Pagina 26 van 33 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 824 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    pfoei, 2 dagen geen allesoverfilm
    kreeg elke keer een andere website
    alles geprobeerd ( cache, cookies e.d.), niets hielp
    nu ineens weer wel!
    mooi!
    waar lag het aan???

  2. #627

    Standaard

    IPv6 instellingen icm KPN/XS4ALL...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #628

    Standaard

    Zit bij Ziggo, en kon ook 1,5 dag niet bij de site.

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zit bij Ziggo, en kon ook 1,5 dag niet bij de site.
    Oh dat is de eerste bij Ziggo die er niet bij kon. Gelukkig is het probleem gevonden door onze techneut!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Kan iemand eens kijken of het weer werkt? Martwout bijvoorbeeld?
    Op de telefoon via wifi draait het forum weer. Ik zal straks het op de computer ook even testen.

    Edit: Op de pc werkt hij nu ook. Ik zal hem vandaag nog een paar keer bezoeken als test.
    Laatst aangepast door martwout : 11-07-2018 om 08:54

  6. #631

    Standaard

    En nog steeds werkend. Het lijkt erop dat het nu weer is zoals het hoort. Ook de website doet het nog steeds. Was het iets bij de hosting wat moest worden gewijzigd? Of hebben ze contact gehad met o.a. KPN?

  7. #632

    Standaard

    Had schijnbaar met bepaalde IPv6 instellingen te maken. Ik ben geen techneut, maar degene die dat wel is heeft het opgelost voor ons.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #633

    Standaard

    Ligt het aan mij of is de site een beetje traag? Andere sites laden wel snel.

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is de site een beetje traag? Andere sites laden wel snel.
    Het viel mij inderdaad ook al op dat de site al een aantal weken niet echt snel is. Met name het uploaden van afbeeldingen en het plaatsen van berichten ging voorheen een stuk sneller.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #635

    Standaard

    Ben ik dan ongeveer de enige die vindt dat het forum de laatste tijd zo ontzettend traag geworden is? Met name het uploaden van afbeeldingen en het plaatsen van berichten gaat ontzettend traag. Vandaag had ik zelfs een complete 'vastloper' (freeze). Ik gebruikt Google Chrome. Aan mijn internetverbinding ligt het niet want die is razendsnel (glasvezel). Is jullie iets van problemen bekend? Is er onlangs nieuwe forumsoftware geplaatst of een andere firewall?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #636

    Standaard

    Prompt krijg ik na het plaatsen van bovenstaand bericht, vandaag al voor de tweede keer toruwens, deze melding:



    Gemiddeld duurt het verzenden/plaatsen van een tekstbericht tussen de 10 en 15 seconden. Voorheen was dat een fractie van een seconde.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben ik dan ongeveer de enige die vindt dat het forum de laatste tijd zo ontzettend traag geworden is? Met name het uploaden van afbeeldingen en het plaatsen van berichten gaat ontzettend traag. Vandaag had ik zelfs een complete 'vastloper' (freeze). Ik gebruikt Google Chrome. Aan mijn internetverbinding ligt het niet want die is razendsnel (glasvezel). Is jullie iets van problemen bekend? Is er onlangs nieuwe forumsoftware geplaatst of een andere firewall?
    Ben hier ook dagelijks actief maar nee ik heb er weinig tot geen last van.

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben ik dan ongeveer de enige die vindt dat het forum de laatste tijd zo ontzettend traag geworden is? Met name het uploaden van afbeeldingen en het plaatsen van berichten gaat ontzettend traag. Vandaag had ik zelfs een complete 'vastloper' (freeze). Ik gebruikt Google Chrome. Aan mijn internetverbinding ligt het niet want die is razendsnel (glasvezel). Is jullie iets van problemen bekend? Is er onlangs nieuwe forumsoftware geplaatst of een andere firewall?
    Gisteren en vanochtend wel inderdaad. Gebruik firefox.

  14. #639
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet er ook het fijne niet van, maar weet wel dat het forum soms even een paar minuten offline of traag is. Meestal hersteld dat zich weer snel. Wellicht wordt er net een backup of ander onderhoud uitgevoerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gisteren en vanochtend wel inderdaad. Gebruik firefox.
    Ik denk dat het gebruik van een andere browser niets uitmaakt. Ook Firefox, Safari, Edge enz. moeten verbinding maken met de Apache Tomcat-server via deze poort. Een browser is maar een frontend-applicatie. Laten we het erop houden dat ik kennelijk op 'onhandige' tijden de site benader. Aan een overbelaste site kan het niet liggen gezien het lage aantal ingelogde forumleden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #641

  17. #642

    Standaard

    in mijn verkoop topic is tijdens een aanpassing iets helemaal verkeerd gegaan, zie hier: toen ik de veranderingen wilde opslaan liep alles vast en blijkbaar is heel de topic nu "vervuild"

    Ben geen computer expert, is hier nog iets aan te doen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    in mijn verkoop topic is tijdens een aanpassing iets helemaal verkeerd gegaan, zie hier: toen ik de veranderingen wilde opslaan liep alles vast en blijkbaar is heel de topic nu "vervuild"

    Ben geen computer expert, is hier nog iets aan te doen...
    Ja, zelf even je tekst aanpassen

  19. #644

    Standaard

    Krijg de laatste 2 dagen regelmatig de volgende melding:

    Waarschuwing: mogelijk beveiligingsrisico

    Firefox heeft een probleem gedetecteerd en is niet doorgegaan naar allesoverfilm.nl. Of de website is onjuist geconfigureerd, of uw computerklok is op de verkeerde tijd ingesteld.

    Waarschijnlijk is het certificaat van de website verlopen, waardoor Firefox geen beveiligde verbinding kan maken. Als u deze website bezoekt, zouden aanvallers gegevens kunnen proberen te stelen, zoals uw wachtwoorden, e-mailadressen of creditcardgegevens.

    Wat kunt u hieraan doen?

    Het probleem ligt zeer waarschijnlijk bij de website, en u kunt niets doen om dit te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.

  20. #645

    Standaard

    Ik krijg het in Chrome ook. Ga ik terug en dan lukt het daarna wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #646
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zonet ook voorgehad in Safari.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #647

    Standaard

    Ik krijg de meldingen ook regelmatig. Ik heb het onderwerp bespreekbaar gemaakt binnen de crew.

  23. #648

    Standaard

    Het veiligheidscertificaat van de site is blijkbaar verlopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #649
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Blijkt een probleem met een letsencrypt certificaat dat gisteren verlopen is. Wel vreemd want er lijken drie certificaten te bestaan op de server, dus vermoed dat browsers hierdoor in de war geraken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #650

    Standaard

    Wat is dit dan? Vivaldi geeft opeens een waarschuwing dat deze site onveilig zou zijn.

    Bij het openen van elk topic krijg ik deze pontificaal in beeld.

    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 11-05-2021 om 20:02

Pagina 26 van 33 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •