af.

  18. #18

    Standaard

    Kom op zeg? Winst maken?!? Je beledigd me en niet zo'n beetje ook! Weet je hoeveel tijd hierin zit en hoeveel werk ik hiervan maak? Niet voor mezelf maar voor jullie! Als dat godverdomme niet gewaardeerd wordt, dan vertrek ik met de noorderzon. Toon wat respect!

  19. #19

    Standaard

    Nu kappen met discussiëren. Mensen die willen kopen, PM me!

  20. #20

    Standaard

    Herjan spreekt je op een normale manier aan. Hij geeft een idee wat velen malen beter is en door meerdere mensen op het forum worden gebruikt voor massa's inkoop. Beetje water bij de wijn doen hoor. Je bent hier een maand ofzo, mensen als Herjan geven alleen suggesties en tips waar je waarschijnlijk meer aan hebt dan t gebash van mij ofzo. Dus zou beetje opletten ipv je gelijk aangevallen te voelen. Er zijn hier meerdere massa inkopen geweest op deze manier, en zijn (naar mijn weten) altijd zo gegaan en goed verlopen.

  21. #21

    Standaard

    Heb Herjan gesproken en misschien zal ik het op die manier aanpakken de volgende keer. Nu doe ik het zo. Je hebt dus de keuze; of je doet mee of je doet niet mee. In het laatste geval hoef je dat hier niet te laten weten. Probeer asjeblieft het topic een beetje schoon te houden.

  22. #22

    Standaard

    Paul heeft laten weten ook onderstaande boxen voor $ 30,- te maken. Deze boxen staan niet op de website.


    4 Amarays standaard. Voor ander formaat PM me. Kosten zijn dan $ 35,-


    54mm wide x 192mm high x 144mm. Niet geschikt voor amarays. Kan echter wel geschikt gemaakt worden. PM me wat je erin wil doen. Kosten $ 35,-


    Standaard voor 7 Amarays


    Standaard voor 5 Digipacks

  23. #23

    Standaard

    Whaaaa die 2 zijn fantastisch !

    Hoeveel dvd's (Normale DVD's) kunnen daarin ?

    Die 2 wil ik waarschijnlijk wel.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  24. #24

    Standaard

    Ze zijn inderdaad gelweid. Ben even aan het navragen. Geloof dat elk formaat mogelijk is, maar als er een nieuwe layout gemaakt moet worden, zijn ze $ 35 per stuk. Ik vraag even wat de standaard is.

  25. #25

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •