De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Gecensureerde" onderwerpen

    Heb toch één opmerking: de DVD.nl crew doet er alles aan om dit forum "zuiver" te houden. Discussies over illegale rips, dvd-branden etc. worden verwijderd. En mijn inziens terecht.

    Maareeuh.... wat zie ik daarnet in de reclamebanner rechts staan?

    Populair: BitTorrent
    Software voor het downloaden van de nieuwste films en muziek via P2P!
    www.myfilesharing.com
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ads door Goooooogle
    De advertentie's worden door Google telkens gerouleerd. Ik denk niet dat je echt kunt voorkomen dat dergelijke dingen incidenteel tussen de advertenties komen te staan.

    Kleinigheidje blijf je houden...
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  3. #3

    Standaard

    Een terechte opmerking Werner. Wij zijn ook niet altijd even blij met wat er in die Google-hoek soms voorbij komt.

    Ik geloof zelfs dat Eric dit al een keer had aangekaart bij Google, maar die zeggen er verder ook niet veel aan te kunnen doen. Het zijn gewoon advertenties die uit een hele grote poel getrokken worden.

    Af en toe een rot appeltje blijf je dus helaas houden. Gelukkig is het merendeel van de Google-ads wél kosher.

  4. #4

    Standaard

    Kan je zoiets niet filteren op woorden als torrent, php, sharing etc?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    ach al die reclame is altijd krom. Zo heb je reclame tegen kopieren, komt er daarna een reclame over internet provider die doodleuk adverteerd dat je met hun de films/games etc. t snelst kan downloaden.

    Maar nathan zei al dat ze er nix aan konden doen. De blokjes worden gewoon gevult door google. Is gewoon uit de handen van dvd.nl

    Misschien dat google wel een filter zou kunnen plaatsen naar uitgaande reclame voor bijv. alleen dvd.nl. Maar zal wel fictie zijn

    Of een andere adverteerder zoeken :wink: Altavista :P

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    ach al die reclame is altijd krom. Zo heb je reclame tegen kopieren, komt er daarna een reclame over internet provider die doodleuk adverteerd dat je met hun de films/games etc. t snelst kan downloaden.
    Ik vind het nog heel knap dat jullie dit opvalt. Ik let eigenlijk nooit op wat er in die Google-balk staat. Ik heb een soort ontwijk-antenne voor advertenties als ik zit te internetten.

    Gelukkig is het ook niet mijn taak om op de advertenties te letten. Daar heeft DVD.nl mensen voor. Ik vind het veel leuker om zo nu en dan eens heftig te discussieren hier, wat leden tegen me in het harnas te jagen , de boel een beetje te modereren en wat recensies en artikelen te schrijven.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik let eigenlijk nooit op wat er in die Google-balk staat. Ik heb een soort ontwijk-antenne voor advertenties als ik zit te internetten.
    Advertenties? Waar?

    Maar even over die Google ads... Technisch moet het wel mogelijk zijn om dit lokaal op de DVD.nl server te filteren, maar ik denk dat Google dat wel middels een aantal voorwaarden zal verbieden...

  8. #8

    Standaard

    Ik zie het nu ook pas voor het eerst.....eigenlijk wel heel erg krom om zulke ads hier te hebben staan.


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    ach al die reclame is altijd krom. Zo heb je reclame tegen kopieren, komt er daarna een reclame over internet provider die doodleuk adverteerd dat je met hun de films/games etc. t snelst kan downloaden.
    Het downloaden van films/games etc via een provider is vaak tegen betaling.

  10. #10

    Standaard

    Het gaat hier inderdaad om google-ads en de content daarvan kunnen we filteren, en dat doen we ook. Torrent stond echter nog niet op de banlist, maar dat zullen we toevoegen. Verder geldt inderdaad dat wij geen invloed hebben op de inhoud van deze advertenties, de inhoud wordt dynamisch aangepast op de inhoud van de pagina waarop ze getoond worden.
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •