Pagina 17 van 33 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 824 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Helaas zit er op dit moment niets anders op dan een ander emailadres gebruiken...
    Er schijnt iets te zijn waardoor UPC emails van DVD.nl blokkeert. Abonnees krijgen ook de nieuwsbrief niet op hun UPC-adres.
    Dat is erg jammer, ik gebruik de methode van Claudio voortaan maar dan

  2. #402

    Standaard

    Hela,
    Was ik weer even.
    Ik heb toch maar besloten om mijn e-mail adres te veranderen, want ik mis bijna alles op deze manier.
    Maar nu heb ik het volgende probleem, gezien ik altijd ingelogd blijf, heb ik geen idee meer wat mijn wachtwoord is.
    Niet zon ramp, maar ik kan hem dus ook niet naar mij laten mailen, omdat ik ook die mail blijkbaar geblokkeerd word door UPC...
    Ik zal eens contact met ze opnemen, of proberen in ieder geval.
    Maar is er misschien nog een andere oplossing ?

  3. #403

    Standaard

    Je kan toch via je persoonlijke instellingen je wachtwoord wijzigen? Als je ingelogd bent, is je huidige wachtwoord al ingevuld als het goed is.

  4. #404

    Standaard

    Helaas niet Rogue, in ieder geval bij mij niet zo ver ik kan zien.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Helaas niet Rogue, in ieder geval bij mij niet zo ver ik kan zien.
    Klik op persoonlijke instellingen, in het menu links kun je je wachtwoord wijzigen

  6. #406

    Standaard

    Ja, dat klopt, maar dan moet ik dus eerst mijn oude wachtwoord invoeren en dat is nu juist het probleem.
    Ik heb ooit eens eerder, na het wachtwoord of de gebruikersnaam vergeten te zijn, dit laten sturen naar mijn e-mail, dan krijg je een automatisch gegenereerd wachtwoord die je zelf naar kezue nog kunt veranderen, maar wat ik destijds nooit heb gedaan, dus geen flauw idee meer wat het wachtwoord is...

  7. #407

    Standaard

    Mail terug gehad van UPC, schijnt dat je het zelf in kan stellen bij je Webmail, spamfilter uitgezet, ben benieuwd of het werkt...

  8. #408

    Standaard

    Is er nog gekeken naar de mail notificaties, want ik mis het echt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #409

    Standaard

    Daar moet je helaas toch voor bij UPC zijn, die blokkeren de berichten van DVD.nl.
    Wij kunnen er van hier uit weinig aan doen.

    Heb je de mogelijkheid van Ed Lewis geprobeerd?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #410

    Standaard

    Heb geen UPC (zie post 400). Zit bij Tele2 (zonnet).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #411

    Standaard

    Het werkt weer, dank jullie wel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #412

    Standaard

    Helaas werkt het bij mij nog steeds niet, ik zal UPC nog eens aan de jas trekken...

  13. #413

    Standaard

    Ik heb pas geleden mijn email adres aangepast en nu kreeg ik de nieuws brief toch nog op mijn oude email adres.

    Moet ik dat ergens anders aanpassen of staat het niet goed in database?

  14. #414

    Standaard

    De nieuwsbrief aanmelding is niet gekoppeld aan het emailadres op het forum!
    Als je de nieuwsbrief op een ander adres wilt ontvangen, moet je dat apart aanmelden (en evt. je oude adres uitschrijven).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #415

    Standaard

    Kan het zijn dat de plusjes systeem achterloopt? Er moeten nog een aantal goedgekeurd worden?
    Bij voorbaat dank,

    Robin

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #416

    Thumbs up

    Plusjes zijn goedgekeurd! Vriendelijk bedankt MODS!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #417

    Standaard

    Vraagje, misschien dat er meerdere mensen last van hebben, maar sinds donderdagavond krijg ik geen email notificaties meer binnen op topics waarop ik geabonneerd ben.
    Is dit een algemene storing of ben ik de enige? en wat zou ik hier aan kunnen doen, gezien ik nog wel op de topics ben ingeschreven.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #418

    Standaard

    Ik had die dag (volgens mij) ook problemen om de site te bereiken. Maar omdat ik geen melding zag dat er iets aan de hand is geweest (onderhoud of zo) dacht ik dat het aan mij lag.
    Wellicht dat het daarmee te maken heeft?
    There's no intelligent life down here

  19. #419

    Standaard

    Maar krijg jij nu nog wel gewoon mailtjes binnen van topics waar je op geabonneerd ben?
    Ik niet namelijk.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #420

    Standaard

    Ik krijg dit keer wel gewoon mailtjes binnen. Laatste keer waren er problemen bij UPC.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #421

    Standaard

    Is er iets mis met de reclamebanners? Bij mij blijft de pagina steeds laden en verspringt het beeld steeds zomaar. Onder de banners staan af en toe checkboxjes die er niet horen. Als ik het forum via m'n iPhone bezoek, zie ik regelmatig de volledige site van Yahoo ingeladen op de plekken waar de banners horen te staan. Safari op mijn iPhone (4) crached ook steeds hierdoor. Erg irritant...


  22. #422

    Standaard

    geen problemen hierzo.... draai Safari op Mac Lion.

  23. #423
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik draai Safari (met AdBlock) op Snow Leopard, geen problemen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #424

    Standaard

    Hier ook geen probleem (XP met IE8).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #425

    Standaard

    Ik krijg sinds een tijdje ook geen emailnotificaties meer op mijn email

Pagina 17 van 33 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •