Pagina 69 van 73 EersteEerste ... 1959656667686970717273 LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    Doe toch gewoon lekker mee joh! Het moet hier toch slechts van enkele liefhebbers komen, dus alle input is welkom
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #1702

    Standaard

    Haha ik zal kijken wat ik voor je kan doen .

  3. #1703

    Standaard

    Ik koop sowieso een stuk minder, geef voor de verandering de laatste twee jaar ook weer geld uit aan andere dingen dan aan alleen film. De wisselkoers van het Pond heeft er ook wel een tijd mee te maken gehad, nu toch nog 2 koopjes kunnen scoren bij MoC.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik koop sowieso een stuk minder, geef voor de verandering de laatste twee jaar ook weer geld uit aan andere dingen dan aan alleen film. De wisselkoers van het Pond heeft er ook wel een tijd mee te maken gehad, nu toch nog 2 koopjes kunnen scoren bij MoC.
    Je post inderdaad minder pep. Geen verwijt hoor. Zag ik nou laatst dat je de Downton Abbey box had gekocht? Ik dacht dat je geen series keek? Overigens een hele goede serie hoor.

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je post inderdaad minder pep. Geen verwijt hoor. Zag ik nou laatst dat je de Downton Abbey box had gekocht? Ik dacht dat je geen series keek? Overigens een hele goede serie hoor.
    Heb je goed opgemerkt, kijk ook minder vaak op het forum, maar lees nog wel alles en gaan wel eens paar dagen over heen. Meestal kijk ik geen series dat loopt qua tijd vaak uit de hand bij mij, maar van deze serie had ik al wel wat en deze box was goedkoper dan de series en Christmas Specials los aan te schaffen
    Laatst aangepast door peptalk : 28-11-2016 om 19:08
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1706
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben beetje in hetzelfde geval als Peptalk, post ook stukken minder dan vroeger. En ook het kopen van MoC en Criterion releases is er een beetje bij ingeschoten omdat 'k meer 'andersoortige' releases koop

    Nu na Melvin zijn tip, waarvoor een dikke dank u wel , wel weer eens acht 5 pounders, uh sorry ponders MoC releases gekocht, The Adventures of Mark Twain, Boomerang, Computer Chess, The Other, Forty Guns, The Rocket, Simon Killer en Too Late Blues

    En peptalk een beetje kennende verbaast me zijn aankoop van Downton Abbey helemaal niet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #1707

    Standaard

    Dankzij Melzz Forty Guns gescoord.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1708

    Standaard

    The Offence - Sidney Lumet - 1972

    Deze film kwam uit onverwachte hoek mij een stomp in de maag geven. Ik hoor of lees eigenlijk nooit wat over deze film dus ik ging er vrij neuraal in. Het begint als een reguliere cop vs badguy maar veranderd gaandeweg in een psychologisch gevecht van een man tegen zijn innerlijke demonen. Sean Connery speelt hier mijns inziens zijn beste rol uit zijn carrière. Hij aanvaarde ook zijn laatste Bond-rol met als voorwaarde dat de producers van Bond deze film zouden meefinancieren.

    De film is aardedonker in kleur, sfeer en inhoud. Geen gemakkelijke film en daardoor was de film waarschijnlijk geen groot succes. Heerlijk om weer eens zo'n steengoede film uit onverwachte hoek tegen te komen. Ik ben niet zo'n film van Sidney Lumet maar dit is een meesterwerk. Een psychologische film goed uitgevoerd. Het karakter van Connery is beangstigend en zeer geloofwaardig. Een droomrol voor een acteur.

    10

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    The Offence - Sidney Lumet - 1972

    Deze film kwam uit onverwachte hoek mij een stomp in de maag geven. Ik hoor of lees eigenlijk nooit wat over deze film dus ik ging er vrij neuraal in. Het begint als een reguliere cop vs badguy maar veranderd gaandeweg in een psychologisch gevecht van een man tegen zijn innerlijke demonen. Sean Connery speelt hier mijns inziens zijn beste rol uit zijn carrière. Hij aanvaarde ook zijn laatste Bond-rol met als voorwaarde dat de producers van Bond deze film zouden meefinancieren.

    De film is aardedonker in kleur, sfeer en inhoud. Geen gemakkelijke film en daardoor was de film waarschijnlijk geen groot succes. Heerlijk om weer eens zo'n steengoede film uit onverwachte hoek tegen te komen. Ik ben niet zo'n film van Sidney Lumet maar dit is een meesterwerk. Een psychologische film goed uitgevoerd. Het karakter van Connery is beangstigend en zeer geloofwaardig. Een droomrol voor een acteur.

    10
    Mmm, misschien toch meepikken bij de volgende sale dan. Ik krijg net Boomerang binnen, daar was ik ook erg benieuwd naar.

  10. #1710

    Standaard

    Geweldige film idd, wat een kracht straalt hij uit. Ook mijn favoriete Sean Connery rol.

  11. #1711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    The Offence - Sidney Lumet - 1972

    Deze film kwam uit onverwachte hoek mij een stomp in de maag geven. Ik hoor of lees eigenlijk nooit wat over deze film dus ik ging er vrij neuraal in. Het begint als een reguliere cop vs badguy maar veranderd gaandeweg in een psychologisch gevecht van een man tegen zijn innerlijke demonen. Sean Connery speelt hier mijns inziens zijn beste rol uit zijn carrière. Hij aanvaarde ook zijn laatste Bond-rol met als voorwaarde dat de producers van Bond deze film zouden meefinancieren.

    De film is aardedonker in kleur, sfeer en inhoud. Geen gemakkelijke film en daardoor was de film waarschijnlijk geen groot succes. Heerlijk om weer eens zo'n steengoede film uit onverwachte hoek tegen te komen. Ik ben niet zo'n film van Sidney Lumet maar dit is een meesterwerk. Een psychologische film goed uitgevoerd. Het karakter van Connery is beangstigend en zeer geloofwaardig. Een droomrol voor een acteur.

    10
    Klinkt goed! Dan toch maar eens wat meer prioriteit aan deze film gaan geven en hem hoger op mijn wenslijst zetten
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1712

    Standaard

    Wat mooi om te lezen, met een beetje geluk ligt hij ook op mij te wachten op de deurmat als ik straks thuis kom en laat ik deze nou net gekocht hebben omdat ik zag dat het een Sidney Lumet was...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1713

    Standaard

    Iemand al wat binnen? Ik wacht met smart op mn pakje.....

  14. #1714

    Standaard

    Zaterdag mijn 2 films binnen gehad.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1715

    Standaard

    Ja, gisteren Pickup on south street ontvangen.

  16. #1716
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog niets binnen hier.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #1717
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lijkt erop dat ze vandaag zijn toegekomen

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #1718

    Standaard

    Ik had ze gisteren en zaterdag binnengekregen.

    Grote tip: Boomerang!
    Ik had mij vooraf niet echt verdiept in het verhaal, alleen dat er een moord was die opgelost moest worden. Ik verwachtte dan ook een harde detective noir, en dat zit er ook wel een beetje in, maar ik werd aangenaam verrast dat het opeens een hele andere kant op ging. Blijkbaar gebaseerd op een echte moord.
    Dana Andrews is altijd erg sterk, maar Lee J. Cobb ook...daar zou je geen potje mee willen matten .
    Zeer boeiende film!

  19. #1719

    Standaard

    Mmmm....ik vind het toch vaag. Ik heb nog niets binnen. Ik had erg snel besteld (nog voordat het op facebook stond). Ik lees dat sommigen afgelopen zaterdag al wat binnen hebben gekregen. Toch vreemd dat grote verschil in momenten van aflevering. Daar kan dus zomaar een week tussen zitten.

  20. #1720

    Standaard

    Mijn pakketje is gisteren verzonden. daar zat ook de pre order van 'Laramie' bij; wellicht dat het daarom wat langer bij me geduurd heeft.

  21. #1721

    Standaard

    Ik heb het wel in twee bestellingen gedaan, waren dus beide brievenbuspost, misschien dat daar het verschil in zit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb het wel in twee bestellingen gedaan, waren dus beide brievenbuspost, misschien dat daar het verschil in zit.
    Ik ook, aangezien er geen verzendkosten waren.

  23. #1723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mmmm....ik vind het toch vaag. Ik heb nog niets binnen. Ik had erg snel besteld (nog voordat het op facebook stond). Ik lees dat sommigen afgelopen zaterdag al wat binnen hebben gekregen. Toch vreemd dat grote verschil in momenten van aflevering. Daar kan dus zomaar een week tussen zitten.
    Ik heb jouw bestelling wel al binnen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik heb jouw bestelling wel al binnen!
    Mooi zo

  25. #1725

    Standaard

    Sorry voor mijn geklaag....maar normaal gesproken krijg ik het van Eureka ook altijd binnen een week binnen. Nu nog niets ontvangen. Hebben jullie dat ook wel eens ervaren? Maandag is het twee weken geleden verzonden. Hoe lang zal ik nog wachten voordat ik Eureka benader?

Pagina 69 van 73 EersteEerste ... 1959656667686970717273 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •