Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132
De resultaten 776 tot 779 van 779 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar ben ik van op de hoogte, Rogier. Maar het blijft irritant als je een flink stuk tekst hebt geschreven en dat wil plaatsen, dat de forumsoftware vastloopt. Gebeurt naar mijn zin de laatste tijd te vaak. Misschien is mijn webbrowser (Safari) te modern, maar ik ben niet echt een liefhebber van Firefox en al helemaal niet van Google Chrome. Misschien moet ik berichten dan maar in etappes gaan plaatsen (plaatsen - bewerken - opslaan - bijwerken - opslaan etc.). Blijft staan dat een goede beheerder de server waar de software op draait minimaal 1x per week (liefst 's nachts) opnieuw opstart.
    Misschien een goede tip dan: Voordat je wat wil plaatsen, de gehele tekst met je rechtermuisknop effe kopieren. Valt de pagina of site weg, dan heb je in ieder geval de complete tekst nog bewaard!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar ben ik van op de hoogte, Rogier. Maar het blijft irritant als je een flink stuk tekst hebt geschreven en dat wil plaatsen, dat de forumsoftware vastloopt. Gebeurt naar mijn zin de laatste tijd te vaak. Misschien is mijn webbrowser (Safari) te modern, maar ik ben niet echt een liefhebber van Firefox en al helemaal niet van Google Chrome. Misschien moet ik berichten dan maar in etappes gaan plaatsen (plaatsen - bewerken - opslaan - bijwerken - opslaan etc.). Blijft staan dat een goede beheerder de server waar de software op draait minimaal 1x per week (liefst 's nachts) opnieuw opstart.
    Tja, ik vind het erg vervelend voor je, maar ik kan er niks aan doen. Zelf ervaar ik jouw problemen niet, zowel niet in Safari op iPhone en Mac als ook niet in Chrome op een Windows laptop. Misschien iets mis met je browser instellingen of cookies oid? Ik post heel veel en werk veel in de backend met recensies en ik ervaar geen enkele van je problemen. Dus misschien toch wat dingen in je eigen systeem.

Standaard

Ik krijg weer de melding rondom het beveiligingscertificaat, ik heb de ICT beheerder gemaild met de vraag om deze weer te verlengen. Dan zijn jullie op de hoogte.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik krijg weer de melding rondom het beveiligingscertificaat, ik heb de ICT beheerder gemaild met de vraag om deze weer te verlengen. Dan zijn jullie op de hoogte.
    Het is opgelost, de webserver was vastgelopen en is intussen opnieuw opgestart. Met dank aan de snelle actie van de web beheerder.

Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132

Instellingen bij het plaatsen van berichten