Pagina 5 van 73 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1818 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Inmiddels heb ik The Naked Island gezien. Weer een schitterende Japanse film. Het is een bijna documentaire-stijl weergave van het leven van een Japans boeren-gezin dat het hoofd boven water probeert te houden met het bewerken van hun land op een klein eilandje. Ondanks dat het absoluut geen melodrama is gaan sommige scenes echt door merg en been. Vooral bij de scene [spoiler:518e87e722]waarin vader en moeder de gestorven zoon zelf in een kist naar het graf dragen, en de moeder nog even snel het speelgoedzwaard gaat halen om deze toe te voegen aan het graf[/spoiler:518e87e722] hield ik het nauwelijks droog. Weer een echte aanrader.

    Ook heb ik Kuroneko bekeken. Diegenen die films als Kwaidan, Onibaba of Ugetsu houden kan ik deze film ook zeker aanraden. Hele mooie mystieke Japanse horror met een dramatische ondertoon.

  2. #102

    Standaard

    Kooptip: momenteel staat Onibaba op CD-WOW voor € 11,99 . Da's erg goedkoop. Zie http://www4.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Kooptip: momenteel staat Onibaba op CD-WOW voor € 11,99 . Da's erg goedkoop. Zie http://www4.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    Fijne tip! Meteen besteld, samen met Faust

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Kooptip: momenteel staat Onibaba op CD-WOW voor € 11,99 . Da's erg goedkoop. Zie http://www4.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    Ik heb hem ook besteld maar dan voor 8,15!!! Kortingsvouchers werken helaas niet.... Maar dit is een spotprijs!! Hierbij de link:

    http://www5.cd-wow.us/detail_results...uct_code=22994

    Succes!! :wink:

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Kooptip: momenteel staat Onibaba op CD-WOW voor € 11,99 . Da's erg goedkoop. Zie http://www4.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    Hm, dit leek me een interessante prijs, hij lijkt bij mij echter al niet meer te werken echter?

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Kooptip: momenteel staat Onibaba op CD-WOW voor € 11,99 . Da's erg goedkoop. Zie http://www4.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    Hm, dit leek me een interessante prijs, hij lijkt bij mij echter al niet meer te werken echter?
    Hier ook niet

    Gisteren wel The Face Of Another besteld, na een tip op een ander forum. Ook Pitfall gezien, geweldige film. Zeker een aanrader
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #107

    Standaard

    yahoo!

    mijn cdwow vloek is over (voor even), ze hebben mijn fantastic planet verzonden!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Kooptip: momenteel staat Onibaba op CD-WOW voor € 11,99 . Da's erg goedkoop. Zie http://www4.cd-wow.nl/detail_results...subcat=region2
    Hm, dit leek me een interessante prijs, hij lijkt bij mij echter al niet meer te werken echter?
    Vreemd ja. En de prijs hebben ze ook weer met 10 euro omhoog gegooit.

  9. #109

    Standaard

    Ik heb hem gister binnen gehad, zeker mooi voor $7,95

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Inmiddels heb ik The Naked Island gezien. Weer een schitterende Japanse film. Het is een bijna documentaire-stijl weergave van het leven van een Japans boeren-gezin dat het hoofd boven water probeert te houden met het bewerken van hun land op een klein eilandje. Ondanks dat het absoluut geen melodrama is gaan sommige scenes echt door merg en been. Vooral bij de scene [spoiler:473da603b5]waarin vader en moeder de gestorven zoon zelf in een kist naar het graf dragen, en de moeder nog even snel het speelgoedzwaard gaat halen om deze toe te voegen aan het graf[/spoiler:473da603b5] hield ik het nauwelijks droog. Weer een echte aanrader.
    Vandaag gezien en alles wat Richard schrijft is waar! Zeer mooie en indrukwekkende film dit waarin het harde leven van het gezin op schitterende wijze wordt weergegeven! Juweeltje!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #111

    Standaard

    Cover van de Naruse 3 disc set:


    klik hier voor de grotere versie van de afbeelding

    En een andere (nieuwe??) cover voor Shoah:


    Looking good
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #112

    Standaard

    Vind die cover van Shoah mooier dan die ze als eerste naar buiten brachten, met al die hoofden. Wel een beetje jammer van de gele gloed. De covers van de Naruse zijn schitterend, en Vol 1 klinkt ook erg leuk, ben benieuwd naar Vol 2!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De covers van de Naruse zijn schitterend, en Vol 1 klinkt ook erg leuk, ben benieuwd naar Vol 2!
    Ziet er zeker goed uit. ben benieuwd of ze er een mooie digipack a la Criterion van maken, of 3 losse keep cases in een doosje
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De covers van de Naruse zijn schitterend, en Vol 1 klinkt ook erg leuk, ben benieuwd naar Vol 2!
    Ziet er zeker goed uit. ben benieuwd of ze er een mooie digipack a la Criterion van maken, of 3 losse keep cases in een doosje
    Zou maar uitgaan van keepcases, naar mijn weten hebben ze nog nooit iets in digipacks uitgebracht. Hoeft van mij ook eigenlijk niet, vind die grote digipacks, zoals bij de Wong Kar Wai box van A-film maar vervelend.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De covers van de Naruse zijn schitterend, en Vol 1 klinkt ook erg leuk, ben benieuwd naar Vol 2!
    Ziet er zeker goed uit. ben benieuwd of ze er een mooie digipack a la Criterion van maken, of 3 losse keep cases in een doosje
    Zou maar uitgaan van keepcases, naar mijn weten hebben ze nog nooit iets in digipacks uitgebracht. Hoeft van mij ook eigenlijk niet, vind die grote digipacks, zoals bij de Wong Kar Wai box van A-film maar vervelend.
    Vind ze erg mooi. Maar ik ga ook uit van keepcases. Maar ben nog meer benieuwd naar de inhoud van de dvd`s
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #116

    Standaard

    Ik overweeg om The naked island, Twenty-four eyes en The savage innocents aan te schaffen. Zijn er mensen die deze films gezien hebben en er wat kritiek over kunnen schrijven?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik overweeg om The naked island, Twenty-four eyes en The savage innocents aan te schaffen. Zijn er mensen die deze films gezien hebben en er wat kritiek over kunnen schrijven?
    Voor wat het waard is, mijn ideeen over Savage Innocents
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik overweeg om The naked island, Twenty-four eyes en The savage innocents aan te schaffen. Zijn er mensen die deze films gezien hebben en er wat kritiek over kunnen schrijven?
    De eerste twee heb ik en beiden vond ik geweldig.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik overweeg om The naked island, Twenty-four eyes en The savage innocents aan te schaffen. Zijn er mensen die deze films gezien hebben en er wat kritiek over kunnen schrijven?
    Ik heb alleen Twenty four eyes (nog) niet gezien.... Van de andere twee vind ik The Naked Island prachtig! Zeer traag, er gebeurt niet veel maar de film heeft op mij een rustgevende, bijna hypnotiserende werking. De muziek in deze film is prachtig!! The Savage Innocents vond ik niet direct zeer geweldig. Wel leuk als curiositeit. Wel een dvd waar ik blij mee ben maar die ik niet iedereen zou aanraden. De film wordt op een vrij kinderlijke (innocents...) manier verteld. Verder veel overduidelijke studio-opnames van mensen in de sneeuw... Dus van deze twee vind ik The Naked Island beter.....maar het zijn echt twee totaal verschillende films.

  20. #120

    Standaard

    Twenty four eyes en The Naked Island maken eigenlijk wel een interessante combinatie vindt ik. Beiden hebben verhalen waarin gewone mensen in hele tragische situaties terecht komen en beiden zijn (op hun eigen manier) heel indrukwekkend en ontroerend. Beiden zijn ook echte klassiekers: TFE is een van Japan's meest populaire films en TNI is een echte cult-klassieker.

  21. #121

    Standaard

    Gisteren de Naruse set gepre-ordered bij HMV
    Maar ben benieuwd of cdwow `m goedkoper gaat aanbieden, dan cancel ik `m bij HMV :P

    Vanmorgen eingelijk Shoeshine ontvangen
    Ga `m gelijk kijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #122

    Standaard

    Punishment Park voor $9,95 bij CD-wow.

    [edit] Als je nu naar deze link gaat en vervolgens een product aanklikt en de productcode in de adresbalk van je browser vervangt door: 21846 komt er als het goed is $9,95 uit. [/edit]

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Punishment Park voor $9,95 bij CD-wow.
    Zoals ik in dat andere topic al zei: deze MOET iedereen hebben!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Punishment Park voor $9,95 bij CD-wow.
    Zoals ik in dat andere topic al zei: deze MOET iedereen hebben!!
    I Second that.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Punishment Park voor $9,95 bij CD-wow.
    Zoals ik in dat andere topic al zei: deze MOET iedereen hebben!!
    I Second that.
    Ik ook.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 5 van 73 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •