Pagina 3 van 73 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1818 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb even een vraagje, misschien heb ik het gemist, maar in wat voor soort verpakking zitten de MoC DVD's? Keepcases, digipacks? Misschien dat iemand er antwoord op kan geven. Bedankt!

  2. #52

    Standaard

    Als ik het goed heb, zijn het keepcases. Dat is wat ik tenminste op een ander forum heb gelezen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MickeyNL
    Ik heb even een vraagje, misschien heb ik het gemist, maar in wat voor soort verpakking zitten de MoC DVD's? Keepcases, digipacks? Misschien dat iemand er antwoord op kan geven. Bedankt!
    Ik heb er nu acht, en dat zijn in ieder geval allemaal keepcases.

  4. #54

    Standaard

    Kwaidan @ DVDBeaver.

    Ziet er erg goed uit dus!

  5. #55

    Standaard

    Net gezien: Punishment park. Heel indrukwekkende en vooral ook heel erg actuele film. Als het in de VS zo uit de hand loopt dat de 'hawks' het echt voor het zeggen krijgen dan kun je zoiets als wat je ziet in deze film verwachten.

  6. #56

    Standaard



    SHOESHINE (Vittorio De Sica, 1946)

    Directed by Vittorio De Sica (Bicycle Thieves, Umberto D), Shoeshine was filmed on location in postwar Rome using non-professional actors. It was inspired by the real stories of those struggling to overcome the oppressive forces of a corrupt and ineffective political system.

    De Sica's film depicts the troubled lives of two young boys caught up in the chaos of a world plagued by poverty and unemployment. Giuseppe (Rinaldo Smordoni) and Pasquale (Franco Interlenghi) work on the street, where they shine the shoes of American troops. They dream of a better life, seeking solace in a horse that they ride to escape their harsh reality. When the boys are implicated in a petty crime, they are punished by the society that has robbed them of their innocence, resulting in tragic consequences.

    Shoeshine is widely regarded as one of the finest films to have emerged from the Italian neorealist cinema. It was also the first foreign film to receive an Oscar. "The high quality of this motion picture," noted the Academy, "brought to eloquent life in a country scarred by war, is proof to the world that the creative spirit can triumph over adversity." On the film's 60th anniversary, The Masters of Cinema Series is proud to present Shoeshine for the first time on DVD in the UK.


    S P E C I A L F E A T U R E S
    # New progressive transfer from a new restoration
    # Full length audio commentary by Bert Cardullo (author of Vittorio De Sica: Director, Actor, Screenwriter)
    # New and improved optional English subtitles
    # 36-page booklet featuring the writing of Vittorio De Sica, James Agee, Pauline Kael, and Bert Cardullo
    Zie http://www.eurekavideo.co.uk/moc/033.htm

    Vandaag heb ik trouwens Kwaidan binnengekregen. Ik ben erg benieuwd.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    http://www.eurekavideo.co.uk/moc/nav/033l.jpg
    SHOESHINE (Vittorio De Sica, 1946)
    *knip*

    Zie http://www.eurekavideo.co.uk/moc/033.htm
    ziet er goed uit en klinkt goed
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #58

    Standaard

    Update mbt. de Faust uitgave:
    Features on this Two-Disc 80th Anniversary Special Edition are as follows…

    Disc One: Main Feature
    # Newly found domestic German print featuring completely different takes and much better resolution than the previously seen export print released outside of Germany
    # Full-length audio commentary by critics David Ehrenstein and Bill Krohn
    # New harp score by Stan Ambrose, as well as the Timothy Brock orchestral score
    # Progressively encoded transfer, with original German intertitles
    # Improved optional English subtitles

    Disc Two: Extra Features
    # The previously available Export version of Faust
    # Tony Rayns on Faust — a 38-minute video piece
    # Faust: The different versions — a 28-minute video comparison by R. Dixon Smith
    # 28-page booklet with new essays by Peter Spooner and R. Dixon Smith, and a selection of rare production stills



    bron + de menu`s staan hier
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #59

    Standaard

    Volgens een berichtje criterionforum.org van iemand van Eureka worden nummers 23 en 25 ook Murnau-titels. Als Murnau-liefhebber vindt ik dat goed nieuws.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Mooi die Keaton-box.

    En ligt het aan mij of 'dubbelt' MoC wel erg regelmatig films die ook als Criterion te krijgen zijn.

  12. #62

    Standaard

    Die buster keaton box lijkt me wel wat. Hopelijk wordt die redelijk geprijst.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    En ligt het aan mij of 'dubbelt' MoC wel erg regelmatig films die ook als Criterion te krijgen zijn.
    lijkt er wel op ja. Maar goed, zoveel maakt dat niet uit. Als ze, zoals Kwaidan bijvoorbeeld, beter zijn dan de Criterion heb ik er geen problemen mee
    Die cover van F For Fake ziet er iig. wel erg mooi uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    En ligt het aan mij of 'dubbelt' MoC wel erg regelmatig films die ook als Criterion te krijgen zijn.
    Idd erg jammer. Totaal zijn het er al 4, terwijl er nog zoveel is om uit te brengen.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Mooi die Keaton-box.

    En ligt het aan mij of 'dubbelt' MoC wel erg regelmatig films die ook als Criterion te krijgen zijn.
    Idd, maar de een is R1(en soms R0) en de ander is R2, dus in principe een andere markt. Nou ja als het maar niet al te vaak gebeurt vind ik het niet zo erg.

  16. #66

    Standaard

    Release schedule volgens Peerpee(medewerker van Eureka, de uitgever van de MoC serie) op criterionforum

    KEATON SET in October, NARUSE SET in November, F FOR FAKE in December, SHOAH in January.
    Shoah was volgens mij nog niet bekend. Een film/docu waar ik weleens over gehoord heb maar weining over weet, behalve het onderwerp en dat het een lange zit is.

    Iemand Shoah ooit gezien?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Release schedule volgens Peerpee(medewerker van Eureka, de uitgever van de MoC serie) op criterionforum

    KEATON SET in October, NARUSE SET in November, F FOR FAKE in December, SHOAH in January.
    Shoah was volgens mij nog niet bekend. Een film/docu waar ik weleens over gehoord heb maar weining over weet, behalve het onderwerp en dat het een lange zit is.

    Iemand Shoah ooit gezien?
    Ik niet maar ik zit al langere tijd op de Nederlandse box ervan te azen (die ik nog niet voor een mij aantrekkelijke prijs ben tegengekomen). Het lijkt erop dat ik een nieuwe koop-optie erbij heb.

  18. #68

    Standaard

    De nieuwe MoC catalogus voor 2007 geeft aan dat er in ieder geval 8 Mizoguchi's released worden:

    Miss Oyu
    Ugetsu
    Gion Festival Music
    Sansho Dayu
    The Woman of Rumour
    Chikamatsu Monogatari
    Empress Yang Kwei Fei
    Street of Shame

    Ziet er goed uit

  19. #69

    Standaard

    Wordt moeilijk om de Ugetsu uitgave van Criterion te overtreffen, lijkt me
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Wordt moeilijk om de Ugetsu uitgave van Criterion te overtreffen, lijkt me
    Ja, ik vind het jammer dat ze films die ook door Criterion zijn uitgegeven zelf ook gaan doen, zeker bij nieuwe Criterion uitgaves als F for Fake en Ugetsu. Kwaidan is weer een andere kwestie.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Wordt moeilijk om de Ugetsu uitgave van Criterion te overtreffen, lijkt me
    Ja, ik vind het jammer dat ze films die ook door Criterion zijn uitgegeven zelf ook gaan doen, zeker bij nieuwe Criterion uitgaves als F for Fake en Ugetsu. Kwaidan is weer een andere kwestie.
    Het ligt hem in dat de Masters of Cinema voor Regio 2 zijn. Niet iedereen besteld overal uit de wereld zijn DVD's vandaan.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #72

    Standaard

    En MoC is vaak een goedkoper alternatief...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Wordt moeilijk om de Ugetsu uitgave van Criterion te overtreffen, lijkt me
    Ja, ik vind het jammer dat ze films die ook door Criterion zijn uitgegeven zelf ook gaan doen, zeker bij nieuwe Criterion uitgaves als F for Fake en Ugetsu. Kwaidan is weer een andere kwestie.
    Het ligt hem in dat de Masters of Cinema voor Regio 2 zijn. Niet iedereen besteld overal uit de wereld zijn DVD's vandaan.
    Ja, dat snap ik. Maar het blijft jammer dat films die al in een kwalitatief goede uitgave te vinden zijn nog eens uitgebracht worden, terwijl er nog genoeg films staan te springen om uitgebracht te worden. Ach, ik zal minder klagen

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De nieuwe MoC catalogus voor 2007 geeft aan dat er in ieder geval 8 Mizoguchi's released worden:

    Miss Oyu
    Ugetsu
    Gion Festival Music
    Sansho Dayu
    The Woman of Rumour
    Chikamatsu Monogatari
    Empress Yang Kwei Fei
    Street of Shame

    Ziet er goed uit
    Da's leuk maar ik zie liever dat ze nog eens wat van Shohei Imamura of van Hiroshi Teshigahara (van Pitfall en The Face of Another) uitbrengen. En meer films van Kaneto Shindo zijn ook erg welkom, want Onibaba was geweldig en z'n andere 2 MoC-dvd's ga ik binnenkort ook bestellen. En van Kobayashi wil ik na Kwaidan ook meer zien.

    Heb ik trouwens nou genoeg moeilijke Japanse namen genoemd om een filmsnob genoemd te kunnen worden?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon

    Heb ik trouwens nou genoeg moeilijke Japanse namen genoemd om een filmsnob genoemd te kunnen worden?
    lijkt me wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 3 van 73 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •