Pagina 28 van 33 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 824 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Hier ook alles vlot en soepel. Fijn dat het is opgelost.

  2. #677
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Snelheid is inderdaad terug in orde. Ook geen meldingen meer gehad over de geldigheid van het certificaat, dus lijkt opgelost
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #678

    Standaard

    De snelheid is inderdaad weer normaal, maar nog niet alles werkt naar behoren.
    Voorbeeld: Bij het toevoegen van een afbeelding d.m.v. de uploadfunctie krijg ik opeens een foutmelding die ik voorheen nooit kreeg:

    Allesoverfilm.nl meldt het volgende: <bestandsnaam>.jpg: Uploaden van bestand is mislukt.

    Is er per ongeluk bij het herstellen van de problemen een serverpoort dichtgezet? Een schermafdruk van de melding kan ik niet tonen, want de uploadfunctie werkt dus niet.

    Graag even naar (laten) kijken en herstellen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De snelheid is inderdaad weer normaal, maar nog niet alles werkt naar behoren.
    Voorbeeld: Bij het toevoegen van een afbeelding d.m.v. de uploadfunctie krijg ik opeens een foutmelding die ik voorheen nooit kreeg:

    Allesoverfilm.nl meldt het volgende: <bestandsnaam>.jpg: Uploaden van bestand is mislukt.

    Is er per ongeluk bij het herstellen van de problemen een serverpoort dichtgezet? Een schermafdruk van de melding kan ik niet tonen, want de uploadfunctie werkt dus niet.

    Graag even naar (laten) kijken en herstellen!
    Kan iemand uit jullie team (of een webbeheerder) hier eens naar kijken? Uploaden werkt bij mij nog steeds niet. Staat de FTP-poort wel open? Of heeft men die per ongeluk dicht gezet?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #680

    Standaard

    Sorry Marcel, maar zoals al aangegeven kunnen Claudio en ik hier nu even niks mee. We zijn de enige aanwezige crewmembers en hebben geen inlogmogelijkheden of contacten met de web beheerder om dit soort zaken op te lossen. We moeten het nu gewoon even met de site doen zoals het is.

  6. #681
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Marcel, opladen van beelden in een browser gebeurd ook niet via FTP maar gewoon via HTTP/HTTPS en dus is de oorzaak ook niet één of andere poort welke niet openstaat.

    Misschien een optie om tijdelijk iets als imgbb te gebruiken en daar je afbeeldingen op te laden en dan hier te linken? Zo doe ik toch altijd, heb die upload functie eigenlijk nog nooit gebruikt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sorry Marcel, maar zoals al aangegeven kunnen Claudio en ik hier nu even niks mee. We zijn de enige aanwezige crewmembers en hebben geen inlogmogelijkheden of contacten met de web beheerder om dit soort zaken op te lossen. We moeten het nu gewoon even met de site doen zoals het is.
    Is het geen idee om ook jullie te voorzien van de inlogmogelijkheden als diegene straks terug is, want mocht het weer eens voorkomen, is het wel zo handig als de site niet afhankelijk is van 1 persoon. Ik zou het er toch eens over hebben onderling straks. Want ik blijf het raar vinden dat een grote site als deze afhankelijk is van 1 persoon, en dat er geen back up van personen is. Maar goed, das maar een gedachte van me. Beter voorkomen dan genezen lijkt me.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Marcel, opladen van beelden in een browser gebeurd ook niet via FTP maar gewoon via HTTP/HTTPS en dus is de oorzaak ook niet één of andere poort welke niet openstaat.

    Misschien een optie om tijdelijk iets als imgbb te gebruiken en daar je afbeeldingen op te laden en dan hier te linken? Zo doe ik toch altijd, heb die upload functie eigenlijk nog nooit gebruikt.
    Ik maak liever geen gebruik van externe koppelingen naar andere sites omdat het te vaak voorkomt dat een snelkoppeling niet meer werkt omdat de afbeelding verdwenen is. Dan hou je je zo’n suf bericht over met een dode koppeling, waarvan er vele voorbeelden op het forum van Alles Over Film te vinden zijn.
    Ik ben ook niet zo’n fan van (commerciële) image sites als imgbb (of iets soortgelijks) omdat je tussen de reclameboodschappen je afbeeldingen moet gaan lopen zoeken. Ik wacht wel even totdat het opgelost is. Moet wellicht ergens een switch zijn die niet goed staat, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #684
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sorry Marcel maar je loopt maar wat te roepen en hebt niet eens de moeite genomen om imgbb te bekijken, want dan zou je weten dan 1. imgbb geen commerciële site is en 2. dat er helemaal geen reclame aan te pas komt.

    Maar er is nog een andere oplossing en wellicht wel een optie. Vermoed dat je afbeeldingen vooral gebruikt om aankopen te tonen, toch? Wel aangezien je My Movies gebruikt kan je altijd je online collectie daarvan bekijken en de URL gebruiken voor de front cover van een titel. Zo heb ik het zelf een ganse tijd gedaan toen ik mijn aankopen hier op AoF toonde. De kans dat My Movies verdwijnt is gering (maar ze bestaat natuurlijk wel).
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #685

    Standaard

    Stefaan, het klopt dat ik imgbb niet ken noch bekeken heb, maar mijn ervaring met andere sites is niet bijster positief. Ooit heb ik foto’s op Flickr geplaatst, maar vond dat een vreselijke site. Als ik een aankoop ontvang maak ik altijd een 300 ppi scan van de front en back cover voor gebruik op o.a. MyMovies Pro. Daar vervang ik meestal de getoonde covers door die van mijzelf omdat die (meestal) van veel betere kwaliteit zijn. Ik ben echter gestopt met MyMovies Pro omdat zij kennelijk geen tijd willen stoppen in het up to date maken van hun Mac-versie. Ik gebruik daarom tegenwoordig Movie Collector van collectors.com.
    Maar linksom of rechtsom: iemand heeft bij het ‘oplossen’ van de problemen met de Alles Over Film-website onlangs de upload-functie bewust of onbewust om zeep geholpen. Hoe moeilijk is dat om dat recht te trekken? Ik begrijp dat Rogier en Claudio daarvoor de kennis (en bevoegdheid?) missen, dus het wachten is op de spoorloos verdwenen websitebeheerder. En zoals gezegd: ik upload liever ‘eigen’ afbeeldingen naar de betreffende websiteserver als zij die mogelijkheid bieden, dan te linken naar afbeeldingen op andere sites.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #686

    Standaard

    weet niet of de fout aan mijn kant zit maar ik kan mijn verkooptopic niet meer aanpassen, als ik op "pas bericht aan" klik zie ik een wit vlak (dus geen tekst) en als ik op "ga naar geavanceerde opties" klik krijg ik een foutmelding: "Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 1 tekens"

    nooit eerder gehad, gebruik Google Chrome
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De snelheid is inderdaad weer normaal, maar nog niet alles werkt naar behoren.
    Voorbeeld: Bij het toevoegen van een afbeelding d.m.v. de uploadfunctie krijg ik opeens een foutmelding die ik voorheen nooit kreeg:

    Allesoverfilm.nl meldt het volgende: <bestandsnaam>.jpg: Uploaden van bestand is mislukt.

    Is er per ongeluk bij het herstellen van de problemen een serverpoort dichtgezet? Een schermafdruk van de melding kan ik niet tonen, want de uploadfunctie werkt dus niet.

    Graag even naar (laten) kijken en herstellen!
    Het doet me deugd te kunnen melden dat de uploadfunctie van afbeeldingen het nu ook weer doet. Dank aan de onbekende die dit verholpen heeft!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    weet niet of de fout aan mijn kant zit maar ik kan mijn verkooptopic niet meer aanpassen, als ik op "pas bericht aan" klik zie ik een wit vlak (dus geen tekst) en als ik op "ga naar geavanceerde opties" klik krijg ik een foutmelding: "Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 1 tekens"

    nooit eerder gehad, gebruik Google Chrome
    Zojuist zelf een bericht aangepast, zonder problemen, gebruik Opera, denk dat het verholpen inmiddels.

  14. #689

    Standaard

    Kennelijk komen mijn plaatjes in de Welke Blu-ray heb je gekocht/Welke DVD heb je gekocht-topics niet door voor iedereen. Sommigen kunnen ze wel zien, ik ook, maar anderen niet. Er is nochtans niets veranderd aan de manier waarop ik de plaatjes oplaad (gewoon een link en de plaatjes staan op mijn eigen server).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kennelijk komen mijn plaatjes in de Welke Blu-ray heb je gekocht/Welke DVD heb je gekocht-topics niet door voor iedereen. Sommigen kunnen ze wel zien, ik ook, maar anderen niet. Er is nochtans niets veranderd aan de manier waarop ik de plaatjes oplaad (gewoon een link en de plaatjes staan op mijn eigen server).
    Hoi Werner, als ik via mijn MacBook (Catalina) surf naar je website met gewoon http, dan werkt dat. Met https (dus certificaat), geeft die een dikke waarschuwing "This Connection Is Not Private”.
    Onder firefox gelijkaardig :
    "Warning: Potential Security Risk Ahead

    Firefox detected a potential security threat and did not continue to www.wernerpeeters.be. If you visit this site, attackers could try to steal information like your passwords, emails, or credit card details."

    Zou het daar iets met te maken hebben ?

  16. #691

    Standaard

    En weer is het certificaat van dvd.nl verouderd! De site wordt dus weer als unsafe aangemerkt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    En weer is het certificaat van dvd.nl verouderd! De site wordt dus weer als unsafe aangemerkt.
    Ik zie het, helaas kan ik er niks aan doen. Ludo is eigenaar van de website en heeft alle sleutels in handen, maar is al ruim een half jaar spoorloos. Ik ben de enige van de crew die (bijna) dagelijks aanwezig is en nieuwsberichten en reviews post, en Claudio komt ook nog sporadisch (maar dat komt door gebrek aan tijd). Dus helaas zullen jullie het hiermee moeten doen. Het kan ook maar ineens zo zijn dat de gehele site op zwart gaat, ik weet het niet. Dus waardeer wat je wel hebt aub. Het kan zomaar ineens over zijn, helaas.

  18. #693
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben nog wel dagelijks op de site te vinden, alleen niet prominent.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #694

    Standaard

    En hij doet het weer. Misschien lezen er toch stiekem nog hogere krachten mee. :P

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    (...) Ludo is eigenaar van de website en heeft alle sleutels in handen, maar is al ruim een half jaar spoorloos.(...)
    Ik vind dat wel erg zorgwekkend. Wordt het geen tijd voor een opsporingsbericht of een item voor het programma Opsporing Verzocht? Dit is toch wel een erg vreemd verhaal.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind dat wel erg zorgwekkend. Wordt het geen tijd voor een opsporingsbericht of een item voor het programma Opsporing Verzocht? Dit is toch wel een erg vreemd verhaal.
    Spoorloos in de zin dat we geen contact met hem krijgen. Hij is wel vaak online hier op het forum en via Whatsapp maar kiest er op dit moment voor om geen contact te hebben.

  22. #697

    Standaard

    Ik krijg om de haverklap een privacy error in beeld bij alles wat ik doe hier.



    Terwijl 'ie gewoon geldig zou moeten zijn tot 8-12-2021:

    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 08-10-2021 om 18:00

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Spoorloos in de zin dat we geen contact met hem krijgen. Hij is wel vaak online hier op het forum en via Whatsapp maar kiest er op dit moment voor om geen contact te hebben.
    ''kiest er op dit moment voor om geen contact te hebben''?? Dat duurt al een half jaar lees ik in jouw eerdere woorden. Lijkt mij niet zo netjes tegenover jullie hoor. Lijkt me dat dit niet zo door moet gaan op de langere duur. Wellicht ooit in de toekomst een website (al dan niet een nieuwe) die gedragen wordt door meerdere personen. Zo dat als er iemand wegvalt of zich verstopt, de site dan gewoon blijft voortbestaan & dat eventuele problemen dan opgelost kunnen worden, en dat je dus niet afhankelijk bent van 1 iemand.

  24. #699

    Standaard

    Het is helaas niet zo simpel Raymond. Ludo heeft de site gekocht van de vorige eigenaars en heeft als enige contact met de website bouwer. De techniek achter de site en forum is complex en niet zo makkelijk te updaten. Een volledig nieuwe site is best prijzig en tijdsintensief en door de lage inkomsten ook niet echt interessant. De meest belangrijke zaken rondom de site aanpakken en oplossen leek een goed richting, alleen de website bouwer heeft weinig tijd en helaas prioriteit voor ons. Claudio en ik staan hier volledig buiten en kunnen niks doen, want we hebben geen toegang wn kennen de website bouwer niet. Dus vandaar dat we zeggen dat we hier allemaal het ermee moeten doen.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het is helaas niet zo simpel Raymond. Ludo heeft de site gekocht van de vorige eigenaars en heeft als enige contact met de website bouwer. De techniek achter de site en forum is complex en niet zo makkelijk te updaten. Een volledig nieuwe site is best prijzig en tijdsintensief en door de lage inkomsten ook niet echt interessant. De meest belangrijke zaken rondom de site aanpakken en oplossen leek een goed richting, alleen de website bouwer heeft weinig tijd en helaas prioriteit voor ons. Claudio en ik staan hier volledig buiten en kunnen niks doen, want we hebben geen toegang wn kennen de website bouwer niet. Dus vandaar dat we zeggen dat we hier allemaal het ermee moeten doen.
    Dat is een vervelende situatie & hopelijk geeft Ludo snel weer een levensteken. Al is het alleen al om het feit dat dat jegens jullie wel zo netjes is.

Pagina 28 van 33 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •