Pagina 21 van 73 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1818 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    F For Fake heeft inderdaad geen ondertiteling.

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    verdomme!

    International Postage Charge van ruim 2 euro bij blahdvd.com!

    geldt per bestelling, dus ongeacht het aantal dvd's!
    Is ook lekker dan
    weer een site met gratis verzenden weg....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    Iemand die trouwens kan bevestigen of ontkrachten dat F for Fake geen Engelse ondertiteling kent?
    Zeker weten geen ondertitels....

  4. #504

    Standaard

    dank heren!

    F for Fake laat ik dan ff aan me voorbij gaan!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #505

    Standaard

    Heeft iemand trouwens behoefte om onderling wat MoC titels te ruilen? Heb nl zelf Tartuffe en Michael te koop/ruil die ik wel kwijt wil tegen gelijkwaardig materiaal!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #506

    Standaard

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66244

    Review van de eerste Mizoguchi double pack @ dvdtimes
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #507

    Standaard

    Ziet er goed uit. De Criterion van Sansho heb ik ook en die is geweldig. Ben dan ook natuurlijk vooral benieuwd naar Gion Bayashi
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #508

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #509

  10. #510

    Standaard

    Meer van Lang is altijd goed!

    Weet iemand al een beetje welke films in een eventuele Naruse box II van MoC gaan komen? Zou balen als ik de nwe BFI box koop en erin de MoC gelijke films komen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Meer van Lang is altijd goed!

    Weet iemand al een beetje welke films in een eventuele Naruse box II van MoC gaan komen? Zou balen als ik de nwe BFI box koop en erin de MoC gelijke films komen!
    Ik denk dat dat niet mogelijk is, gezien de, volgens mij, normaal gesproken exclusieve distributierechten voor één markt.
    Laatst aangepast door wiljan : 04-11-2007 om 22:11

  12. #512

    Standaard

    Tabu is verzonden door HMV
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #513

    Standaard

    Nog een paar reviews:

    Tabu: http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66101
    Nosferatu: http://dvdoutsider.co.uk/dvd/reviews...eratu_moc.html

    Tabu heb ik inmiddels besteld, maar door de laaiend enthousiaste recensie van de nieuwe versie van Nosferatu neig ik ernaar om die binnenkort toch ook maar te bestellen. MoC is weer goed bezig.

  14. #514

    Standaard

    Ik ben alle sites ff afgelopen, maar volgens mij zijn Tabu en Nosferatu het goedkoopst bij de us site van cdwow met kortingslink en voucher.

    Zag wel dat hmv der letzte man al op de site had staan voor 12 pond excl 2 pond verzenden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #515

    Standaard

    Balen dat Sansho Dayu en Gion Bayashi niet bij cd-wow te krijgen zijn. Dan maar bij Play.com bestellen voor €23,49...

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Balen dat Sansho Dayu en Gion Bayashi niet bij cd-wow te krijgen zijn. Dan maar bij Play.com bestellen voor €23,49...
    daar heb ik hem ook vandaan, mijn exemplaar was al voor de release datum verzonden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #517

    Standaard

    Is Edvard Munch trouwens de moeite waard? Waarmee kan ik die film vergelijken?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #518

    Standaard

    Gisteren en vandaag Tabu en Nosferatu ontvangen van HMV.
    Weer 2 hele goede uitgaves. De transfers zijn prachtig en de boeken die erbij zitten zien er ook erg goed uit. Zeker de moeite waard.

    Ben benieuwd naar de Mizoguchi double packs
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #519

    Standaard

    Tabu heb ik ook binnengekregen en die is inderdaad erg mooi. De film zelf valt me eigenlijk een beetje tegen voor een Murnau-film, maar ik denk dat ik hem nog een paar keer moet zien voor het muntje valt.

  20. #520

    Standaard

    Ik heb zowel Tabu als Nosferatu binnen en bekeken. Nosferatu viel tegen. De nieuwe transfer is een verbetering, maar ten opzichte van de Kino-editie van enkele jaren terug maar marginaal beter. Er zijn digitaal kabels verwijderd, maar de film is ook een stuk onscherper geworden. Wat overigens ook al het euvel was van de BFI editie. En de documentaire stelt heel erg weinig voor. Evenals de documentaire bij Tabu trouwens. Toch geen spijt. De boekjes zijn dikker dan ooit, en vol zinnige info.

  21. #521

    Standaard

    Iemand ergens nog aanbiedingen gezien in webwinkels mbt The Masters of Cinema?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Iemand ergens nog aanbiedingen gezien in webwinkels mbt The Masters of Cinema?
    Nee, maar volgens een post op het Criterion forum zijn bij cdwow wel weer meer van de oudere MoC titels verkrijgbaar.

    Heb intussen, in het kader "beter te vroeg dan te laat", ook al Der Letzte Mann en Frau Im Mond gepre-ordered bij HMV 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #523

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee, maar volgens een post op het Criterion forum zijn bij cdwow wel weer meer van de oudere MoC titels verkrijgbaar.

    Heb intussen, in het kader "beter te vroeg dan te laat", ook al Der Letzte Mann en Frau Im Mond gepre-ordered bij HMV 8)
    klopt, maar redelijk aan de prijs
    http://www10.cd-wow.us/product_list_...=US_Mastercine
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #525

Pagina 21 van 73 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •