Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 191 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik denk drie keepcases. predator 1,2 en alien vs predator. Misschien ruimte voor alien vs predator 2 ( als die komt ? )

    * nog ff klein vraagje; waarom moet je je telefoonnummer opgeven?
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    * nog ff klein vraagje; waarom moet je je telefoonnummer opgeven?
    Mocht er iets fout gaan, dan moet je op alle mogelijke manieren bereikbaar zijn. Wel zo handig toch? Ik ga er overigens niet vanuit dat er iets fout gaat

    Nogthans geen reactie van Paul. Ik houd jullie op de hoogte.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Whaaaa die 2 zijn fantastisch !

    Hoeveel dvd's (Normale DVD's) kunnen daarin ?

    Die 2 wil ik waarschijnlijk wel.
    Heb de formaten bij de plaatjes gezet. PM me als je belangstelling hebt. Paul kan elk formaat maken wat je wenst.

    Groet!

  4. #29

    Standaard

    ik heb je een pm gestuurd voor de matrix case


  5. #30

    Standaard

    Nog 2 boxen beschikbaar gekomen. Ook deze staan niet op de website. Ze staan een stukkie hierboven.

  6. #31

    Standaard

    Zijn er nou ineens nog maar zo weinig mensen die interesse hebben? Die 5% is toch niet zo heel veel? Scheelt €1 per box ofzo. Voor €27 heb je er in ieder geval eentje thuis

  7. #32

    Standaard

    klopt ik kwam op 28 euro Heb ik dus toch goed gerekend. Maar alles gaat via PM heh, dus kan best dat meer mensen Pinkeltje al ge-pm-t hebben
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  8. #33

    Standaard

    Ik heb allang gePMed :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    me net voor deze:



    Eerst maar eens 1 box, dan zie we wel weer of ik er meer neem.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Zijn er nou ineens nog maar zo weinig mensen die interesse hebben? Die 5% is toch niet zo heel veel? Scheelt €1 per box ofzo. Voor €27 heb je er in ieder geval eentje thuis
    We zitten al bijna aan de 20 boxen. Wie dus wil kopen, moet er snel bij zijn.

  11. #36

    Standaard

    Er kunnen nog 2 tot 4 personen meedoen. Ik wil nogmaals benadrukken: hoe eerder de betalingen rond zijn, hoe eerder we over kunnen gaan tot de daadwerkelijke overdracht en verzending.

  12. #37

    Standaard

    Ben ik nog op tijd ben ik nog op tijd???

    M'n bestelling zal ik PMen, hoor dan wel of het nog kon.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  13. #38

    Standaard

    ik hoop dat ik nog op tijd ben!
    PM, laat maar even weten!

  14. #39

    Standaard

    Jep, jullie kunnen beide nog meedoen. Ik sluit de actie eind van deze werkweek (dat is dus vrijdagavond)

  15. #40

    Standaard

    Nog één keer omhoog. Laatste kans mensen.

  16. #41

    Standaard

    Heeft iemand toevallig met deze actie deze besteld; zo ja als hij binnen is zou diegene dan wat foto's kunnen maken?

    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    Heeft iemand toevallig met deze actie deze besteld; zo ja als hij binnen is zou diegene dan wat foto's kunnen maken?

    Ik heb wel de andere Star Wars box besteld, daar wil ik eventueel ook wel een fotootje of 2 van maken?

    @Pinkeltje Wanneer ga je de bestelling doen? Tijd tussen bestelling en levering zal zeker wel een week of 2-3 zijn?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #43

    Standaard

    De bestelling zal ik doen zodra ik het geld van iedereen ontvangen heb.
    De levering zal inderdaad zo'n 2 tot 3 weken innemen. Even geduld.

  19. #44

    Standaard

    Kom op lui, nog 2/3 mensen. Ze zijn absoluut de moeite waard!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Kom op lui, nog 2/3 mensen. Ze zijn absoluut de moeite waard!
    Heb je er nog geen 20?? Ik dacht dat de actie op vrijdag al gesloten was
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    Ja, maar iemand vond het nodig zich terug te trekken.

  22. #47

    Standaard

    Echter, als niemand zich vandaag nog aanmeldt, zal ik het tekort zelf kopen.

  23. #48

    Standaard

    Das lullig, heb je nu die boete uitgedeeld?

    Maar mooi dat jij het dan aanvult tot 20 8)
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  24. #49

    Standaard

    @ Pinkeltje Dat is zeer netjes
    @ Roadster Volledig overbodig commentaar!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #50

    Standaard

    Ik heb geprobeerd om je een PM te sturen, maar dit lukte niet (zie ook onder).
    Ik zal mn bestelling vanavond nog doorgeven.


    [code]
    Warning: fsockopen(): unable to connect to mail.hwigroup.com:25 in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php on line 108

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 476

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 478

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 479
    [/code]

    [code]
    Could not connect to smtp host : 113 : No route to host

    DEBUG MODE

    Line : 110
    File : smtp.php
    [/code]

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •