Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 191 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik heb nog geen afmetingen van Misterfun ontvangen. Misschien dat jij deze op wilt nemen Dane? Voor alsnog; een 2e ronde begint aps bij 20 boxen of meer. We zitten nu op 15.

  2. #152
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Ik heb nog geen afmetingen van Misterfun ontvangen. Misschien dat jij deze op wilt nemen Dane? Voor alsnog; een 2e ronde begint aps bij 20 boxen of meer. We zitten nu op 15.
    X-files seizoen 1 t/m 9 = 19 cm hoog en 40,5 cm breed. Dan moet het volgens mij passen.

  3. #153

    Standaard

    En de diepte? Je hebt op de mm af gemeten neem ik aan?

  4. #154

    Standaard

    Ik doe weer mee, met:

    Lord of the Rings Unfinished Tales
    Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 1
    Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 2 (nog niet zeker)

    Ik PM je nog wel.

    Zie trouwens dat er 3 DVD's in die POTC kunnen. Maar er is toch maar eentje????
    "Nedh nin bainwain elei gerin iest gevadi le
    Nedh nin duir lu gerin iest geri le nin caim"

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toys in Action
    Ik doe weer mee, met:

    Lord of the Rings Unfinished Tales
    Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 1
    Pirates of the Caribbean Treasure Chest # 2 (nog niet zeker)

    Ik PM je nog wel.

    Zie trouwens dat er 3 DVD's in die POTC kunnen. Maar er is toch maar eentje????
    Wordt een trilogie :wink:
    Ik meen mij te herinneren dat ze 2 en 3 in 1 keer gaan filmen

  6. #156

    Standaard

    Volgens mij heeft Kevin het nu over Xmen (3 en 4 samen). Iig.. er komt ook nog een 3e deel ja.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Volgens mij heeft Kevin het nu over Xmen (3 en 4 samen). Iig.. er komt ook nog een 3e deel ja.
    nou volgens mij gewoon over pirates of the caribean, want daar komen nog 2 films van ( en is mogelijk dat ze dit tegelijktijd doen )
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  8. #158

    Standaard

    Wat is er zo speciaal aan de 3DVD box van POTC?

    Oke, dan kan het wel doorgaan dus! Ik PM je alle details wel!
    "Nedh nin bainwain elei gerin iest gevadi le
    Nedh nin duir lu gerin iest geri le nin caim"

  9. #159

    Standaard

    Ik wil ook wel mee doen met 1 box

  10. #160

    Standaard

    We zitten inmiddels op 18 boxen. Ik heb besloten een eventuele 2e ronde pas in de 2e week van augustus te starten. Ik zal dan iedereen die hier van zich heeft laten horen een PM sturen. Mensen die dan nog graag meedoen, kunnen mij contacteren op de manier zoals het de vorige keer ook ging.

    Details volgen nog.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    We zitten inmiddels op 18 boxen. Ik heb besloten een eventuele 2e ronde pas in de 2e week van augustus te starten. Ik zal dan iedereen die hier van zich heeft laten horen een PM sturen. Mensen die dan nog graag meedoen, kunnen mij contacteren op de manier zoals het de vorige keer ook ging.

    Details volgen nog.
    En niet weer mij vergeten

  12. #162

    Standaard

    Jou vergeten? Vorige ronde was je zelf verantwoordelijk en moest je me gewoon een bericht sturen

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Jou vergeten? Vorige ronde was je zelf verantwoordelijk en moest je me gewoon een bericht sturen
    Ah was mijn eigen dikke schuld dus :wink:

  14. #164

    Standaard

    Nog wel een vraag over een eventuele X-Files box: Ik neem aan dat dat ding zo onmogelijk groot wordt dat de verzendkosten ook de pan uitrijzen...Is het niet waarschijnlijker dat het dan een set zoals met Star Wars wordt?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  15. #165

    Standaard

    Hey wordt net zo'n box als de vergrote Futurama box. Ook hiervoor zijn de verzendkosten $ 16,90 voor Nederland.

  16. #166

    Standaard

    Ehm...Gaat Paul dan uit van de nieuwe X-Files verpakkingen of de grotere digipacks? Anders heb je het namelijk over een box die wsl groter is dan de verzamelbox van Friends.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  17. #167

    Standaard

    Dane had het over 40,5 cm. Welke is het?

  18. #168

    Standaard

    Kijkend naar Dane's online collectie zal 't wel om de digipacks gaan. Ik heb de serie zelf niet , maar als ik kijk naar de grootte van die Futurama box met daarin 4 boxen, dan kan ik me niet voorstellen dat 9 van die digipacks in een box passen die niet eens 2 keer zo groot is als de Futurama box.

    Waarschijnlijk zijn de X-Files digipacks dan dus kleiner dan een losse Futurama box.

    Maar waar het me om ging: de grootte van het pakket maakt dus niet uit voor de verzendkosten?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  19. #169

    Standaard

    Paul heeft laten weten dat een eventuele Xfiles box in een set van 2 komt, dit ivm de grootte. De grootte maakt wel degelijk uit voor de verzendkosten

  20. #170
    Dane
    Guest

    Standaard

    De Futurama box is zo'n 24 cm breed, X-files dus 40.5 cm (inderdaad de digipacks, zijn aardig wat smaller dan 1 futurama box) Een x-files box wordt dus verzonden als 2 boxen? Dus voor de complete X-files box en een andere box gelden de verzendkosten voor 3 boxen?

  21. #171

    Standaard

    Zoals het er nu uitziet wel. Pin me alleen nog nergens op vast. Er moet eerst nog een goed design komen

  22. #172

    Standaard

    Ik heb wel interesse voor de box van Resident Evil Games (plaats voor 6 Game Cube games).

    Hoeveel kost het incl. verzendenkosten naar Nederland.

  23. #173

  24. #174

    Standaard

    schrijf mij maar op voor Predator
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    rond de $ 40,- incl.
    min de 20 procent korting dan natuurlijk
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •