Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 102 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    netjes genoeg?
    Erg netjes, alleen jammer dat je het over American History X hebt, die is namelijk uitgegeven door H.O.M. Vision, niet door RCV.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Wil ik vanmorgen de reacties lezen op deze film, krijg ik een heel verhaal over gele strepen. Admins kunnen jullie dit weghalen.
    Zoals reeds aangegeven is dit een DVD-site en is het dus prima dat er over de besproken DVD wordt gediscussieerd. Wat ons betreft graag zelfs, er zijn al voldoende plaatsen op het internet waar informatie over de inhoud van de film te vinden is. Informatie over de Nederlandse uitgave is echter minder makkelijk te vinden en dat is juist waar DVD.nl voor bedoeld is!
    Eric van Ballegoie

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Vermakelijke film. Aparte sfeer.

    OFF TOPIC:
    Wil ik vanmorgen de reacties lezen op deze film, krijg ik een heel verhaal over gele strepen. Admins kunnen jullie dit weghalen.
    Precies, dat gezeik over die balken...koop hem dan niet of haal hem uit het buitenland. Bij elke uitgave van RCV is het weer raak!
    Ok, ze hebben een paar films wat minder goed uitgegeven maar ze hebben er ook prima uitgaves tussenzitten!(denk aan kill bill etc.)

    De film zelf is in goede beeld-en geluidskwaliteit op de dvd gezet. Dat heeft voor mij toch echt prioriteit. Ik pak een dvd, haal hem uit de cover en stop hem in de dvd-speler en geniet van de film. De tijd dat je hierdoor de cover ziet is echt minimaal!

    Die cover belet mij er echt niet van om deze prachtige film aan mijn collectie toe te voegen.

    Eric:

    opzich heb je gelijk dat ook dit bespreekbaar moet zijn maar het liefst dan in een speciale thread waar men zijn of haar mening kan spuwen over de covers. Nu krijg je een ellenlange thread wat alleen over de cover gaat en voor het gros gaat het er alleen maar om te zien of ze de FILM willen aanschaffen op basis van jullie UITSTEKENDE REVIEWS!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    netjes genoeg?
    Erg netjes, alleen jammer dat je het over American History X hebt, die is namelijk uitgegeven door H.O.M. Vision, niet door RCV.
    Deze is heruitgegeven door RCV.


  4. #54

    Standaard

    Wat een bagger film, zonder enige inspiratie gemaakt. Gelukkig niet gekocht.

  5. #55

    Standaard

    Ik vind de gele balk opzich niet zo lelijk, het is alleen zo jammer dat het veel meer is dan het lijkt...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #56

    Standaard

    als je de gele balken lelijk vindt kun je ook gaan voor de Japanse Premium Edition




    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Wat een bagger film, zonder enige inspiratie gemaakt. Gelukkig niet gekocht.
    Je kunt de film slecht vinden, maar waar je de opmerking dat ie "zonder enige inspiratie" is gemaakt vandaan haalt is me een raadsel. Toch nog maar eens naar the making of... kijken.

    Ik vind het overigens een leuke film hoewel ik er op basis van de trailer en de hele hoepla er omheen meer van had verwacht.

  9. #59

    Standaard

    Leuke visuals, maar het verhaal had wat weinig om het lijf...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Wat me wel opvalt: iedere keer gaat t bij recensies van RCV dvd`s meer om de inhoud van de dvd dan om de film :P.Of ja, opvalt is wellicht een groot woord.Ik verwacht t tegenwoordig al
    Is ook wel logisch omdat dit dvd.nl is en niet filmrecensie.nl
    Ja idd, bij sommigen wil dat er maar gewoon niet ingaan!!! :wink:
    Deze recensies gaan over de dvd`s zelf waarbij de film slechts een onderdeel is...

    Mooie film trouwens. Acteren is misschien ietsje minder maar het is verdomd mooi gedaan moet ik zeggen. Een ware traktatie en spektakel voor op je homecinema!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    als je de gele balken lelijk vindt kun je ook gaan voor de Japanse Premium Edition




    Dan krijg je zwarte en grijze balken (maar wel een sleeve...OK)
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    als je de gele balken lelijk vindt kun je ook gaan voor de Japanse Premium Edition
    Eerlijk gezegd vind ik deze cover lelijk. Geef me dan maar die van RCV (zonder gele balk).

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    als je de gele balken lelijk vindt kun je ook gaan voor de Japanse Premium Edition
    Eerlijk gezegd vind ik deze cover lelijk. Geef me dan maar die van RCV (zonder gele balk).
    vind m wel meevallen eigenlijk, en een cover van de RCV release zonder gele balken is er vooralsnog nog niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Lijk me wel een leuk popcorn filmje,als het goed is heb ik hem volgende week in huis.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #65

    Standaard

    Ik vind de Japanse cover ook niet mooi, nee! Ik doe het wel met de RCV-uitgave (ligt hier sinds gisteren).

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    en een cover van de RCV release zonder gele balken is er vooralsnog nog niet
    Weet ik. Ik had moeten schrijven dat ik dan liever de RCV-cover zie, maar dan zonder gele balk.

  17. #67

    Standaard

    Beste Daniel,

    Wij zijn een onafhankelijke distributeur waardoor we afhankelijk zijn van wat we aangeboden krijgen en de kosten die daar aan vast zitten. Aan de rechten van de films, de extra’s, het formaat en het geluid hangt per onderdeel een prijskaartje. Wanneer wij een film uitbrengen moeten we dus altijd goed kijken hoe we dat het beste kunnen doen, willen we de film voor een redelijke prijs op de markt brengen. Het grootste gedeelte van de consumenten is nou eenmaal meer geïnteresseerd in de film en let minder op extra’s en dergelijke. Wij begrijpen dat er ook een groep filmliefhebbers is die wel goed letten op beeld en geluid en geïnteresseerd zijn in extra’s. Wanneer wij kunnen houden wij hier zeker rekening mee.



    Vriendelijke groet,

    Afdeling Customer Care.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Beste Daniel,

    Wij zijn een onafhankelijke distributeur waardoor we afhankelijk zijn van wat we aangeboden krijgen en de kosten die daar aan vast zitten. Aan de rechten van de films, de extra’s, het formaat en het geluid hangt per onderdeel een prijskaartje. Wanneer wij een film uitbrengen moeten we dus altijd goed kijken hoe we dat het beste kunnen doen, willen we de film voor een redelijke prijs op de markt brengen. Het grootste gedeelte van de consumenten is nou eenmaal meer geïnteresseerd in de film en let minder op extra’s en dergelijke. Wij begrijpen dat er ook een groep filmliefhebbers is die wel goed letten op beeld en geluid en geïnteresseerd zijn in extra’s. Wanneer wij kunnen houden wij hier zeker rekening mee.
    Ze gaan niet in op de reden waarom je het bericht hebt verstuurd: de gele balk. Nu weten we eigenlijk nog steeds niet waarom ze dat doen.

  19. #69

    Standaard

    Dit is een standaard mail volgens mij, heb ik al vaker langs zien komen hier in precies dezelfde woorden.

  20. #70

    Standaard

    Vrolijke en vermakelijke film die er vaak spectaculair uitziet, maar niet echt blijft hangen. Aan die gele balken stoor ik me ook al een tijd, maar aangezien ik de film niet echt denderend vind, zal ik de dvd niet snel kopen. Ben ik overigens de enige die zich zo ergert aan de dominante aanwezigheid van Angelina Jolie op elke poster? Hoe lang zit ze in totaal in de film? Tien minuten, een kwartier? Het zal vast niet veel langer zijn.
    Free your mind, your ass will follow.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dit is een standaard mail volgens mij, heb ik al vaker langs zien komen hier in precies dezelfde woorden.
    klopt, dezelfde mail heb ik ook al eens gekregen
    Erg mager en geen correct antwoord van RCV. Mager, net als hun dvd releases
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Beste Daniel,

    Wij zijn een onafhankelijke distributeur waardoor we afhankelijk zijn van wat we aangeboden krijgen en de kosten die daar aan vast zitten. Aan de rechten van de films, de extra’s, het formaat en het geluid hangt per onderdeel een prijskaartje. Wanneer wij een film uitbrengen moeten we dus altijd goed kijken hoe we dat het beste kunnen doen, willen we de film voor een redelijke prijs op de markt brengen. Het grootste gedeelte van de consumenten is nou eenmaal meer geïnteresseerd in de film en let minder op extra’s en dergelijke. Wij begrijpen dat er ook een groep filmliefhebbers is die wel goed letten op beeld en geluid en geïnteresseerd zijn in extra’s. Wanneer wij kunnen houden wij hier zeker rekening mee.



    Vriendelijke groet,

    Afdeling Customer Care.
    Wij zijn onafhankelijke kopers, dus we importeren m lekker

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Strider
    Vrolijke en vermakelijke film die er vaak spectaculair uitziet, maar niet echt blijft hangen. Aan die gele balken stoor ik me ook al een tijd, maar aangezien ik de film niet echt denderend vind, zal ik de dvd niet snel kopen. Ben ik overigens de enige die zich zo ergert aan de dominante aanwezigheid van Angelina Jolie op elke poster? Hoe lang zit ze in totaal in de film? Tien minuten, een kwartier? Het zal vast niet veel langer zijn.
    Ik stoor me er helemaal niet aan!!!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dit is een standaard mail volgens mij, heb ik al vaker langs zien komen hier in precies dezelfde woorden.
    Volgens mij ook. Iemand had ook een klacht gestuurd over Jersey Girl en toen heb ik ook precies hetzelfde gelezen. Waardeloze distributeur. :x
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Beste Daniel,

    Wij zijn een onafhankelijke distributeur waardoor we afhankelijk zijn van wat we aangeboden krijgen en de kosten die daar aan vast zitten. Aan de rechten van de films, de extra’s, het formaat en het geluid hangt per onderdeel een prijskaartje. Wanneer wij een film uitbrengen moeten we dus altijd goed kijken hoe we dat het beste kunnen doen, willen we de film voor een redelijke prijs op de markt brengen. Het grootste gedeelte van de consumenten is nou eenmaal meer geïnteresseerd in de film en let minder op extra’s en dergelijke. Wij begrijpen dat er ook een groep filmliefhebbers is die wel goed letten op beeld en geluid en geïnteresseerd zijn in extra’s. Wanneer wij kunnen houden wij hier zeker rekening mee.



    Vriendelijke groet,

    Afdeling Customer Care.
    Wij zijn onafhankelijke kopers, dus we importeren m lekker
    Dacht de rest van het nederlandse volk ook maar zo...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •