Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 191 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    De reden dat ze donkerder uitvallen dan op de plaatjes, is omdat de uiteindelijk versies op zilver gedrukt worden in plaats van op wit. Je krijgt dus altijd een donkere gloed.

    (Vertelde Paul mij)

  2. #127

    Standaard

    Op de site staat Scream ook veel lichter, zeg maar gewoon wit.. In het echt is ie inderdaad zilver...
    All the real people are really not that real

  3. #128

    Standaard

    Ik ben in ieder geval zeer tevreden over mijn box en doe de volgende keer ook zeker voor 2 of 3 boxen mee

  4. #129

    Standaard

    Mijn Futurama box is zojuist binnengekomen. Ziet er goed uit, een stuk mooier dan de losse seizoensboxen!

    Thanks voor het regelen van deze actie Pinkeltje!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Mijn Futurama box is zojuist binnengekomen. Ziet er goed uit, een stuk mooier dan de losse seizoensboxen!

    Thanks voor het regelen van deze actie Pinkeltje!


    Mijn boxen zijn nog steeds niet binnen. Geen briefje van de postbode, niks. *snik* Laten we maar hopen dat 'ie me morgen een bezoekje brengt.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  6. #131

    Standaard

    Heb je geen trekking code gekregen van Pinkeltje ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #132

    Standaard

    Michelle, als ie morgen nog niet binnen is, laat het me dan even weten. Dan gaan we opsporen.

    Groetjes.

  8. #133

    Standaard

    Heeft iemand een foto van die Futurama tin voor me? Die zou ik toch wel graag aanschaffen. Wel prijzig, maar ja.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  9. #134

    Standaard

    Inmiddels is iedereen voorzien. Zijn er geinteresseerden voor een 2e ronde?

  10. #135

    Standaard

    Ja, afhankelijk van de prijs ben ik wel geïnteresseerd in een Godfather box...

  11. #136

  12. #137

  13. #138

    Standaard

    Als er een 2e ronde komt, wil ik de (2e) JurassicPark box wel kopen.

  14. #139

    Standaard

    heb wel intressen
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  15. #140

    Standaard

    Heb wel interesse in die Futuramabox. Op hoeveel zou dat inclusief verzenden met zo'n actie ongeveer komen?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  16. #141

    Standaard

    Ja ik wil er wel 2

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Heb wel interesse in die Futuramabox. Op hoeveel zou dat inclusief verzenden met zo'n actie ongeveer komen?
    Voor de verbrede box komt dat ongeveer op $ 60,- inclusief

  18. #143

  19. #144

  20. #145

    Standaard

    Futurama is erg shique
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  21. #146

    Standaard

    Hebben ze geen grote X Files box ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  22. #147

    Standaard

    Ik ga het voor je navragen. We zitten nu aan de 10 boxen. Dat moeten er minimaal 20 worden.

  23. #148

    Standaard

    Ik ben wel geinteresseerd in die 'Unfinished Tales" box. Ik woon wel in Belgie en heb wel geen idee van wat het mij in totaal zou kosten. Laat het me weten en als het redelijk is doe ik zeker me, als Belgie deze keer wel mag natuurlijk...

  24. #149

    Standaard

    Ik wil er ook wel 3 boxxen,maar pm me dan even zou de bestelling doorgaan.

  25. #150
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik wil ook wel weer mee doen met 2 boxen á $30,-. Kan het nog? Als er inderdaad een grote x-files box mogelijk is zoals misterfun ook vroeg heb ik daar zeker ook wel interesse in.

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •