Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22282930313233 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 824 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar ben ik van op de hoogte, Rogier. Maar het blijft irritant als je een flink stuk tekst hebt geschreven en dat wil plaatsen, dat de forumsoftware vastloopt. Gebeurt naar mijn zin de laatste tijd te vaak. Misschien is mijn webbrowser (Safari) te modern, maar ik ben niet echt een liefhebber van Firefox en al helemaal niet van Google Chrome. Misschien moet ik berichten dan maar in etappes gaan plaatsen (plaatsen - bewerken - opslaan - bijwerken - opslaan etc.). Blijft staan dat een goede beheerder de server waar de software op draait minimaal 1x per week (liefst 's nachts) opnieuw opstart.
    Misschien een goede tip dan: Voordat je wat wil plaatsen, de gehele tekst met je rechtermuisknop effe kopieren. Valt de pagina of site weg, dan heb je in ieder geval de complete tekst nog bewaard!

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar ben ik van op de hoogte, Rogier. Maar het blijft irritant als je een flink stuk tekst hebt geschreven en dat wil plaatsen, dat de forumsoftware vastloopt. Gebeurt naar mijn zin de laatste tijd te vaak. Misschien is mijn webbrowser (Safari) te modern, maar ik ben niet echt een liefhebber van Firefox en al helemaal niet van Google Chrome. Misschien moet ik berichten dan maar in etappes gaan plaatsen (plaatsen - bewerken - opslaan - bijwerken - opslaan etc.). Blijft staan dat een goede beheerder de server waar de software op draait minimaal 1x per week (liefst 's nachts) opnieuw opstart.
    Tja, ik vind het erg vervelend voor je, maar ik kan er niks aan doen. Zelf ervaar ik jouw problemen niet, zowel niet in Safari op iPhone en Mac als ook niet in Chrome op een Windows laptop. Misschien iets mis met je browser instellingen of cookies oid? Ik post heel veel en werk veel in de backend met recensies en ik ervaar geen enkele van je problemen. Dus misschien toch wat dingen in je eigen systeem.

  3. #778

    Standaard

    Ik krijg weer de melding rondom het beveiligingscertificaat, ik heb de ICT beheerder gemaild met de vraag om deze weer te verlengen. Dan zijn jullie op de hoogte.

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik krijg weer de melding rondom het beveiligingscertificaat, ik heb de ICT beheerder gemaild met de vraag om deze weer te verlengen. Dan zijn jullie op de hoogte.
    Het is opgelost, de webserver was vastgelopen en is intussen opnieuw opgestart. Met dank aan de snelle actie van de web beheerder.

  5. #780

    Standaard

    Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt was de website offline. En dat klopt, want een harde schijf op de server was gecrashed. Die wordt nu hersteld en de website kan weer draaien, maar als het herstel van de schijf hier last van heeft, dan wordt de site weer even stil gelegd. Dan zijn jullie op de hoogte.

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt was de website offline. En dat klopt, want een harde schijf op de server was gecrashed. Die wordt nu hersteld en de website kan weer draaien, maar als het herstel van de schijf hier last van heeft, dan wordt de site weer even stil gelegd. Dan zijn jullie op de hoogte.
    Fijn dat jullie hem weer aan de praat hebben gekregen Rogier!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #782

    Standaard

    Mijn ervaring is dat de bereikbaarheid van het forum vandaag (8 april) nog steeds met horten en stoten gaat. Als ik op een link klik, gebeurt er regelmatig niets of met een grote vertraging.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #783

    Standaard

    Kon vanmiddag een tijdje de site helemaal niet bereiken.

  9. #784

    Standaard

    Tja geen idee, ik heb nu ook weekend. We zien het vandeweek wel weer. Voor nu moet je het hiermee even doen. Even zonder site en forum is misschien ook wel even goed voor je

  10. #785

    Standaard

    Ik weet dat jullie er zelf weinig aan kunnen doen, maar bij mij ligt de site er af en aan weer uit. Volgens mij bijna heel de dag vandaag en gisteravond ook. Geen idee wat er aan de hand is, maar elke keer denk ik: dat was het dan....

  11. #786

    Standaard

    Idem hier, vandaag en gisteren regelmatig onbereikbaar

  12. #787

    Standaard

    Klopt, er is veel aan de hand. Diverse schijven op de server zijn gecrashed en worden hersteld. Het is niet zeker of dit goed gaat lukken. Misschien moet de site zelfs gemigreerd worden naar een andere server. Dus de onbereikbaarheid zal misschien nog wel even duren. En als er gemigreerd moet worden zelfs nog wel langer. Het is niet anders helaas.

  13. #788

    Standaard

    Het gaat vandaag idd niet heel lekker.

  14. #789

    Standaard

    De site loopt nu weer goed, maar het is nog geen gelopen race mbt rebuilds van de schijven en hoe dit voorkomen kan worden in de toekomst. De ICT beheerder is er druk mee en de tijdsintensieve migratie blijft nog om de hoek kijken. Ik hou jullie op de hoogte.

  15. #790

  16. #791

    Standaard

    Ik heb bericht gekregen van de IT beheerder dat de rebuild van de harde schijven goed is gegaan en dat er geen foutmeldingen meer zijn geweest. Dus voor nu zijn alle problemen opgelost en loopt de site weer goed.

  17. #792

    Standaard

    Top! Houden zo...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Top! Houden zo...

    Tja, dat is wel de bedoeling...maar ik heb verder geen zeggenschap over de doorontwikkeling van de site, zoals upgrading/migratie naar een andere/betere server, enz. Dus totdat dat gebeurt is er altijd weer een kans dat de huidige harde schijven weer crashen, en dan is het te hopen dat ze dat niet allebei doen, want dan is er geen backup. Nu hadden we mazzel, dat de tweede harde schijf crashte nadat de eerste bijna volledig was gerebuild en er geen dataverlies was. Maar of we die mazzel de volgende keer ook hebben, is afwachten.

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb bericht gekregen van de IT beheerder dat de rebuild van de harde schijven goed is gegaan en dat er geen foutmeldingen meer zijn geweest. Dus voor nu zijn alle problemen opgelost en loopt de site weer goed.
    Bedankt voor de updates (ook al is het niet je taak).

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de updates (ook al is het niet je taak).
    Dank je. Tja, iemand moet het doen en ik ben helaas de enige...

  21. #796

    Standaard

    Er moet weer een certificaat worden vernieuwd.


  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Er moet weer een certificaat worden vernieuwd.

    Ik kreeg em gisteren ook een paar keer, maar daarna weer niet tot vandaag. Ik heb in ieder geval de web beheerder even gemaild of hij wil kijken.

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik kreeg em gisteren ook een paar keer, maar daarna weer niet tot vandaag. Ik heb in ieder geval de web beheerder even gemaild of hij wil kijken.
    De web beheerder heeft de server herstart en de problemen zouden hiermee opgelost moeten zijn.

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De web beheerder heeft de server herstart en de problemen zouden hiermee opgelost moeten zijn.

  25. #800

    Standaard

    Ik probeer in een bericht vijf kleine afbeeldingen te plaatsen ('uploaden'), maar krijg bij de vijfde afbeelding een wel zeer aparte foutmelding: "Je mag maximaal [ARG:2 UNDEFINED] bestanden toevoegen per bericht". Afgezien van deze wel erg knullige waarschuwing ('ARG:2 UNDEFINED", wat duidt op een programmeerfout, namelijk een duidelijk niet-geinitialiseerde variabele of een verkeerd geprogrammeerde foutmelding, erg slordig!), dan denk ik: hoezo dan? Wat is het probleem? Ik zie regelmatig berichten met wel 10 tot 20 afbeeldingen op dit forum.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22282930313233 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •