Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 191 van 191 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    ik wil wel een unfinished tales box

    Jimmy
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  2. #177

    Standaard

    Moet je je hier aanmelden als je mee wil voor een bepaalde box?

    'k Heb ook een PM gestuurd maar voorlopig geen reactie...

  3. #178

    Standaard

    Sorry mensen, mijn enorm late reactie is de oorzaak van mijn verhuizing. Ik zal de pwerbuy dan ook enkele weken of misschien wel maanden moeten verplaatsen. Excuses hiervoor.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    mijn enorm late reactie is de oorzaak van mijn verhuizing
    hehe
    Andersom zeker?

    Kunnen mensen die hier hebben laten blijken geïnteresseert te zijn zich nog terugtrekken?

  5. #180

    Standaard

    Correctie... "Het gevolg van.. "

    Ik zal tegen die tijd iedereen die geinteresseerd is op de hoogte stellen. Zij kiezen dan zelf of ze mee willen doen of niet. Dit is mijn laatste bericht voor de komende weken.

  6. #181

    Standaard

    Ga je alles met een kruiwagen van Groningen naar Etteleur brengen ofzo ? Weken of maanden...welkom in Bedrock City :P

  7. #182

    Standaard

    Jammer ik hoop dat het toch bij weken word en geen maanden
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  8. #183

    Standaard

    zit hier nog schot in
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  9. #184

    Standaard Re

    Kan ik nog bestellen?

    Ik ben nieuw hier en zat net wat te kijken op die site en wat zien die cases er super uit!!

    Ben geinteresseerd in:
    - Bourne Lineage $30.00
    - Blade $30.00
    - KILL BILL $30.00
    - The Matrix $30.00
    - Shrek

    Ik zou niet weten of ik ze allemaal wil kopen, maar ja, eerst ff erachter komen of de powerbuy nog actief is of dat ik misschien te laat ben.

    Ferdy
    "What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog"

  10. #185

    Standaard

    Pinkeltje is nog steeds aan het verhuizen denk ik :P

  11. #186

    Standaard re:

    Ach ja, anders bestel ik ze wel gewoon via de Duitse site. De meeste zie ik daar ook staan en daar zijn de verzendkosten wat lager.



    p.s.Misschien is het ook wel wat om via die site een powerbuy te orginiseren? Geen koersrisico's en mogelijk gratis verzending.


    Op de site staat:
    Achtung:
    Ab einem Auftragswert in Höhe von €200.- versenden wir weltweit versandkostenfrei.
    "What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog"

  12. #187

    Standaard Re: re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Imprezzed
    Ach ja, anders bestel ik ze wel gewoon via de Duitse site. De meeste zie ik daar ook staan en daar zijn de verzendkosten wat lager.



    p.s.Misschien is het ook wel wat om via die site een powerbuy te orginiseren? Geen koersrisico's en mogelijk gratis verzending.


    Op de site staat:
    Achtung:
    Ab einem Auftragswert in Höhe von €200.- versenden wir weltweit versandkostenfrei.
    Welke duitse site is dit

  13. #188

    Standaard re

    http://www.cinemore.de/

    Praktisch alle boxen staan ook daar te koop. Waarschijnlijk niet eens veel duurder.
    "What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog"

  14. #189

    Standaard

    Ik hoor het graag als er weer een powerbuy wordt georganiseerd. Ben geinteresseerd in meerdere boxen o.a. Star Wars Saga

  15. #190

    Standaard

    Nou vooruit dan maar. Ik zal een peiling houden.

  16. #191

    Standaard

    ben ook geinteresseerd. Wanneer gaat er weer in van start?

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •