Pagina 30 van 33 EersteEerste ... 202627282930313233 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 824 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    het werkt half hier. De ene keer krijgen we een certificaat die nog geldig is tot 8 december 2021, de andere keer een certificaat die op 7 oktober vervallen is.

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vind het nog meevallen, als ik naar de leden met de meeste post kijk. We moeten maar kijken hoe het loopt. Ik zag daar trouwens ook dat Ludo een week geleden hier nog is geweest, dus misschien ziet hij het probleem binnenkort. En anders wachten we maar af....
    Mij lijkt het ook toch nog mee te vallen.
    Ik zie vaak "vaste" mensen posten.
    En hoewel ik hier nog niet lang aanwezig ben, vind ik het wel leuk.

    Vooral de release lijsten, de acties die gepost worden in "wat heb je vandaag gekocht" , de top 100 reeksen van film en de nieuwe top 50 reeks van serie vind ik een serieuze meerwaarde tov andere sites.

    Grt

  3. #728

    Standaard

    Update: ik heb vanmiddag en vanavond contact met de webhoster en deze meldde het volgende:

    Het klopt dat ik de website host op een van onze servers.Ik heb even gekeken, maar ik zag eigenlijk geen afwijkingen.
    Enige wat mij opviel is dat de www. variant (www.allesoverfilm.nl ipv allesoverfilm.nl) inderdaad geen SSL certificaat had, en waarschijnlijk ook nooit heeft gehad.

    Toen ik de site van de voorgaande hoster over nam, werkte de www variant helemaal niet. En heb daar destijds een redirect voor ingesteld naar allesoverfilm.nl, wat doorgaans gebruikelijk is.

    Ik denk dat dit door recente updates in browsers nu steeds vaker een probleem wordt. Omdat de www. variant altijd automatisch redirect naar allesoverfilm.nl, en vroeger was het zo als je niet expliciet https:// er voor typte, hij dat via http deed, en de redirect dus wel werkte. Tegenwoordig werkt het bij veel browsers andersom. En dan werkt dus ook de redirect niet als het SSL certificaat ontbreekt.



    De mensen die bijvoorbeeld via google kwamen, hadden hier geen last van, als het goed is.

    Ik heb de www. variant aan het let encrypt certificaat voor de website toegevoegd. Hopelijk zijn hiermee de problemen opgelost.


    Hopelijk is het inderdaad hiermee opgelost

  4. #729

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #730

    Standaard

    Volgens mij is het inderdaad opgelost, ik heb geen problemen meer.

  6. #731
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is inderdaad in orde nu, ssllabs geeft geen fout meer aan voor het certificaat.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #732

    Standaard

    Dat is goed om te horen. Nu maar afwachten wat 8 december 2021 ons brengt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #733

    Standaard

    Hallo,
    Vraagje, kan het kloppen dat het niet mogelijk is een avatar foto te uploaden? Ik probeer een 80x80pixel jpg van 2.55kB te uploaden, dat zou toch goed moeten zijn?
    Kan het zijn dat het helemaal niet mogelijk is op dit moment, misschien iets met de site dat iemand weet?

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Hallo,
    Vraagje, kan het kloppen dat het niet mogelijk is een avatar foto te uploaden? Ik probeer een 80x80pixel jpg van 2.55kB te uploaden, dat zou toch goed moeten zijn?
    Kan het zijn dat het helemaal niet mogelijk is op dit moment, misschien iets met de site dat iemand weet?
    Ik neem aan dat het om een echte foto van jezelf gaat? Want voorzover ik weet is het niet toegestaan om anderssoortige afbeeldingen als profielfoto te gebruiken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik neem aan dat het om een echte foto van jezelf gaat? Want voorzover ik weet is het niet toegestaan om anderssoortige afbeeldingen als profielfoto te gebruiken.
    Ja absoluut, ik ken de regels. Ik krijg alleen constant deze melding, Het is niet mogelijk de afbeelding op te slaan.
    Zo ver ik weet gaat er aan mijn kant niets mis, maar ik kan er naast zitten. Ik blijf het wel proberen.

  11. #736

    Standaard

    Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd (een paar jaar terug gok ik?), maar een avatar uploaden hier werkt gewoon niet.

    Volgens mij moet er wel iets in dit topic over staan.

    Edit: Dit topic om precies te zijn. Ik denk dat het nog niet is opgelost.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 11-01-2022 om 18:08

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd (een paar jaar terug gok ik?), maar een avatar uploaden hier werkt gewoon niet.

    Volgens mij moet er wel iets in dit topic over staan.

    Edit: Dit topic om precies te zijn. Ik denk dat het nog niet is opgelost.
    Ah, oke. Gezien het laatste bericht van 2020 was, zal het wel niet snel opgelost gaan worden dan.
    Bedankt voor het antwoord in ieder geval.

  13. #738

    Standaard

    Er komt weer een storing aan op het forum vrees ik. Ik krijg sinds gisteren al een "Deze pagina bestaat niet" en word daarna direct doorverzonden naar de pagina. Nog iemand die dit voorheeft?

  14. #739

    Standaard

    Ik heb nergens last van. Welke link klik je aan?

  15. #740

    Standaard

    Het lijkt al helemaal opgelost. Maar gisteren en vandaag had ik er een paar keer last van. Ik laat nog iets weten mocht het weer of nog voorvallen..

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Het lijkt al helemaal opgelost. Maar gisteren en vandaag had ik er een paar keer last van. Ik laat nog iets weten mocht het weer of nog voorvallen..
    Misschien even je browser geschiedenis en je cookies verwijderen, dat scheelt vaak ook een hoop.

  17. #742
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik krijg dat de laatste tijd ook vaak op mijn mobiel met Chrome.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #743

    Standaard

    Het is weer raak hoor jongens. Certificaat verlopen:


  19. #744

    Standaard

    Ik zie het ook. Ik heb de web beheerder gemaild of hij er iets aan kan doen. Ik en Claudio kunnen hier niks mee. Ludo is nog steeds van de aardbodem verdwenen en hebben we helaas niks aan.

  20. #745

    Standaard

    De web beheerder heeft het certificaat weer vernieuwd en alles zou weer normaal
    moeten functioneren.

  21. #746

    Standaard

    Lijkt inderdaad weer goed te gaan, bedankt voor de snelle actie!

  22. #747

    Standaard

    Anders even je cache legen heb ik als tip gekregen van de web beheerder. Alles staat aan de achterkant in ieder geval goed.

  23. #748

    Standaard

    Ik blijf in Safari op mijn Mac certificaatproblemen houden, ondanks het legen van de cache en het verwijderen van de cookies:

    Schermafbeelding 2022-07-21 om 10.47.28.jpg

    Schermafbeelding 2022-07-21 om 10.47.49.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #749

    Standaard

    Ik heb sinds gisteren ook het probleem met een "Uw verbinding is niet privé"-scherm. Het is dus nog niet in orde. Ook niet op de smartphone. Ik gebruik Edge en Chrome.

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb sinds gisteren ook het probleem met een "Uw verbinding is niet privé"-scherm. Het is dus nog niet in orde. Ook niet op de smartphone. Ik gebruik Edge en Chrome.
    Idem, safari, en smartphone.Safari doet sommige pagina's wel en andere weer niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 30 van 33 EersteEerste ... 202627282930313233 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •