Pagina 51 van 73 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Psst...10 pond voor de Lone Wolf box:
    http://www.amazon.co.uk/Complete-Lone-Wolf-Cub-Boxset/dp/B002MPTIYK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1310082110&sr=8-1

    0 redenen om dit niet te bestellen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1252

    Standaard

    Dammit, dat ziet er aantrekkelijk uit. Zijn de films de moeite waard Coen?

  3. #1253

    Standaard

    Yes. No brainer Jordy. Zoek er nog 1 leuke titel uit i.v.m. gratis verzending.

    7 kneiterharde samurai flicks. Bloody fun!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #1254

    Standaard

    Mooi, inmiddels aangeschaft, dank voor de tip Coen

  5. #1255

    Standaard

    Hier kan men meer leesvoer van WIW-ers vinden:
    http://www.whatiwatch.net/movies.php?title=kozure
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Psst...10 pond voor de Lone Wolf box:
    http://www.amazon.co.uk/Complete-Lone-Wolf-Cub-Boxset/dp/B002MPTIYK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1310082110&sr=8-1

    0 redenen om dit niet te bestellen.
    Echt een schandalig lage prijs voor de meest kick-ass Japanse serie everrrrr!!! Ik heb er drie keer zoveel voor betaald.

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Echt een schandalig lage prijs voor de meest kick-ass Japanse serie everrrrr!!! Ik heb er drie keer zoveel voor betaald.
    Voor ruim 25 pond heb je de boxen van Hanzo, Female Sciorpion en Lone Wolf!

  8. #1258
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Yes. No brainer Jordy. Zoek er nog 1 leuke titel uit i.v.m. gratis verzending.

    7 kneiterharde samurai flicks. Bloody fun!
    Inderdaad een no-brainer, heb ze reeds gezien op een humm minder legale manier en deze box stond op het verlanglijstje. Voor die prijs geen milliseconde getwijfeld. Super bedankt voor de tip Coen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Voor ruim 25 pond heb je de boxen van Hanzo, Female Sciorpion en Lone Wolf!
    zijn ze ook allemaal de moeite? welke van de 3 is het meest "een must"?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Psst...10 pond voor de Lone Wolf box:
    http://www.amazon.co.uk/Complete-Lone-Wolf-Cub-Boxset/dp/B002MPTIYK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1310082110&sr=8-1

    0 redenen om dit niet te bestellen.
    Alsof ik nog niet genoeg heb liggen dat ik nog moet bekijken! :wallbash:

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    zijn ze ook allemaal de moeite? welke van de 3 is het meest "een must"?
    Alle drie!! Niet twijfelen man. Ze zijn echt te gek!

    1) Lone Wolf
    2) Female Scorpion
    3) Hanzo

  12. #1262

    Standaard

    ik heb nog steeds 5 titels van de Juni uitverkoop van eureka niet binnen. Ben ik de enige of zijn er ook anderen die nog niet alles binnen hebben?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Alle drie!! Niet twijfelen man. Ze zijn echt te gek!

    1) Lone Wolf
    2) Female Scorpion
    3) Hanzo
    haha dat is precies `t antwoord dat ik niet wilde gaat me weer geld kosten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    ik heb nog steeds 5 titels van de Juni uitverkoop van eureka niet binnen. Ben ik de enige of zijn er ook anderen die nog niet alles binnen hebben?
    Had maar 1 titel besteld maar die is wel binnen, heb `m vorige week gekregen.

    -edit- en alle 3 de boxen besteld voor£25.71 inclusief verzendkosten!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 09-07-2011 om 11:34
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    ik heb nog steeds 5 titels van de Juni uitverkoop van eureka niet binnen. Ben ik de enige of zijn er ook anderen die nog niet alles binnen hebben?
    Er schijnen meer mensen hun orders nog niet binnen te hebben (Blu-ray.com forum). Wellicht nog even afwachten..

  15. #1265

    Standaard

    Ik heb ze vorige week beide binnengehad, binnen een paar dagen na bestelling. Iedereen moet trouwens de Hanzo box kopen. Wat een hilarische films zijn dat!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #1266

    Standaard

    Hanzo is inderdaad tof. Bijzondere manier van ondervragen heeft de man. Machtig wapen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #1267

    Standaard

    Uiteraard had ik Hanzo al. Lone Wolf en Female Prisoner stonden laaaang op mijn Amazon wishlist. Toen ik 10 pond zag kon ik het niet geloven. Hij stond zo lang op 35/40 pond. Gelijk besteld met Female Prisoner en Man From Nowhere (KOR film). Nog niet verzonden maar ik ben benieuwd!

  18. #1268

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen:





    Dvd-only's...jammer....Island of Lost Souls op Blu lijkt me wel wat... Nu gaat Criterion ermee aan de haal.





    En een tipje van de sluier:

    Touch of Evil

    Orson Welles's iconic film noir masterpiece in a ridiculously deluxe new edition, offering three versions of the film in both of its intended aspect ratios (1.37:1 and 1.85:1) for the first time anywhere in the world on Blu-ray.



    • Six versions of Welles’ film: the 1998 reconstruction; the 1958 preview version rediscovered in the mid-1970s; and the 1958 theatrical version — each presented in both 1.85:1 and 1.37:1 aspect ratios
    • English SDH subtitles on all versions
    • A host of extras presented for the first time in the UK
    • A lavish 80-PAGE illustrated book containing the words of Orson Welles, and much more
    Laatst aangepast door Melzz : 19-07-2011 om 19:21

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Touch of Evil

    Orson Welles's iconic film noir masterpiece in a ridiculously deluxe new edition, offering three versions of the film in both of its intended aspect ratios (1.37:1 and 1.85:1) for the first time anywhere in the world on Blu-ray.

    I'm creaming my pants...

    Het blu-ray debuut van Marlene Dietrich! En Mercedes McCambridge! En Akim Tamiroff!

    *kwak*
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #1270

    Standaard

    Je kan de film ook nog eens op 6 manieren bekijken.... Als er ook nog een audiocommentaar bijzit, kom je er helemaal nooit doorheen....

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Je kan de film ook nog eens op 6 manieren bekijken.... Als er ook nog een audiocommentaar bijzit, kom je er helemaal nooit doorheen....
    Vorig jaar heb ik de 3 versies al kort achter elkaar gekeken, dus dat zal ik ditmaal achterwege laten. Nu zal ik enkel de twee verschillende AR achter elkaar kijken, dus dat valt dan mee
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #1272

    Standaard

    Silent Running! Yes! Kan eindelijk die lelijke non-anamorphic dvd de deur uit.

  23. #1273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Silent Running! Yes! Kan eindelijk die lelijke non-anamorphic dvd de deur uit.
    Kun jij me dan uitleggen wat er zo leuk is aan deze film? Ik vond het nogal een snoozefest namelijk
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #1274

    Standaard

    Touch of Evil komt er zeker in!

  25. #1275

    Standaard

    Touch of Evil op blu-ray is geweldig nieuws, die komt er zeker in. Ben ook benieuwd naar Ballad of Narayama, heb de NL dvd altijd lagen liggen in de hoop op een betere release. Eindelijk komt die er dan

    En voor de volledigheid dan maar ff alle covers:




    Laatst aangepast door TheGodfather : 19-07-2011 om 22:56
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 51 van 73 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •