Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 102 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sky Captain and the World of Tomorrow [DVD]

    Sky Captain and the World of Tomorrow [DVD]

    Jude Law en Gwyneth Paltrow spelen de hoofdrollen in deze bijzondere film.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De persoon die die gele balken heeft verzonnen ...

    EDIT: door moderator aangepast. SVP fatsoenlijk taalgebruik!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    De persoon die die gele balken heeft verzonnen ...
    inderdaad
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    Welke gele balken, als ik vragen mag, zijn die constant in beeld ofzo? Ik wil de film graag hebben was eigenlijk van plan om hem zo te gaan halen :wink:
    Grtz Ron

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Welke gele balken, als ik vragen mag, zijn die constant in beeld ofzo? Ik wil de film graag hebben was eigenlijk van plan om hem zo te gaan halen :wink:
    die gele balk op de voorkant van het hoesje!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Tja verdient geen schoonheidsprijs maar til er zelf niet zo zwaar aan, bedankt voor je antwoord.
    Grtz Ron

  7. #7

    Standaard

    Vond deze film maar flink tegenvallen. Vooral het acteerwerk vond ik zwaar overdreven maarja dat past eigenlijk wel een beetje bij de film.

    Levert RCV een keer een nette dvd-release af, houden ze toch nog vast aan die gele balk, jammer...

  8. #8

    Standaard

    "Sky Captain staat anamorf op de DVD in het formaat van 1.78:1, wat afwijkt van het originele formaat van 1.85:1."

    Bij heel veel DVD's wordt een 1.85:1 film aangepast naar 1.78:1 om balkvrij
    te zijn op een breedbeeld TV.

    Zoals bijna alle 1.37:1 films aangepast worden naar 1.33:1 om balkvrij
    te zijn op een normale TV.

    Niets om ons zorgen over te maken.

  9. #9

    Standaard

    Tja ... RCV hé ?? De slechte uitgever van DVD's.

    Belabberde uitgaves, vaak een extra 2e DVD waarvan de extra makkelijk op de 1e hadden gepast.

    Om over hun Artkwork nog maar te zwijgen .... omg die gele balken !!

    WAAROM KAN DAT NIET WAT SUBTIELER ?!?!?!?

  10. #10

    Standaard

    Ik vind dit een zeer amusante film. Goede sfeer, actie, art direction en prima humor. Het acteerwerk kon beter, maar dat ligt grotendeels aan het acteren tegen een greenscreen. Het is ook aan Star Wars en andere grotendeels digitale films te merken dat het bijna ondoenlijk is om onder die condities geloofwaardig een rol neer te zetten.

    Gezien de mooie beeld en geluidskwaliteit zal ik deze waarschijnlijk wel gaan kopen, al ben ik tegenwoordig wat minder geneigd om een film vaak te kijken dan vroeger (maar ja, je bent een verzamelaar of niet he? ).
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  11. #11

    Standaard

    [sarcasme]Geweldige release met weer die prachtige gele balk op de cover[/sarcasme]


    Heb ik sowieso geen interesse in deze film gelukkig maar
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Bij heel veel DVD's wordt een 1.85:1 film aangepast naar 1.78:1 om balkvrij te zijn op een breedbeeld TV.

    Zoals bijna alle 1.37:1 films aangepast worden naar 1.33:1 om balkvrij
    te zijn op een normale TV.
    Ik zie het nut daar niet zo van in. De meeste TV's hebben immers een overscan, dus die kleine balken zie je niet.

    De verpakking verdiend geen schoonheidsprijs (vooral de gebruikte keepcase; een flexbox waarbij de discs op elkaar liggen), maar inhoudelijk niets dan lof voor deze release. Geweldig beeld en geluid (we hebben zelfs DTS; dat hebben ze in Amerika en diverse Europese landen niet) en interessante extra's (die exact gelijk zijn aan de release van Paramount in Amerika en diverse Europese landen; incl. de easter egg).

    Al met al een zeer goede release van een geslaagde film.

  13. #13

    Standaard

    Ik vind het een fantastische film. Je moet wel liefhebber zijn van avonturen/fantasie films waarbij de acteerprestaties dan wel het realiteitsgehalte en het verhaal van ondergeschikt belang zijn, maar als dat zo is, ren dan naar de winkel.

    De manier waarop alles in beeld wordt gebracht is prachtig, heel stijlvol, prachtig jaren 30 sfeertje (ik ben geen historicus maar zoiets schat ik), en heel sfeervolle belichting en kleurfilter(?). De dialogen passen perfect in het plaatje dat wordt geschets (ouderwets dus), en het contrast met de technologie is op een hele vanzelfsprekende manier gebracht en dus niet storend.

    Zowieso een aanschaf dus.
    Just because you're paranoid doesnt mean they're not after you.....

  14. #14

    Standaard

    Fantastische film!! Snap helemaal niets van al het negatieve commentaar op imdb en elders. Dit is verreweg de beste verfilming van een stripverhaal van de afgelopen decennia. Alleen, het is nooit een stripverhaal geweest. Brilliant!! (toevallig gisteren nog een keer gekeken)

    Heb de Aziatische versie, met full-stream DTS en vouwvliegtuigje.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Tja ... RCV hé ?? De slechte uitgever van DVD's.

    Belabberde uitgaves, vaak een extra 2e DVD waarvan de extra makkelijk op de 1e hadden gepast.

    Om over hun Artkwork nog maar te zwijgen .... omg die gele balken !!

    WAAROM KAN DAT NIET WAT SUBTIELER ?!?!?!?
    Ik kijk toch echt naar de film hoor. Of ga jij 2 uur staan te kijken naar de cover van de film

    In de review staat duidelijk dat beeld en geluid dik in orde zijn!

  16. #16

    Standaard

    Ik vond het meer een parodie op (denkbeeldige?) vooroorlogse stripverhalen.
    Deze film is tevens de eerste film die uitkwam waarin bijna alles wat in beeld te zien is, behalve de acteurs, door computers is gemaakt. Inmiddels zijn er al meerdere films die op deze manier gemaakt
    2004 was het jaar waarin aan een stuk of wat van deze films min of meer tegelijk gewerkt werd. Sky Captain and the World of Tomorrow, Immortel, Casshern, and Sin City.

    Ik hoop niet dat dit een trend wordt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ge_Someone
    Ik vond het meer een parodie op (denkbeeldige?) vooroorlogse stripverhalen.
    Deze film is tevens de eerste film die uitkwam waarin bijna alles wat in beeld te zien is, behalve de acteurs, door computers is gemaakt. Inmiddels zijn er al meerdere films die op deze manier gemaakt
    2004 was het jaar waarin aan een stuk of wat van deze films min of meer tegelijk gewerkt werd. Sky Captain and the World of Tomorrow, Imortel, Casshern, and Sin City.

    Ik hoop niet dat dit een trend wordt.
    Het lijkt allemaal wel een beetje op het Microsoft spel "Crimson Skies".
    Ook een jaren dertig vliegspel. :wink:

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Tja ... RCV hé ?? De slechte uitgever van DVD's.

    Belabberde uitgaves, vaak een extra 2e DVD waarvan de extra makkelijk op de 1e hadden gepast.

    Om over hun Artkwork nog maar te zwijgen .... omg die gele balken !!

    WAAROM KAN DAT NIET WAT SUBTIELER ?!?!?!?
    Als we nou eens met z'n allen een (boze) mail sturen naar RCV met de suggestie die gele balken te verwijderen van toekomstige uitgaves. Of werkt zoiets toch niet?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Tja ... RCV hé ?? De slechte uitgever van DVD's.

    Belabberde uitgaves, vaak een extra 2e DVD waarvan de extra makkelijk op de 1e hadden gepast.

    Om over hun Artkwork nog maar te zwijgen .... omg die gele balken !!

    WAAROM KAN DAT NIET WAT SUBTIELER ?!?!?!?
    Als we nou eens met z'n allen een (boze) mail sturen naar RCV met de suggestie die gele balken te verwijderen van toekomstige uitgaves. Of werkt zoiets toch niet?
    Denk het niet. Kan beter iemand creatief met photoshop doen :P De film is iig extreem gaaf! Wat een ding, schitterend gemaakt!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #20

    Standaard

    Ik heb RCV al opgegeven, alles wat zij uitgeven haal ik tegenwoordig uit het buitenland.
    De gele balk is slechts 1 van de vele "gebreken" van RCV.
    Hier zijn trouwens al tallozen discussies over geweest.
    Ik had ooit goeie hoop dat RCV de goeie kant op zou gaan toen zij enige tijd terug waren afgestapt van de standaard "burn in" subs, de zinloze kreten in koeieletters etc.....
    Maar tegenwoordig heeft een standaard dvd van RCV zelfs geen menu meer. En dan nog vermelden als extra: hoofdstuk indeling

  21. #21

    Standaard

    RCV daar kan je nix mee hahaha. niet normaal hoe zij het altijd voor elkaar krijgen de cover van dvds te verknallen....
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ge_Someone
    Ik vond het meer een parodie op (denkbeeldige?) vooroorlogse stripverhalen.
    Deze film is tevens de eerste film die uitkwam waarin bijna alles wat in beeld te zien is, behalve de acteurs, door computers is gemaakt. Inmiddels zijn er al meerdere films die op deze manier gemaakt
    2004 was het jaar waarin aan een stuk of wat van deze films min of meer tegelijk gewerkt werd. Sky Captain and the World of Tomorrow, Immortel, Casshern, and Sin City.

    Ik hoop niet dat dit een trend wordt.
    Sin City is volgens de reviews anders ook een zeer geslaagde film geworden. :wink:

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Tja ... RCV hé ?? De slechte uitgever van DVD's.

    Belabberde uitgaves, vaak een extra 2e DVD waarvan de extra makkelijk op de 1e hadden gepast.

    Om over hun Artkwork nog maar te zwijgen .... omg die gele balken !!

    WAAROM KAN DAT NIET WAT SUBTIELER ?!?!?!?
    Als we nou eens met z'n allen een (boze) mail sturen naar RCV met de suggestie die gele balken te verwijderen van toekomstige uitgaves. Of werkt zoiets toch niet?
    Denk het niet. Kan beter iemand creatief met photoshop doen :P De film is iig extreem gaaf! Wat een ding, schitterend gemaakt!
    Inderdaad wel een prachtige film!!! Ik ga hem vandaag nog kopen, zeker weten. En dan toch maar de RCV-uitgave, aangezien de R2UK precies dezelfde extra's heeft, maar wel bijna 8 euro duurder is. Voor dat geld neem ik die gele balk wel voor lief.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Maar tegenwoordig heeft een standaard dvd van RCV zelfs geen menu meer. En dan nog vermelden als extra: hoofdstuk indeling
    Ik heb maar één RCV-DVD zonder menu (Kids), maar de film is wel verdeelt in hoofdstukken. Je kunt ze alleen niet selecteren in het menu (en dat is ook bij een aantal DVD's van andere maatschappijen, die wel een menu hebben).

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Ik ga hem vandaag nog kopen, zeker weten. En dan toch maar de RCV-uitgave, aangezien de R2UK precies dezelfde extra's heeft, maar wel bijna 8 euro duurder is. Voor dat geld neem ik die gele balk wel voor lief.
    De R2 UK heeft inderdaad dezelfde extra's, ook verdeelt over twee discs, maar geen DTS.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •