Pagina 68 van 73 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik hik een beetje tegen de prijs van 20 pond aan. Komt er eventueel een niet Limited Edition van Eureka voor een schappelijkere prijs?
    Die komt er wel (als deze uitverkocht is), maar dan zit die bonusdisc er niet bij en waarschijnlijk de slipcover niet.
    Op de bonusdisc zitten:
    - King Hu 1932-1997, a 47-minute documentary on the director featuring interviews with colleagues, collaborators and historians
    - Golden Blood, a new video essay by critic and filmmaker David Cairns (was iets van 10-15 minuten dacht ik).

    Je zal zelf moeten bepalen hoe belangrijk die zijn; wil je alleen de film, dan kun je nog wachten.

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die komt er wel (als deze uitverkocht is), maar dan zit die bonusdisc er niet bij en waarschijnlijk de slipcover niet.
    Op de bonusdisc zitten:
    - King Hu 1932-1997, a 47-minute documentary on the director featuring interviews with colleagues, collaborators and historians
    - Golden Blood, a new video essay by critic and filmmaker David Cairns (was iets van 10-15 minuten dacht ik).

    Je zal zelf moeten bepalen hoe belangrijk die zijn; wil je alleen de film, dan kun je nog wachten.
    ah bedankt! Dan wacht ik op de reguliere versie. Die extra dvd is bij mij dit niet waard.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1678

    Standaard

    Gisteravond Dragon Inn gekeken. Een paar dagen geleden had ik mijn oude Shaw Brothers DVD van Come Drink With Me gekeken; dat viel niet mee. De film wel, die is nog steeds geweldig, maar de beeldkwaliteit...oef. Het stond me toch bij dat die niet zo slecht was, maar helaas. Het is dat de film zo goed is, anders had ik 'm niet kunnen afkijken.
    Als je dan Dragon Inn opzet is dat een verademing hoor. Als je erop gaat letten, is er heus wel wat op aan te merken qua beeld, maar juist omdat ik Come Drink With Me pasgeleden had gezien, was ik erg blij met hoe deze eruit zag.

    Film zelf staat ook nog als een huis, al is hij bijna 50 jaar oud. Een sympathieke good guy met een goede kop, en net als bij een videogame worden de tegenstanders steeds moeilijker, tot je bij de big boss belandt . Verhaal heeft dan ook weinig verrassingen, maar daar kijk je dit soort films ook niet voor. Helaas niet veel extra's (ben zeker verwend door Arrow); alleen een obscure premierefilm uit Taiwan van 2 minuten en een interessant filmpje van David Cairns, die ook iets dergelijks maakte voor A Touch of Zen.

    Zo het nou niet mogelijk zijn dat ze voor deze films de godfather van asian movies commentaries Bey Logan vragen? Die waren altijd geweldig op de Hong Kong Legends DVD's.

  4. #1679

    Standaard

    De extra's van MoC worden in mijn optiek steeds kariger. En inderdaad....die van Arrow puilen vaak uit op een disk.

  5. #1680

    Standaard

    A Touch of Zen is OOP, maar nu weer (voor hoelang?) te koop bij amazon.uk.....sla je slag .

  6. #1681

    Standaard

    En ook bij Eureka is de Easter sale begonnen.....

    En als je via amazon.uk de verkoper bestmediagroup (=Eureka) opzoekt, zijn er nog meer titels in de aanbieding! Om alleen blu-ray te zien, moet je in het zoekveld van de verkoper 'blu-ray' tikken.

  7. #1682

    Standaard

    De Easter sale is ondertussen al afgelopen via bestmediagroup, via de Eureka site kun je nog aan de bak.

    Er zijn ook nieuwe releases aangekondigd:

    Juni
    -That Cold Day In The Park (Robert Altman)
    -Enemy Mine (Wolfgang PEterson)
    Juli
    -Buster Keaton: The Complete Short Films
    -Cocoon (Ron Howard)
    Augustus
    -Fedora (Billy Wilder)
    -Early Murnau: Five Films (Schloß Vogelöd, Phantom, Der Letzte Mann, The Grand Duke's Finances, Tartuffe)
    September
    -Flight Of The Phoenix (Robert Aldrich)
    -Resistance (alleen DVD)

    Nog geen releasedatum bekend:
    -Aloys
    -Creepy
    -An
    -Queen of Earth

    Meer info over deze laatste 4: First up, four brand new acquisitions, two of which were picked up from Berlinale 2016
    -Eureka have acquired the theatrical and home video rights to FIPRESCI Panorama prize winner ALOYS from director Tobias Nölle #1
    -Past and present collide in Kiyoshi Kurosawa’s CREEPY, a second acquisition for Eureka from this year’s Berlinale #2
    -Our release plans for festival darling Naomi Kawase’s latest picture AN (SWEET BEAN) will be announced shortly #3
    -Our final acquisition is QUEEN OF EARTH, Alex Ross Perry’s follow up to previous @mastersofcinema release LISTEN UP PHILIP #4"

  8. #1683

    Standaard

    Deze twee kosten nu (ik denk tijdelijk) maar iets meer dan 27 pond bij amazon uk: Buster Keaton: The Complete Short Films & Early Murnau: Five Films (Schloß Vogelöd, Phantom, Der Letzte Mann, The Grand Duke's Finances, Tartuffe)

  9. #1684

    Standaard

    Eergisteren is de Man With A Movie Camera 4disc LE verzonden door Amazon UK. Voor wie `m wilt bestellen: hij is daar in totaal ongeveer € 8,- goedkoper dan bij de webshop van Eureka!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Eergisteren is de Man With A Movie Camera 4disc LE verzonden door Amazon UK. Voor wie `m wilt bestellen: hij is daar in totaal ongeveer € 8,- goedkoper dan bij de webshop van Eureka!
    Hij zit nu zelfs in de 2 voor 25 actie van amazon.

  11. #1686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij zit nu zelfs in de 2 voor 25 actie van amazon.
    Ik zag het al....ik kon de verleding niet weerstaan. Erg goedkoop voor zo'n limited edition.

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zag het al....ik kon de verleding niet weerstaan. Erg goedkoop voor zo'n limited edition.
    same.

    mooie box zo te zien.

    limited edition van Beyond The Valley of The Dolls ook in de actie, had ik ook nog nodig.

    man_with_a_movie_camera.jpg

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    same.

    mooie box zo te zien.

    limited edition van Beyond The Valley of The Dolls ook in de actie, had ik ook nog nodig.
    Welke zijn de andere boxen die je hebt? Lijkt me wel interessant.

  14. #1689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Welke zijn de andere boxen die je hebt? Lijkt me wel interessant.
    wat bedoel je precies?
    link naar mijn collectie staat onderaan in mijn signature, als je dat bedoelt.

  15. #1690

    Standaard

    "We have reduced the cost of a few of our titles in our webstore across this weekend to just £5!
    These offers will be available from now until Midday, Monday 24 October 2016. As always there is FREE shipping worldwide."


    Youth of the Beast (Masters of Cinema) Dual Format (Blu-ray & DVD)
    I Clowns (Masters of Cinema) Dual Format (Blu-ray & DVD)
    Les Miserables (Masters of Cinema) 2-disc (Blu-ray)
    The Town That Dreaded Sundown (Eureka Classics) Dual Format (Blu-ray & DVD)

  16. #1691

    Standaard

    Eureka die Fright Night gaat uitbrengen....het moet niet veel gekker worden .
    Waarschijnlijk sla ik die wel over, ik heb al de uitstekende Nederlandse uitgave en het is niet een film waar ik veel meer voor de extra's ga betalen.

  17. #1692

    Standaard

    Bestmediagroup (= Eureka) heeft al voor Black Friday diverse titels voor 6,99 pond staan...morgen komen er op de website ook diverse titels in de aanbieding.

  18. #1693

    Standaard

    Fantastische deals nu op de site van Eureka!! Veel titels slechts 5 pond!! Sla je slag....

  19. #1694

    Standaard

    Ik dacht daar even een bestelling te plaatsen, kan je d'r niet betalen met PayPal wat wel 't geval is bij Arrow...

  20. #1695

    Standaard

    Even een observatie....weinig response lijkt wel op de deals van oa MoC en Arrow. Een aantal jaar geleden vlogen de aankopen bij dit soort deals je om de oren. Zijn een handvol mensen die het nog interesseert lijkt wel.

  21. #1696

    Standaard

    Het aantal geïnteresseerden in MoC, Arrow en Criterion etc. is sowieso dun gezaaid hier. Daarom wel prettig dat er hier nog wat 'die hards' te vinden zijn. Afgaande op het aantal reacties lijkt de belangstelling terug te lopen inderdaad. Of het wordt niet meer gemeld. Voor mijzelf geldt dat er op dit moment niet die titels in de aanbieding staan waar ik speciaal op zit te wachten. En sommige dingen heb ik al, of heb ik niet zo'n haast mee. Toch heb ik wel een paar dingen gekocht.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #1697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Even een observatie....weinig response lijkt wel op de deals van oa MoC en Arrow. Een aantal jaar geleden vlogen de aankopen bij dit soort deals je om de oren. Zijn een handvol mensen die het nog interesseert lijkt wel.
    Op zich was er een redelijke selectie van Eureka maar ik heb zelf maar twee titels gekocht bij ze...Boomerang en Serpico. Verder had ik sommige al en de andere titels hoefde ik niet. Ik zat te hopen op bijvoorbeeld Robinson Crusoe on Mars of Seconds, maar die zaten er helaas niet bij.

    Sterker nog eigenlijk: dat zijn de enige twee titels die ik gisteren heb gekocht tijdens BF! Vond het BF aanbod vooral bij amazon uk zwaar tegenvallen. Bij die van Arrow bijvoorbeeld kwam ik nooit aan de €50; er zaten 2 of 3 titels die ik eventueel zou kunnen kopen (maar ook geen must waren).
    Ik had vooraf al gesteld dat ik geen series zou kopen tijdens BF (eerst maar eens kijken wat ik nog heb).

  23. #1698

    Standaard

    Voor mij geldt dat ik voor Black Friday al aardig wat dingen gekocht had en niet voor de goedkoopste prijzen. Uiteindelijk kun je je geld maar 1x uitgeven en dus moest ik keuzes maken. Heb uiteraard wel gekeken naar wat Arrow en Eureka aanboden, maar in beide gevallen was er niet iets wat ik nu persé wilde hebben. Bij Arrow ga ik toch wel het liefst voor de £50,- (gratis verzending), maar met alleen de Death Walks Twice-set kom ik daar niet aan.

  24. #1699

    Standaard

    Het is geen verwijt trouwens. Degene die nu reageren behoren tot het vaste clubje van liefhebbers. Maar in de hoogtijdagen van het medium werd er flink gereageerd, met name op leuke koopjes. Mbt MoC...de sale bestond altijd uit titels van 6,99 en 7,99 pond. Met 5 pond per titel zijn ze dit keer toch wel extreem goedkoop. Hopelijk zet Criterion UK leuk door en kunnen we straks ook leuke prijzen tegemoet zijn (zonder douane gedoe).

  25. #1700

    Standaard

    Ik ben een stille volger . Arrow, Criterion, MOC gerelateerde topics zijn de enige die ik nog volg, ik meld mijn aankopen nooit, beetje luiheid denk ik . Recente films koop ik nauwelijks meer. Het is balen dat criterion zo duur is geworden om te importeren. Maar gelukkig is de UK erg aantrekkelijk bezig de laatste tijd met o.a. Indicator.

Pagina 68 van 73 EersteEerste ... 1858646566676869707172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •