Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 102 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Ik ga hem vandaag nog kopen, zeker weten. En dan toch maar de RCV-uitgave, aangezien de R2UK precies dezelfde extra's heeft, maar wel bijna 8 euro duurder is. Voor dat geld neem ik die gele balk wel voor lief.
    De R2 UK heeft inderdaad dezelfde extra's, ook verdeelt over twee discs, maar geen DTS.
    Maar wel een hele mooie slipcase :wink:

  2. #27

    Standaard

    Al moet ik zeggen dat die gele balken (hé kijk! een 2-disc! nou die moeten we hebben!) wel het toppunt zijn, vind ik dat er op Criterion en Warner na niet bijster mooie covers worden gemaakt, op uitzonderingen van andere maatschappijen na natuurlijk.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Ik ga hem vandaag nog kopen, zeker weten. En dan toch maar de RCV-uitgave, aangezien de R2UK precies dezelfde extra's heeft, maar wel bijna 8 euro duurder is. Voor dat geld neem ik die gele balk wel voor lief.
    De R2 UK heeft inderdaad dezelfde extra's, ook verdeelt over twee discs, maar geen DTS.
    Maar wel een hele mooie slipcase :wink:
    Dan koop je toch gewoon beide versies?
    stop je de r2nl versie in je r2uk cover. :wink:

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    "Sky Captain staat anamorf op de DVD in het formaat van 1.78:1, wat afwijkt van het originele formaat van 1.85:1."

    Bij heel veel DVD's wordt een 1.85:1 film aangepast naar 1.78:1 om balkvrij
    te zijn op een breedbeeld TV.

    Zoals bijna alle 1.37:1 films aangepast worden naar 1.33:1 om balkvrij
    te zijn op een normale TV.

    Niets om ons zorgen over te maken.
    De afwijking is zo minimaal, dat je dit door de overscan van de TV toch niet ziet.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    "Sky Captain staat anamorf op de DVD in het formaat van 1.78:1, wat afwijkt van het originele formaat van 1.85:1."

    Bij heel veel DVD's wordt een 1.85:1 film aangepast naar 1.78:1 om balkvrij
    te zijn op een breedbeeld TV.

    Zoals bijna alle 1.37:1 films aangepast worden naar 1.33:1 om balkvrij
    te zijn op een normale TV.

    Niets om ons zorgen over te maken.
    De afwijking is zo minimaal, dat je dit door de overscan van de TV toch niet ziet.
    Dat schreef ik ook al. Daarom vind ik het ook nergens voor nodig om een film in het formaat 1.85:1 aan te passen naar 1.78:1. Het verschil zie je toch niet.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Tja ... RCV hé ?? De slechte uitgever van DVD's.

    Belabberde uitgaves, vaak een extra 2e DVD waarvan de extra makkelijk op de 1e hadden gepast.

    Om over hun Artkwork nog maar te zwijgen .... omg die gele balken !!

    WAAROM KAN DAT NIET WAT SUBTIELER ?!?!?!?
    Ik kijk toch echt naar de film hoor. Of ga jij 2 uur staan te kijken naar de cover van de film

    In de review staat duidelijk dat beeld en geluid dik in orde zijn!
    Het is echt niet zo dat ik uitgebreid naar een cover ga staan staren, maar ik vind dat als je zo'n 20,- neerlegt voor een DVD filmpje vind ik dat best veel geld. En daar mogen ze dan best een beetje mooi artworkje voor ontwerpen, en niet van die paniekerige marketing banners op je hoesje.

    Ik koop een DVD in de winkel omdat ik er o.a. gewoon een mooi hoesje bij wil hebben .e.d Als het mij alleen om de film ging dan zoudern er op het internet wel andere alternatieven te vinden zijn. ..... toch ?

    Ik vind daarom dat RCV dat ook best eens in het achterhoofd gaan houden. Er zijn genoeg andere uitgevers die wel subtiel op het artwork een vermelding kunnen maken dat het een 1 of 2 disc versie betreft en neit van die oerlelijke gele balken.

    Sky Captain is niet een film welke veel overtuigingkracht nodig heeft om te verkopen, en heeft naar mijn mening die gele balken niet nodig om de consument te overuigen om de film tekopen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Het is echt niet zo dat ik uitgebreid naar een cover ga staan staren, maar ik vind dat als je zo'n 20,- neerlegt voor een DVD filmpje vind ik dat best veel geld. En daar mogen ze dan best een beetje mooi artworkje voor ontwerpen, en niet van die paniekerige marketing banners op je hoesje.

    Ik koop een DVD in de winkel omdat ik er o.a. gewoon een mooi hoesje bij wil hebben .e.d Als het mij alleen om de film ging dan zoudern er op het internet wel andere alternatieven te vinden zijn. ..... toch ?

    Ik vind daarom dat RCV dat ook best eens in het achterhoofd gaan houden. Er zijn genoeg andere uitgevers die wel subtiel op het artwork een vermelding kunnen maken dat het een 1 of 2 disc versie betreft en neit van die oerlelijke gele balken.

    Sky Captain is niet een film welke veel overtuigingkracht nodig heeft om te verkopen, en heeft naar mijn mening die gele balken niet nodig om de consument te overuigen om de film tekopen.
    Zo is dat en daarom lekker laten liggen in de winkel als je het niet eens bent met hun beleid. Zodra ze het voelen in hun portomonee zullen ze er (misschien) wat van leren.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Zo is dat en daarom lekker laten liggen in de winkel als je het niet eens bent met hun beleid. Zodra ze het voelen in hun portomonee zullen ze er (misschien) wat van leren.
    Zou het? Ik weet het niet. Daar komen we misschien achter als we massaal een e-mail sturen naar RCV. Om mensen de moeite te besparen de website van RCV te moeten bezoeken, dit is het e-mailadres:

    Koop_dvd_service@rcv.nl

  9. #34

    Standaard

    Persoonlijke ontwerptip, laat de gele balk weg, en vervang de zwarte tekst voor een lichtgrijze. Tien keer mooier en iedereen weet toch dat het hier een dubbeldisc betreft.

  10. #35

    Standaard

    Geachte mevrouw/heer,

    Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, mijn naam is Daniel Cornelissen en ik ben van kinds af aan een groot filmfanaat en om die reden koop ik ook redelijk veel dvd's. Ik ben werkzaam bij Free Record Shop Nijmegen als assistent-manager, waardoor ik natuurlijk erg veel in aanraking kom met uw dvd's. Ik stuur u deze mail echter niet als een verkoper, maar als een klant die iets meer dvd's gezien heeft dan de gemiddelde klant.

    Het valt mij erg vaak op dat uw koop-dvd's vaak niet beschikken over eisen die klanten (lees: echte filmfans) stellen. Zo had de uitgave van American History X ingebrande ondertitels en een beeldformaat van 4:3. Ook een topfilm als Jackie Brown werd 4:3 op het schijfje gedrukt. Nou weet ik uit ervaring dat deze twee titels erg goed verkopen ondanks deze "mankementjes", maar mijn vraag is waarom er überhaupt sprake moet zijn van "mankementjes".
    Als ik kijk naar de recente uitgave van Sky Captain and the World of Tomorrow. Een prachtige uitgave met veel extra's en een goede beeld- en geluidskwaliteit, alles wat je verwacht als je een dvd koopt. Maar helaas wordt deze uitvoering een beetje verpest door de grote gele balk (2 disc edition) op de voorkant. Natuurlijk is dit een kwestie van smaak, maar het doet meteen zo goedkoop aan, en dan niet op een verkoopstimulerende manier.

    Ik zit dagelijks op verschillende internetfora, waar wordt gediscussieerd over films en dvd's. Ik lees redelijk vaak dat mensen films importen omdat buitenlandse uitvoeringen mooier zouden zijn. Als verkoper vind ik dit natuurlijk erg jammer, en zou graag antwoord willen hebben op mijn vraag hoe het komt dat de uitvoeringen van RCV vaak niet beschikken over hetgeen wat een filmfan verwacht.

    Alvast hartelijk dank voor uw tijd en ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Daniel Cornelissen
    netjes genoeg?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Geachte mevrouw/heer,

    Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, mijn naam is Daniel Cornelissen en ik ben van kinds af aan een groot filmfanaat en om die reden koop ik ook redelijk veel dvd's. Ik ben werkzaam bij Free Record Shop Nijmegen als assistent-manager, waardoor ik natuurlijk erg veel in aanraking kom met uw dvd's. Ik stuur u deze mail echter niet als een verkoper, maar als een klant die iets meer dvd's gezien heeft dan de gemiddelde klant.

    Het valt mij erg vaak op dat uw koop-dvd's vaak niet beschikken over eisen die klanten (lees: echte filmfans) stellen. Zo had de uitgave van American History X ingebrande ondertitels en een beeldformaat van 4:3. Ook een topfilm als Jackie Brown werd 4:3 op het schijfje gedrukt. Nou weet ik uit ervaring dat deze twee titels erg goed verkopen ondanks deze "mankementjes", maar mijn vraag is waarom er überhaupt sprake moet zijn van "mankementjes".
    Als ik kijk naar de recente uitgave van Sky Captain and the World of Tomorrow. Een prachtige uitgave met veel extra's en een goede beeld- en geluidskwaliteit, alles wat je verwacht als je een dvd koopt. Maar helaas wordt deze uitvoering een beetje verpest door de grote gele balk (2 disc edition) op de voorkant. Natuurlijk is dit een kwestie van smaak, maar het doet meteen zo goedkoop aan, en dan niet op een verkoopstimulerende manier.

    Ik zit dagelijks op verschillende internetfora, waar wordt gediscussieerd over films en dvd's. Ik lees redelijk vaak dat mensen films importen omdat buitenlandse uitvoeringen mooier zouden zijn. Als verkoper vind ik dit natuurlijk erg jammer, en zou graag antwoord willen hebben op mijn vraag hoe het komt dat de uitvoeringen van RCV vaak niet beschikken over hetgeen wat een filmfan verwacht.

    Alvast hartelijk dank voor uw tijd en ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Daniel Cornelissen
    netjes genoeg?
    Wauw Nette brief man !! Postzegel erop en opsturen maarrrr !!!

    Well Done

  12. #37

    Standaard

    lijkt me prima zo!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Wauw Nette brief man !! Postzegel erop en opsturen maarrrr !!!
    Postzegel? Een druk op de knop en de e-mail is verzonden.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Geachte mevrouw/heer,

    Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, mijn naam is Daniel Cornelissen en ik ben van kinds af aan een groot filmfanaat en om die reden koop ik ook redelijk veel dvd's. Ik ben werkzaam bij Free Record Shop Nijmegen als assistent-manager, waardoor ik natuurlijk erg veel in aanraking kom met uw dvd's. Ik stuur u deze mail echter niet als een verkoper, maar als een klant die iets meer dvd's gezien heeft dan de gemiddelde klant.

    Het valt mij erg vaak op dat uw koop-dvd's vaak niet beschikken over eisen die klanten (lees: echte filmfans) stellen. Zo had de uitgave van American History X ingebrande ondertitels en een beeldformaat van 4:3. Ook een topfilm als Jackie Brown werd 4:3 op het schijfje gedrukt. Nou weet ik uit ervaring dat deze twee titels erg goed verkopen ondanks deze "mankementjes", maar mijn vraag is waarom er überhaupt sprake moet zijn van "mankementjes".
    Als ik kijk naar de recente uitgave van Sky Captain and the World of Tomorrow. Een prachtige uitgave met veel extra's en een goede beeld- en geluidskwaliteit, alles wat je verwacht als je een dvd koopt. Maar helaas wordt deze uitvoering een beetje verpest door de grote gele balk (2 disc edition) op de voorkant. Natuurlijk is dit een kwestie van smaak, maar het doet meteen zo goedkoop aan, en dan niet op een verkoopstimulerende manier.

    Ik zit dagelijks op verschillende internetfora, waar wordt gediscussieerd over films en dvd's. Ik lees redelijk vaak dat mensen films importen omdat buitenlandse uitvoeringen mooier zouden zijn. Als verkoper vind ik dit natuurlijk erg jammer, en zou graag antwoord willen hebben op mijn vraag hoe het komt dat de uitvoeringen van RCV vaak niet beschikken over hetgeen wat een filmfan verwacht.

    Alvast hartelijk dank voor uw tijd en ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Daniel Cornelissen
    Wat heeft FRS er nu mee te maken dat RCV een geel bandje op de cover afdrukt? Als je morgen nog 'gewoon' aan het werk wil bij FRS moet je de tekst vooral niet veranderen!


    Trouwens is dit een best aardige popcorn film.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Wauw Nette brief man !! Postzegel erop en opsturen maarrrr !!!
    Postzegel? Een druk op de knop en de e-mail is verzonden.
    [scarcasmemode]

    Echt waar ?? wauw !! :wink:

    [/scarcasmemode]

  16. #41

    Standaard

    Heel amusante film dit, heb dan ook al een paar maanden de R3 CE (inc. modelvliegtuigje :P).
    Wat me wel opvalt: iedere keer gaat t bij recensies van RCV dvd`s meer om de inhoud van de dvd dan om de film :P.Of ja, opvalt is wellicht een groot woord.Ik verwacht t tegenwoordig al
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Een uiterst charmante avonturenfilm die je in een kleine 20 minuutjes geheel in de jaren 30 weet te krijgen. Door de spectaculaire beelden krijg je de facinatie die mensen uit die tijd ook zouden hebben.

    Welgeteld 2 grappen, maar o wat zijn ze ontiegelijk goed!!! Vooral de laatste is geniaal .

    Grt. Deweb

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Wat me wel opvalt: iedere keer gaat t bij recensies van RCV dvd`s meer om de inhoud van de dvd dan om de film :P.Of ja, opvalt is wellicht een groot woord.Ik verwacht t tegenwoordig al
    Is ook wel logisch omdat dit dvd.nl is en niet filmrecensie.nl
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Heeft de engelse uitgave nederlandse subs?

  20. #45

    Standaard

    Heeft de engelse uitgave nederlandse subs?

    De dts is toch 754 en de 5.1 zal wel 448 zijn. Kan ik wel mee leven. Waar ik niet mee kan leven is het afschuwelijke hoesje van RCV.

    Zij erkennen dit zelf ook wel. Vandaar dat ze dit met sommige titels willen verbergen. Dan doen zij er snel een kartonnetje omheen (Kill Bill 1 & 2 LE en Pulp Fiction CE). Ze zijn dan alleen te bang om het op het doosje wat erin zit wel weg te halen. Ze willen de echte RCV fans natuurlijk niet teleurstellen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Heeft de engelse uitgave nederlandse subs?
    Nee, alleen Duits, Engels en Frans. De Engelse release is trouwens van Paramount.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Heeft de engelse uitgave nederlandse subs?
    Nee, alleen Duits, Engels en Frans. De Engelse release is trouwens van Paramount.
    Thanks for the info.

    Altijd jammer als de engelse release geen NL subs heeft. Maar het hoesje staat me zo tegen, en die engelse is zo mooi.

    Dan maar geen subs zou je zeggen.

  23. #48

    Standaard

    Vermakelijke film. Aparte sfeer.

    OFF TOPIC:
    Wil ik vanmorgen de reacties lezen op deze film, krijg ik een heel verhaal over gele strepen. Admins kunnen jullie dit weghalen.

  24. #49

    Standaard

    Eh Azazel....

    dit is nog steeds een dvd-site en er mag dus ook over de artwork en manier van uitgave van de dvd gesproken worden en dus niet alleen over de film op zich. En anders kijk je even bij film-discussies en zoek je het topic over deze film om over alleen de film te discussieren.

  25. #50

    Standaard

    op de site van RCV staat ook sin city,
    denk dat dit dan ook betekend dat RCV sin city gaat uitbrengen op dvd .
    ga ik toch echt de regio 1 halen als ie uit is.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •