Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.

Discussie: Constantine (SE)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Heb vandaag de 2 disc tin uitvoering gekocht en ik moet zeggen dat het er erg netjes uit ziet, mooie tinnen cover.
    Ondanks de afwezigheid van een DTS track (warner) klinkt de soundtrack erg goed en gecontroleerd.
    Zeker een aanrader.
    Ach ja, mensen bestempelen soms onterecht DD5.1 als inferieur...
    Snap heel het DTS gezeik niet hoor af en toe zwermt het hier werkelijk van de mierenneukers. Warner doet nu eenmaal heeeeeel weinig aan dts. LIVE WITH IT. Zal nooit dts versie komen ook. Just grap this tinbookcase while they're here. Straks is het weer amaray, en is er wéér gejank...

    EDIT:

    OK, ik kan jullie vertellen dat het dezelfde versie is als de duitse. iig wat extra's betreft wel.

    Dit zou het dan worden voor dvdcompare.net. Weet niet of er mensen behoefte aan hebben hem bij te dragen daarzo, ga je gang zou ik zeggen.

    R2 Holland - (Warner Bros Home Entertainment) ExtrasISC ONE
    * The Film
    Commentaries:
    Audio Commentary by director Francis Lawrence, producer Akiva Goldsman and writers Frank Capello and Kevin Brodbin (niet ondertiteld)
    Extras:
    "Passive" by 'A Perfect Circle' - music video (4.15)
    Theatrical Teaser Trailer
    Theatrical Trailer

    DISC TWO
    "Conjuring Constantine" - featurette (15.44)
    "The Production from Hell" - featurettes (18.36):
    - "Director's Confessional" (5.35)
    - "Collision with Evil" (4.39)
    - "Holy Relics" (8.22)
    "Imagining the Underworld" - featurettes (30.41):
    - "Hellscape" (12.00)
    - "Visualizing Vermin" (9.36)
    - "Warrior Wings" (3.18 )
    - "Unholy Abduction" (5.47)
    "Constantine Cosmology" - featurette (5.21)
    "Foresight: The Power of Pre-Visualization" - featurette (13.57 / Optional Director's Commentary)
    13 Deleted Scenes and Alternate Cemetery Ending (18 mins / with Optional Director's Commentary)
    DVD-ROM: Constantine PC Game Demo
    Subtitles:English, English HoH and Dutch
    Picture format:2.40:1 Anamorphic PAL
    Soundtrack(s):English Dolby Digital 5.1 (384 kb/s)
    Case type:2-Disc steelbookcase
    Notes:-
    Easter eggs:- On Disc 2 highlight "The Production from Hell" and press right. Select the symbol that appears and you'll see a featurette about computer animations.
    - On Disc 2 go to "The Production from Hell" Submenu, highlight "Main Menu" and press left. Select the cross that appears and you'll see a featurette about stunts.
    - On Disc 2 go to "Imagining the Underworld" submenu, highlight "Hellscape" and press right. Select the symbol that appears and you'll see Gavin Rossdale talking about his make up sessions.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Heb vandaag de 2 disc tin uitvoering gekocht en ik moet zeggen dat het er erg netjes uit ziet, mooie tinnen cover.
    Ondanks de afwezigheid van een DTS track (warner) klinkt de soundtrack erg goed en gecontroleerd.
    Zeker een aanrader.
    Ach ja, mensen bestempelen soms onterecht DD5.1 als inferieur...
    Snap heel het DTS gezeik niet hoor af en toe zwermt het hier werkelijk van de mierenneukers. Warner doet nu eenmaal heeeeeel weinig aan dts. LIVE WITH IT. Zal nooit dts versie komen ook. Just grap this tinbookcase while they're here. Straks is het weer amaray, en is er wéér gejank...
    Dan snap je het toch niet?
    "City of light, city of magic!"

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Dan snap je het toch niet?
    Rustig, rustig, jongens... Vrede!

  4. #29

    Standaard

    Okey dat was een wat goedkope reactie van mij. Ik zal het proberen uit te leggen als je het niet snapt:

    Verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren. Waar de één voor beter geluid gaat (want dat is DTS per definitie), gaat de ander voor een bepaald soort verpakking. Of beter beeld, of meer extra's...

    Dit is toch een forum waar je al dit soort dingen moet kunnen bespreken?
    "City of light, city of magic!"

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    ...(want dat is DTS per definitie)...
    Nee, niet per definitie. We Will Rock You van Queen heeft een hele beroerde DTS track. De DD2.0 track (!) is veel beter... Geloof me!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    ...(want dat is DTS per definitie)...
    Nee, niet per definitie. We Will Rock You van Queen heeft een hele beroerde DTS track. De DD2.0 track (!) is veel beter... Geloof me!
    Per definitie (qua bitrate) wel, maar in de praktijk heel soms dus niet, kan gebeuren toch?
    "City of light, city of magic!"

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    ...(want dat is DTS per definitie)...
    Nee, niet per definitie. We Will Rock You van Queen heeft een hele beroerde DTS track. De DD2.0 track (!) is veel beter... Geloof me!
    Per definitie (qua bitrate) wel, maar in de praktijk heel soms dus niet, kan gebeuren toch?
    Dat denk ik wel. Of een DTS-track goed klinkt ligt ook aan de kwaliteit van het bronmateriaal en de manier waarop er gemixed wordt.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Heb vandaag de 2 disc tin uitvoering gekocht en ik moet zeggen dat het er erg netjes uit ziet, mooie tinnen cover.
    Ondanks de afwezigheid van een DTS track (warner) klinkt de soundtrack erg goed en gecontroleerd.
    Zeker een aanrader.
    Ach ja, mensen bestempelen soms onterecht DD5.1 als inferieur...
    Snap heel het DTS gezeik niet hoor af en toe zwermt het hier werkelijk van de mierenneukers. Warner doet nu eenmaal heeeeeel weinig aan dts. LIVE WITH IT. Zal nooit dts versie komen ook. Just grap this tinbookcase while they're here. Straks is het weer amaray, en is er wéér gejank...
    Dan snap je het toch niet?
    Je WEET dat de rechten bij WB liggen, je WEET dat Warner niet tot nauwlijks aan dts doet, je WEET dat WB 384 kb/s DD5.1 gebruikt, soms 448. Dan snap ik idd niet dat mensen BLIJVEN zeiken over dingen die toch nooit komen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Heb vandaag de 2 disc tin uitvoering gekocht en ik moet zeggen dat het er erg netjes uit ziet, mooie tinnen cover.
    Ondanks de afwezigheid van een DTS track (warner) klinkt de soundtrack erg goed en gecontroleerd.
    Zeker een aanrader.
    Ach ja, mensen bestempelen soms onterecht DD5.1 als inferieur...
    Snap heel het DTS gezeik niet hoor af en toe zwermt het hier werkelijk van de mierenneukers. Warner doet nu eenmaal heeeeeel weinig aan dts. LIVE WITH IT. Zal nooit dts versie komen ook. Just grap this tinbookcase while they're here. Straks is het weer amaray, en is er wéér gejank...
    Dan snap je het toch niet?
    Je WEET dat de rechten bij WB liggen, je WEET dat Warner niet tot nauwlijks aan dts doet, je WEET dat WB 384 kb/s DD5.1 gebruikt, soms 448. Dan snap ik idd niet dat mensen BLIJVEN zeiken over dingen die toch nooit komen.
    Sorry ik wist niet dat Warner nauwelijks aan DTS doet. Als ik dat had geweten, hoefde ik er inderdaad niet erover te beginnen. Zeiken is trouwens iets anders.

    Je wordt met de dag wijzer!
    "City of light, city of magic!"

  10. #35

    Standaard

    haha, OK. Dan heb ik nix gezegt. Dan weet je het bij deze :wink: Dit zal de meest complete release zijn van de film. Hooguit dat je later genaaid wordt met een Director's Cut, maar met meer wordt je niet genaaid :wink:

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    haha, OK. Dan heb ik nix gezegt. Dan weet je het bij deze :wink: Dit zal de meest complete release zijn van de film. Hooguit dat je later genaaid wordt met een Director's Cut, maar met meer wordt je niet genaaid :wink:
    Gelukkig maar, mooie gedachte dat ik hoogstens nog maar één keer genaaid kan worden.. :wink:
    "City of light, city of magic!"

  12. #37

    Standaard

    zometeen eens kijken in de stad of ie de moeite waard is. het rijtje extra`s klinkt iig veel belovend
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

    Standaard

    Heb hem vanmiddag aangeschaft, en ben zeer onder de indruk van de tin alleen al. De film moet ik nog gaan zien, mar het ziet er al veelbelovend uit.

  14. #39

    Standaard

    Leuk hoor dat gillen om dts met een goedkoop ht setje. Nee, dan liever dd5.1 op een high end set....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Heb hem vanmiddag aangeschaft, en ben zeer onder de indruk van de tin alleen al. De film moet ik nog gaan zien, mar het ziet er al veelbelovend uit.
    En het is nog niet gedaan want DFW begint ook met de steelbook

    The Aviator
    The Grudge
    Exorcist: the Beginning
    Underworld: Director's Cut
    White Noise

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Heb hem vanmiddag aangeschaft, en ben zeer onder de indruk van de tin alleen al. De film moet ik nog gaan zien, mar het ziet er al veelbelovend uit.
    En het is nog niet gedaan want DFW begint ook met de steelbook


    White Noise
    die hoef ik nog niet al kreeg ik m gratis alhoewel, gratis :P
    wat een butt film was dat
    heb gisteren de tin gezien bij de MM. Zag er mooi uit, maar vond m nog te duur (€ 21,99)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Heb hem vanmiddag aangeschaft, en ben zeer onder de indruk van de tin alleen al. De film moet ik nog gaan zien, mar het ziet er al veelbelovend uit.
    En het is nog niet gedaan want DFW begint ook met de steelbook


    White Noise
    die hoef ik nog niet al kreeg ik m gratis alhoewel, gratis :P
    wat een butt film was dat
    heb gisteren de tin gezien bij de MM. Zag er mooi uit, maar vond m nog te duur (€ 21,99)
    Pas op want de eerste exemplaren zijn in een steelbook maar nadien zullen ze vervangd worden door de gewoon amaray doosjes.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Pas op want de eerste exemplaren zijn in een steelbook maar nadien zullen ze vervangd worden door de gewoon amaray doosjes.
    ja dat was ik me net ook al aan t bedenken . Denk dat ik m me morgen toch maar haal :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #44

    Standaard

    Ik heb hem vaniddag gekocht!
    vind hem er wel cool uit zien.
    Is jammer wat de Dts track betreft.

    You cant have them all!
    Nu the exorcist en the The Grudge nog!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  20. #45

    Standaard

    Heb net Constantine besteld (eigenlijk kon het niet meer qua geld, maar het moet!)

    De rest komt er ook (van het lijstje)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    ...en the grundge nog!
    The Grudge is het :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •