Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 110 van 110 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Is die Futurama box nu uitgebracht of was het wel degelijk een erg slechte 1 april grap?
    Ik heb me al de pleures gezocht en niets gevonden,

    MAAR

    Kom ik verleden week in Extrazone Oostende, zie ik daar een Franstalige box van S2 waarop "Neerlandais" tussen de ondertitels prijkt. Kan natuurlijk een fout zijn want op S4 stond dat ook en er stond juist niemendal Nederlandse ondertitels op. Ik heb eens in het doosje gekeken en het gaat wel degelijk om een recentere uitgave dan de oorspronkelijke R2 want er zat een flyer in voor The Simpsons Movie. Heb het niet laten checken (in Extrazone Oostende is de winkel om het zacht uit de drukken rommelig), maar ik hou het zeker in de mot.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #102

    Standaard

    Ok, bedankt voor de update. Het kan ook zijn dat deze verplaatst is naar dezelfde datum als die Bender film. Hoop ik toch...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #103

    Standaard

    In de MovieMax in Brugge (St. Kruis) heb ik de eerste 3 volumes van Futurama seizoen 1 gezien, met nederlandse ondertitels. De tekst op de achterkant van de hoes was trouwens ook nederlands.
    Ik weet alleen niet uit welk jaar deze release komt, niet meteen naar gekeken.

  4. #104

    Standaard

    Die zijn ouddddd. Die zijn al heel erg lang uit.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  5. #105

    Standaard

    Goed nieuws over de R2UK release dates en hopelijk ook geldend voor de rest van R2:


  6. #106

    Standaard

    Cool.

    Waar komt die vandaan?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #107

    Standaard

    Grote schop omhoog,

    want vanaf vandaag is de dvd van Bender's Big Score officieel te koop in de Nederlandse en Belgische winkels. Ik heb hem al sinds vorige week (lag al bij de Media Markt) en het is een pracht-uitgave. De extra's zijn allemaal aanwezig, en ondertiteld!

    Nu inderdaad nog wachten op de seizoenen 2,3 en 4 met ondertiteling, maar mocht je niet zo lang kunnen wachten dan wil ik nog even melden dat de tweede nieuwe feature-length aflevering ook al sinds begin juni beschikbaar is...The Beast with a Billion Backs

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    wil ik nog even melden dat de tweede nieuwe feature-length aflevering ook al sinds begin juni beschikbaar is...The Beast with a Billion Backs
    Niet sinds begin juni. Sinds gisteren, officieel. Soit, hij is er! Da's het belangrijkste.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #109

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels gezien en ik vond hem middelmatig. Op zich is ie wel grappig, maar het is wel een beetje meer van hetzelfde.

    De sneak peak van Bender's game ziet er trouwens wel veelbelovend uit.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb hem inmiddels gezien en ik vond hem middelmatig. Op zich is ie wel grappig, maar het is wel een beetje meer van hetzelfde.

    De sneak peak van Bender's game ziet er trouwens wel veelbelovend uit.
    Hey, dat gevoel had ik ook! Deel 1 vond ik trouwens wel heel sterk! Hopen dat deel 3 weer goed is.
    Muziek teasers, demo's en promo's te vinden op www.uniqueradio.nl

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •