De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Weet iemand welke film ik bedoel ?

    Deze film gaat over The black panthers.

    Dat deze een soort oorlog voerden tegen het racisme , ik herrinner me nog een scene waar net een brother is neergeschoten zonder reden door de politie en dat er zo'n panther bij zit te schreeuwen .

    herkend iemand iets ?
    weet je de film titel ?

  2. #2

    Standaard

    Een gok: Malcolm X?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #3

    Standaard

    toevallig deze..
    http://www.imdb.com/title/tt0114084/

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    thx raymen

    dat is um
    Titel is trouwens voor de hand liggend

  5. #5

    Standaard

    Ok nu deze opgelost is kaap ik ff deze topic voor mijn vraag, 2 jaar ofzo geleden gebruikte de rotterdamse film festival een oude jeugdfilm als reclame voor de festival, de film ging over een t-shirt met een tijger erop, die de drager ervan 'superhuman' powers gaf, een jongen vindt de t-shirt maar al snel wordt hij opgejaagd door een stel volwassenen. Als ik het me goed herinner is het geen amerikaanse film. Iemand enig idee over welke film ik het heb?
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddie Wong
    Ok nu deze opgelost is kaap ik ff deze topic voor mijn vraag, 2 jaar ofzo geleden gebruikte de rotterdamse film festival een oude jeugdfilm als reclame voor de festival, de film ging over een t-shirt met een tijger erop, die de drager ervan 'superhuman' powers gaf, een jongen vindt de t-shirt maar al snel wordt hij opgejaagd door een stel volwassenen. Als ik het me goed herinner is het geen amerikaanse film. Iemand enig idee over welke film ik het heb?
    Sammy's Super T-Shirt (1978)?
    http://www.imdb.com/title/tt0078200/

  7. #7

    Standaard

    Wow thx, ok ik ben ff sprakeloos...


    Goed volgende vraag Deze zal wel niet zo snel opgelost worden.
    Volgens mij betreft het deze keer wel een amerikaanse sf serie die ik gezien had in de 80-er jaren of heel misschien een film in elk geval geen tekenfilm, ik herinner me alleen een specifieke scene, stel ruimtereizigers verkent een planeet in een 'starfighter' vervolgens worden ze opgejaagd door een andere vliegtuig die lijkt op een arend of transformeert in een arend, op een gegeven moment zie je ook klauwen uit de vliegtuig komen, als ik het me niet verkeerd herinner werd die arend 'vliegtuig' ook bestuurd door een vrouw, lange tijd dacht ik dat het buck rogers was, maar 10 jaar of zo geleden hebben ze die opnieuw uitgezonden op veronica geloof ik en toen heb ik het meerendeels nog eens gevolgd maar niet gezien, toen dacht ik dat het battlestar galactica moest zijn, dat heb ik vorig jaar ofzo nog min of meer gevolgd, maar ook niet gezien.
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling
    Sammy's Super T-Shirt (1978)?
    http://www.imdb.com/title/tt0078200/
    Hee kewl hier heb ik ook ooit es naar geinformeerd jaren geleden, maar toen kwam er generlei antwoord op, gelukkig zat deze site nog in me favoos

    Goede herinneringen aan die film.

  9. #9

    Standaard

    Weet iemand de titel van deze film

    Jon Lovitz speelt wat ik me kan herineren in deze film.
    Hij speelt net als of hij een dokter is hij moet mensen helpen in de woestijn. Voordat hij daar heen mag moet ie eerst een test afleggen hij moest in zo'n centrifuge ofzo met die g krachten wie steeds hoger worden in zo'n ding wat rond draait. En het is een komedie dat weet ik wel hij speelt dus dokter terweil hij dat helmaal nie is??
    Ik heb een paar jaar geleden een x op tc gezien maar weet de titel nie meer

    Iemand die de titel weet???

    Alvast bedankt

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door graafschap fan
    Weet iemand de titel van deze film

    Jon Lovitz speelt wat ik me kan herineren in deze film.
    Hij speelt net als of hij een dokter is hij moet mensen helpen in de woestijn. Voordat hij daar heen mag moet ie eerst een test afleggen hij moest in zo'n centrifuge ofzo met die g krachten wie steeds hoger worden in zo'n ding wat rond draait. En het is een komedie dat weet ik wel hij speelt dus dokter terweil hij dat helmaal nie is??
    Ik heb een paar jaar geleden een x op tc gezien maar weet de titel nie meer

    Iemand die de titel weet???

    Alvast bedankt
    Zie hier alle films waaraan Jon Lovitz heeft meegespeeld. Misschien dat je hier iets tussen ziet staat wat je bekend voorkomt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door graafschap fan
    Weet iemand de titel van deze film

    Jon Lovitz speelt wat ik me kan herineren in deze film.
    De naam Jon Lovitz zegt me even niets, maar dat verhaal over een centrifuge en een landing in de woestijn lijkt wel op Spies like us met Chevy Chase. zie--> http://www.imdb.com/title/tt0090056/

  12. #12

    Standaard

    JAAH dat is hem bedankt!!!!
    Zat ik ff met de hoofdrolspeler in de war lijke bes wel op elkaar
    Maare bedankt

  13. #13

    Standaard

    is wel een leuke film trouwens....spies like us

    o ja...@ graafschap fan...

    FORZA HELMOND SPORT!!!!!!! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #14

    Standaard

    W8 maar af 3x winne en dan hale we het nog Alles of niets

    HAKKE
    DRAN
    ANGOAN!!!!

  15. #15

    Standaard

    AUB in dit forum geen gebruik maken van MSN-, SMS-, turbo- en/of andere flitsende talen.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •