Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 851 worden weergegeven.

Standaard

Yep!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Gefixt vanuit Frankrijk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gefixt vanuit Frankrijk
    La douce France...

Standaard

Gefixt vanuit Frankrijk
    Niet te veel stokbroodjes, kaasjes & wijntjes he Rogier

Maar zonder dollen: Geniet van je vakantie!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-08-2024 om 00:59

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    La douce France...
    oui oui!!

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Niet te veel stokbroodjes, kaasjes & wijntjes he Rogier

Maar zonder dollen: Geniet van je vakantie!!!
    Haha, dat kan ik helaas niet meer beloven Dank je wel!

Standaard

Certificaat is weer verlopen: Websites bewijzen hun identiteit via certificaten die voor een bepaalde periode geldig zijn. Het certificaat voor allesoverfilm.nl is op 7-2-2025 verlopen.

Standaard

Er is kennelijk geen webbeheerder voor deze website, vreemd genoeg. Die had daar al lang op kunnen anticiperen en het certificaat kunnen vervangen door een nieuw certificaat met een nieuwe looptijd. Rogier B. kende altijd een 'mannetje' die dat voor hem deed, maar ik weet niet of Rogier zich daarmee nog bezighoudt sinds zijn vertrek naar Hifi.NL. Is ook eigenlijk niet zijn taak, dat moet - zoals gezegd - de webbeheerder van dit platform uitvoeren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Ik ben/voel me nog steeds verbonden met de site en ik zal de web beheerder een berichtje sturen. Dat is het “mannetje” wat Marcel bedoelt. Overigens is het anticiperen bij deze website wat moeilijk, omdat de site op verouderde software draait en moeilijk is aan te passen. Ook is het helaas nog twijfelachtig of deze site en forum nog een lang leven gaat krijgen, omdat de hosting een uitdaging gaat worden en de eigenaar (Ludo) niks meer van zich laat horen. Dus als er niks in gang gezet kan worden, dan kan het zomaar zo zijn dat de laatste uren van AOF ingaan.

Standaard

De web beheerder heeft de website opnieuw gestart en het probleem is opgelost.

Standaard

Bedankt Rogier!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Thnx.
    Ik wil nog wel meemaken dat we hier over de Switch2 gaan praten als hij uit is hé.

Standaard

Bedankt!

Standaard

Dank je wel, Rogier! En je 'mannetje' natuurlijk ook. We zullen het gaan beleven hoe lang deze website technisch gezien nog draaiende te houden is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Het huidige certificaat verloopt op woensdag 9 april 2025 om 06:26:08 uur, dus misschien is het handig om een paar dagen daarvoor de webbeheerder (wie dat dan ook is) een herinnering te sturen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het huidige certificaat verloopt op woensdag 9 april 2025 om 06:26:08 uur, dus misschien is het handig om een paar dagen daarvoor de webbeheerder (wie dat dan ook is) een herinnering te sturen?
    Het is niet zeker dat de site er dan nog is… maar anders, ik heb echt iets anders te doen dan dit soort dingen in de gaten te houden…

Standaard

Dankjewel Rogier

Standaard

Ik weet niet waar het aan ligt, maar sinds gisteravond (10 maart 2025) is de site af en toe erg traag, tenminste hier in de omgeving van Schiphol. Ook vandaag houdt het niet over, met soms verbindingsproblemen ("Safari kan de website niet laden"). Meer forumleden die dit ervaren?

Standaard

Ik ervaar niets van je klachten. Zit ook omgeving schiphol. Misschien dat Safari een beetje lagging is?

Standaard

Ik heb hier in België nochtans dezelfde klacht...

Standaard

Ik weet niet waar het aan ligt, maar sinds gisteravond (10 maart 2025) is de site af en toe erg traag, tenminste hier in de omgeving van Schiphol. Ook vandaag houdt het niet over, met soms verbindingsproblemen ("Safari kan de website niet laden"). Meer forumleden die dit ervaren?
    Ja, op dit moment is de site niet vooruit te branden.

Ik gebruik Windows 10 + Chrome en de rest van de websites laden wel meteen.

Standaard

Voelt idd als 20 jaar terug in de tijd.

Standaard

Hier ook, soms snel, soms traag. Precies dat de server waarop allesoverfilm op draait, overbelast is.

Standaard

Ik heb het nu ook ervaren. Ik denk dat dit komt door wat er allemaal op de achtergrond gebeurt. Zoals jullie wellicht weten is het voortbestaan van deze site niet zomaar gegarandeerd door de afwezigheid van Ludo. Ik ben op de achtergrond met een aantal mensen druk bezig om deze site en forum voort te laten bestaan omdat de huidige web beheerder heeft aangegeven de hosting niet meer te kunnen verzorgen vanaf jan/feb. Dit heeft te maken met het feit dat de site en forum erg verouderd zijn en een aparte opslag vereist bij de webbeheerder en hosting wat niet altijd rendabel is. We zijn nu op de achtergrond bezig om te bekijken of we eea kunnen verhuizen/verplaatsen naar een andere plek waar het kan blijven draaien. Vandaar dat het forum misschien nu even wat trager beweegt. Maar liever überhaupt bewegen dan een leeg scherm

Standaard

We wachten af Rogier.Je doet wat je kan en dat is al mooi.

Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten