Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 151 worden weergegeven.

Discussie: Kees & co dvd's

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens
    Ik zat al te wachten op zo'n opmerking. Ieder zijn eigen smaak, zal ik maar zeggen.
    Gelukkig wel :wink:
    Inderdaad. Het zou erg saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Dat er een markt is voor die NL shit serie............ de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt maar weer eens
    Ik zat al te wachten op zo'n opmerking. Ieder zijn eigen smaak, zal ik maar zeggen.
    Gelukkig wel :wink:
    Inderdaad. Het zou erg saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft.
    Ieder zijn eigen gevoel voor humor

  3. #28

    Standaard Wel goed..!!

    Haaii Haaii Mensen..!

    Ik vind dat de nieuwe afleveringen zonder Ben ook leuk zijn!
    Vooral de allernieuwste met Nikki Plessen en Sascha de Boer..!!
    Vooral Sascha errug leuk.. 8)
    Maar vin het dus een beetje onzin dat het humor persentage gedaald is hoor!

    Nog steeds een super coowle serie..!!

    (Owjaa ik ben nieuw hier.. )

    Kuszjee Daphne..
    HallOw,, =)

    Kuszjee Daphne.. =)

  4. #29

    Standaard Re: Wel goed..!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daphne
    Haaii Haaii Mensen..!

    Ik vind dat de nieuwe afleveringen zonder Ben ook leuk zijn!
    Vooral de allernieuwste met Nikki Plessen en Sascha de Boer..!!
    Vooral Sascha errug leuk.. 8)
    Maar vin het dus een beetje onzin dat het humor persentage gedaald is hoor!

    Nog steeds een super coowle serie..!!

    (Owjaa ik ben nieuw hier.. )

    Kuszjee Daphne..
    Ik heb ook niet gezegd dat de serie nu bagger is, alleen dat de combi rik hoogendoorn en simone kleinsma geweldig was , waardoor de humor echt super goed tot z'n recht kwam. :wink:

  5. #30

    Standaard

    Ik heb dice dvd gemaild en hun kunnen er nog niks over zeggen, behalve dan dat als ze worden uitgebracht dat dat eind 2005 , begin 2006 zal gebeuren.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crash Override
    Ik heb dice dvd gemaild en hun kunnen er nog niks over zeggen, behalve dan dat als ze worden uitgebracht dat dat eind 2005 , begin 2006 zal gebeuren.
    Dat is tenminste iets. Ik hoop echt dat alle seizoenen met Rik Hoogendoorn worden uitgebracht. De seizoenen daarna interesseren me helemaal niks, eerlijk gezegd. Je kunt een serie die zo op bepaalde personen gebaseerd is niet voortzetten als de helft van de belangrijkste cast opstapt.

    En wat anderen ook al zeiden, ik kan de humor niet inzien van de nieuwere seizoenen. Maar dat komt ook omdat ik al dubbel lig als ik die Hoogendoorn alleen al zie 8)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yohan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crash Override
    Ik heb dice dvd gemaild en hun kunnen er nog niks over zeggen, behalve dan dat als ze worden uitgebracht dat dat eind 2005 , begin 2006 zal gebeuren.
    Dat is tenminste iets. Ik hoop echt dat alle seizoenen met Rik Hoogendoorn worden uitgebracht. De seizoenen daarna interesseren me helemaal niks, eerlijk gezegd. Je kunt een serie die zo op bepaalde personen gebaseerd is niet voortzetten als de helft van de belangrijkste cast opstapt.

    En wat anderen ook al zeiden, ik kan de humor niet inzien van de nieuwere seizoenen. Maar dat komt ook omdat ik al dubbel lig als ik die Hoogendoorn alleen al zie 8)
    Precies :wink:

  8. #33

    Standaard

    Ik heb seizoen 1&2 ook blijft leuk die combinatie Simone en Rik. ik zou die nieuwe serie ook niet aanschafen, vindt deze veel slechter als de ouwe garde. de 2 seizoenen van het Zonnetje in huis zijn ook lachen met die ouwe gek.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  9. #34

    Standaard

    Die is ook zeker lachen, die Piet geloof ik.
    Van de week was er een aflevering dat ie een hondje verborgen houd.

    ''Ik zit een hoorspel te luisteren van Lassie.
    Ja, een documantaire van Maurice de Hond''

  10. #35

    Standaard

    ik heb alleen seizoen 1 maar seizoen 2 ga ik zeker kopen, het is een leuke serie.

  11. #36

    Standaard

    zeker doen ik kan alleen bij dice of disky niks wijzer worden over evt seizoen 3 & 4 op dvd

    Dus...

    Endemol maar us proberen

  12. #37

    Standaard

    hoeveel seizoenen zijn er nu al gemaakt voor tv en uitgezonden op tv

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tracy
    hoeveel seizoenen zijn er nu al gemaakt voor tv en uitgezonden op tv
    De serie loopt sinds 1997, dus een seizoen of 7. In het najaar volgt het laatste seizoen.

  14. #39

    Standaard

    de afleveringen van Seizoen 2 zijn:

    Sonja's trouwdag
    Wat is liefde
    Rudie's dagboek
    Verslaafd
    De grote klus
    Beam me up, scotty
    Vakantie in Florida
    Aangenaam kennis te maken
    Een goed gesprek
    Voorspoed en geluk
    De kat van de buuren
    Rampen
    Je leeft maar 2 keer
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  15. #40

    Standaard

    Waarom is Rik er trouwens uitgestapt, hij was juist zo goed in die serie.

    Hij kreeg toch in de serie een wc pot op zijn hoofd ofzo. Ik heb deze aflevering nooit gezien, maar als het zo is, hoe kwam dat dan.


    Ik heb van de week seizoen 2 gehaald, jammer dat die niet op 2 DVD's staat in plaats van 3, had volgens mij best gekund.

    Volgende keer weer Seizoen 1 halen, en wachten op de volgende seizoenen 8)
    The Superman Returns

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Waarom is Rik er trouwens uitgestapt, hij was juist zo goed in die serie.

    Hij kreeg toch in de serie een wc pot op zijn hoofd ofzo. Ik heb deze aflevering nooit gezien, maar als het zo is, hoe kwam dat dan.
    Rik Hoogendoorn had geen zin meer om in de serie te spelen. De precieze reden weet ik niet. De makers hebben toen verzonnen dat hij een wc-pot op z'n hoofd kreeg, zodat hij uit de serie kon stappen.

    En dat je de aflevering waarin dit gebeurd niet hebt gezien kan kloppen. Niemand heeft dat gezien, want dat is nooit opgenomen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melvinrijk
    Waarom is Rik er trouwens uitgestapt, hij was juist zo goed in die serie.

    Hij kreeg toch in de serie een wc pot op zijn hoofd ofzo. Ik heb deze aflevering nooit gezien, maar als het zo is, hoe kwam dat dan.
    Rik Hoogendoorn had geen zin meer om in de serie te spelen. De precieze reden weet ik niet. De makers hebben toen verzonnen dat hij een wc-pot op z'n hoofd kreeg, zodat hij uit de serie kon stappen.

    En dat je de aflevering waarin dit gebeurd niet hebt gezien kan kloppen. Niemand heeft dat gezien, want dat is nooit opgenomen.
    volgens mij omdat kees grotere rollen had dan hij zoiets
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  18. #43

    Standaard

    Ik had een paar dagen geleden seizoen 1 gekocht maar de stemmen lopen niet synchroon, erg irritant...ik ga maar even mailen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door link1986
    Ik had een paar dagen geleden seizoen 1 gekocht maar de stemmen lopen niet synchroon, erg irritant...ik ga maar even mailen.
    Heb ik geen last van, messchien maar ff je player checken :wink:
    Weet overigens niet of het is toegestaan dat bewegende geval bij je onderschrift te plaatsen ( zie tekst bij profiel onderschrift schrijven )

  20. #45

    Standaard Nieuwe seizoenen

    Disky meldt dat voor medio 2006 nieuwe Kees & Co seizoenen gepland staan voor dvd.

  21. #46

    Standaard Re: Nieuwe seizoenen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yohan
    Disky meldt dat voor medio 2006 nieuwe Kees & Co seizoenen gepland staan voor dvd.
    Dan pas? Ik had liever gezien dat er aan het einde van dit jaar nog een seizoen zou worden uitgebracht. Niet dus, we moeten bijna een jaar wachten.

  22. #47

    Standaard Re: Nieuwe seizoenen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door yohan
    Disky meldt dat voor medio 2006 nieuwe Kees & Co seizoenen gepland staan voor dvd.
    Dan pas? Ik had liever gezien dat er aan het einde van dit jaar nog een seizoen zou worden uitgebracht. Niet dus, we moeten bijna een jaar wachten.
    Wie doet er mee petition for kees & co dvd eind 2005
    Ik heb pas nog een mailtje gestuurd naar disky, toen zeiden dat er nog niks gepland stond , maar ja dan zal de kogel wel door de kerk zijn gegaan. :wink: Gelukkig !!!!
    Mess with the best, Die like the rest

  23. #48

    Standaard

    weet iemand wat de echte naam is van het meisje in de ''nieuwe serie''? dus als Rudy en Anne al weg zijn (de dochter van Frank)? vind niks op google

  24. #49

    Standaard

    Ze heet in het echt Nikkie Plessen. :wink:

  25. #50

    Standaard

    thanks!

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •