Pagina 72 van 73 EersteEerste ... 2262686970717273 LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De standaard versie is zojuist aangekondigd bij de aankondigingen voor september. Andere september-titels zijn MADE IN HONG KONG en THIS GUN FOR HIRE.

    Dat is wel grappig; ik had van de week een lijst gemaakt van noirs die nog aangeschaft gaan worden en deze staat letterlijk bovenaan. Heel mooi, kan ik gewoon deze bestellen!
    Kwaidan heb ik nog steeds geen haast mee.

  2. #1777

    Standaard

    Ik beoordeelde deze in 2011 met een 7,8. Ik weet echt letterlijk niets meer van deze film. Ook maar weer eens herkijken. Het valt me steeds trouwens op hoe goed de kwaliteit is van Noirs op dvd's. Blijkbaar zijn ze goed bewaard gebleven.

  3. #1778

    Standaard

    Eureka gaat The Bride with White Hair uitbrengen! Kan ik eindelijk die brakke DVD de vuilnisbak in gooien...

  4. #1779

    Standaard



    Wellicht al bekend maar naast de silent staat er op deze schijf nog een 180 durende documentaire op genaamd "The Wonderful, Horrible Life of Leni Liefenstahl". De extra is eigenlijk nog interessanter dan de film zelf (die ook prachtig en fascinerend is). Ik wist eigenlijk niets van Leni Liefenstahl, de actrice en regisseur. Ze heeft dus Nazi propagandafilms gemaakt (de bekendste is Triumph des Willens). Dat is haar altijd kwalijk genomen en heeft haar leven getekend. Zelf zegt ze niets te hebben afgeweten van de verschrikkelijke praktijken van het Nazi-regime). Uiterst fascinerend. Ik heb de drie uur verslonden. Ten tijde van de docu was Leni 90 jaar oud en nog zeer kwiek. Echt een leuke verrassing. Deze uitgave is daarom al zeer geslaagd. Een mooie silent, een audiocommentaar en een zeer uitgebreide docu. Topuitgave.

  5. #1780

    Standaard

    Leuk om te horen van de Riefenstahl docu, die was me nog niet bekend.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #1781

    Standaard

    Hoorde toevallig recent ook een deel van haar verhaal (n.a.v. Triumph des Willens) in de podcast van MovieInsiders, dat was in een paar minuten ook al boeiend. Zal deze ook maar eens aan mijn lijstje toevoegen met titels om nog aan te schaffen.

  7. #1782

    Standaard



    Heeft iemand deze titel? Ik lees op veel sites dat de audio echt barslecht is. Iemand op het criterionforum schrijft: "I watched the Eureka release with a friend last night and the audio was almost unbearable at parts, so bad we ended up pausing the movie while I double checking settings, pushed cables in a little tighter, etc. While I was doing that, my friend google reviews and found a few that mentioned the audio being poor. Hard to believe it's that poor, though. (And it sounds like the Region A Cohen release suffers the same problem, so it must be baked into the source...)"

    Ik lees dat dus op meerdere sites. En dan zegt bluray.com: "
    The audio has been fully remastered and if there ever were any age-related imperfections it is now impossible to tell. Clarity, depth, and stability are terrific. Some minor unevenness exists during the outdoor footage where there are large groups of people, but this is hardly surprising. There are no audio dropouts, pops, or digital distortions to report."

    Dus ik ben erg benieuwd of iemand die de disk heeft, er wat over kan zeggen.

  8. #1783
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De DVDBeaver review heeft het in ieder geval niet over problemen met de audio van deze Eureka release.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #1784

    Standaard

    Net een pakje van Eureka binnen, stond een waarde op van 10 pond hoewel het 20 pond was. Dat is mooi als ze dat blijven doen .

  10. #1785

    Standaard

    Weer een kleine sale bij Eureka, zelf High Noon en Irma La Douce opgepikt. Wilder collectie op blu-ray is nu bijna compleet....

  11. #1786

    Standaard

    Bedankt JP, Ik heb High Noon en Shane gekocht , twee geweldige westerns voor een prima prijs

    Vince.

  12. #1787

    Standaard

    Eureka zit ingeschreven bij IOSS. Heb vandaag The Millionaires' Express ontvangen met een IOSS icoontje op de verzendverpakking.

  13. #1788

    Standaard

    Leuk om te weten voor diegene die ook The lucky stars trilogy hebben van eureka . Op de millionaires express staat de making of van lucky stars die eigenlijk op de trilogy had moeten staan.

  14. #1789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Eureka zit ingeschreven bij IOSS. Heb vandaag The Millionaires' Express ontvangen met een IOSS icoontje op de verzendverpakking.
    Wat betekent dit?
    --

  15. #1790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat betekent dit?
    dat de kans groot is dat je geen inklaringskosten hoeft te betalen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #1791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat betekent dit?
    Het belangrijkste voor ons is dat de verzendende partij (de webshop) uit een niet EU-land de verschuldigde BTW van het land van de ontvangende partij reeds in rekening brengt op de aankoopprijs, zodat de ontvanger deze niet meer achteraf hoeft te voldoen en daarmee dus inklaringskosten ontloopt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1792

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg. Dat is goed nieuws en verklaart ook waarom ik tot nu toe "geluk" heb gehad met mijn Eureka bestellingen.
    --

  18. #1793

    Standaard

    Mooi nieuws, hier zat ik op te wachten!



    Alleen jammer dat Amazon blijkbaar niet wil dat ik hem bij ze pre-order, want hij is er (nog) niet bestelbaar, zoals dat daar wel vaker gebeurt met nieuwe releases
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Alleen jammer dat Amazon blijkbaar niet wil dat ik hem bij ze pre-order, want hij is er (nog) niet bestelbaar, zoals dat daar wel vaker gebeurt met nieuwe releases
    Even wachten en af en toe checken. Eureka titels komen wel altijd beschikbaar heb ik gemerkt, maar het duurt even. Johnny Guitar was ook eerst niet beschikbaar, maar na een eindje wel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #1795

    Standaard

    Laten we het hopen. Ik zou hier graag de Limited edition van hebben, dus als het te lang duurt, zal ik hem ergens anders moeten halen. Ik snap niet helemaal waarom Amazon dit beleid zo voert. Je zou denken verkopen wat je verkopen kan.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 29-08-2021 om 13:13
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #1796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Laten we het hopen. Ik zou hier graag de Limited edition van hebben, dus als het te lang diirt, zal ik hem ergens anders moeten halen. Ik snap niet helemaal waarom Amazon dit beleid zo voert. Je zou denken verkopen wat je verkopen kan.

    Ik heb hem besteld via zavvi om toch zeker een exemplaar te hebben. Ik denk dat deze wel redelijk gewild is.

  22. #1797

    Standaard

    Ik neig ernaar om hetzelfde te gaan doen of om hem bij de webshop van MoC Eureka zelf te halen, maar ik wacht het nog heel even af.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #1798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Mooi nieuws, hier zat ik op te wachten!



    Alleen jammer dat Amazon blijkbaar niet wil dat ik hem bij ze pre-order, want hij is er (nog) niet bestelbaar, zoals dat daar wel vaker gebeurt met nieuwe releases
    Waarom niet gewoon direct bij Eureka? Gratis verzendkosten, geen inklaringskosten, en al je steunt de label direct .
    --

  24. #1799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon direct bij Eureka? Gratis verzendkosten, geen inklaringskosten, en al je steunt de label direct .
    Is Eureka nu ook IOSS?

  25. #1800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Is Eureka nu ook IOSS?
    Ja, nu wel. Ik heb ook The Great Silence rechtstreeks besteld. Amazon met hun vreemd beleid met preorders......

Pagina 72 van 73 EersteEerste ... 2262686970717273 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •