Pagina 31 van 33 EersteEerste ... 2127282930313233 LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 824 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Helaas, jullie zullen het er even mee moeten doen. Zoals aangegeven ben ik met vakantie en ik ben niet de eigenaar van deze website, dus ik kan en ga hier niet heel veel aan kunnen doen. Ik heb de web beheerder nog een keer gemaild, en dat is alles wat ik eraan kan doen.

  2. #752

    Standaard

    Van de web beheerder:
    het certificaat is een multidomain certificaat dat dvd.nl daar in staat zou niet uit moeten maken.Ik zie zelf inderdaad nu af toe ook weer de melding zie ik net..

    Ik wil eigenlijk het certificaat niet onnodig opnieuw vernieuwen omdat dit max 5 keer per maand of iets dergelijks kan..

    Wat ik wel heb gedaan is even de hele infrastructuur er achter opnieuw opgestart, misschien dat een daemon, server, loadbalancer op een of andere manier het certificaat niet oppakt..


    Zeker omdat het nu 'soms' is.. en er zitten iets van 15 workers achter.. ik verwacht/hoop dat dit het probleem oplost.

    Als je problemen blijft houden, dan gaan we opnieuw zoeken naar een oorzaak.


    Graag in de gaten houden en meldingen hier weergeven svp. Dan kan er verder gezocht worden. Bij voorbaat dank.

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waar Ludo is? geen idee, maar raar dat zijn vrienden hier het niet weten. Ook misschien niet netjes om zijn vrienden/collega's zomaar ineens in de steek te laten. Maar wellicht duikt ie ooit nog eens op?.

    Maar toch ook raar vind ik het dat deze website zo afhankelijk is van 1 persoon eigenlijk. Een soort van Backup zou toch makkelijk zijn als er wat is of als er wat gebeurd met de ''Baas'' van de site.
    Moet je hier nou weer over beginnen, houdt er toch eens mee op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #754

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik ook in Chrome op mijn gsm.
    Even je cache wissen. Alles staat nu goed en ik heb nergens last meer van tot nu toe.

  6. #756

    Standaard

    Ik ben de afgelopen twee dagen ook geen certificaatproblemen met de site meer tegengekomen. Het opnieuw starten van de gehele keten, zoals de webbeheerder schreef, heeft dus kennelijk wél geholpen. Iets om te onthouden voor de volgende keer!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #757

    Standaard

    Het is voorlopig terug goed. Geen problemen meer.

  8. #758

    Standaard

    Zo af en toe meldingen (Wit vlak met tekst in rode letters) hier dat deze website niet veilig is, als ik naar de website wil gaan.

  9. #759

    Standaard



    Je bedoelt deze, begrijp ik? Die krijg ik nu opeens ook weer.



    Het certificaat schijnt weer eens verlopen te zijn...
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 17-10-2022 om 09:36
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #760

    Standaard

    Ik heb de webmaster gemaild, hopelijk reageert hij snel en is het probleem opgelost.

  11. #761

    Standaard

    Komt weer goed, alle vertrouwen in. Bedankt Rogier
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #762

    Standaard

    Het lijkt erop dat het certificaat met twee maanden vernieuwd is, t/m 15 december 2022 (waarom niet langer is mijn vraag, bijv. met een jaar?)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #763

    Standaard

    Daar zullen vast wel (technische) redenen voor zijn. Ik hou het in elk geval in de gaten en anticipeer er in December in ieder geval even op bij de webmaster.

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat het certificaat met twee maanden vernieuwd is, t/m 15 december 2022 (waarom niet langer is mijn vraag, bijv. met een jaar?)



    Lets encrypt certificaten zijn gratis certificaten die altijd maar met 3 maanden verlengd kunnen worden. Betaalde certificaten van 3e partijen maximaal 1 jaar (vroeger max 5 maar is veranderd wereldwijd)
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Lets encrypt certificaten zijn gratis certificaten die altijd maar met 3 maanden verlengd kunnen worden. Betaalde certificaten van 3e partijen maximaal 1 jaar (vroeger max 5 maar is veranderd wereldwijd)
    OK, dank voor de opheldering, ik heb alleen maar ervaring met officiële betaalde certificaten of door de eigen IT-afdeling zelf uitgegeven certificaten, vandaar mijn vraag. In het laatste geval kon je zelf de looptijd (laten) bepalen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #766

    Standaard

    De forumsoftware is wel heel erg traag momenteel. Is men bezig om het certificaat te vervangen soms?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #767

    Standaard

    Ik heb nergens last van (gehad) vandaag en gisteren....kan het aan je browser liggen? Cache en cookies even legen?

  18. #768

    Standaard

    Het forum werkt inmiddels weer goed, maar tussen 11.30 en 12.00 uur was het tergend traag. Ik zie trouwens dat het certificaat inmiddels vernieuwd is en tot 14 februari 2023 loopt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het forum werkt inmiddels weer goed, maar tussen 11.30 en 12.00 uur was het tergend traag. Ik zie trouwens dat het certificaat inmiddels vernieuwd is en tot 14 februari 2023 loopt.
    Zou een soort van toeval kunnen zijn. Van het certificaat vervangen wordt de server namelijk niet trager. Zijn een paar handelingen. Zie dat deze via het gratis lets encrypt uitgevoerd zijn en geen third part certificaat, maar zelfs dan nog. Doe dat soort dingen vaak tussendoor voor onze datacenters. Stelt weinig voor
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Zou een soort van toeval kunnen zijn. Van het certificaat vervangen wordt de server namelijk niet trager.
    Nee, dat vermoeden had ik ook niet, hoewel ik niet kan achterhalen wanneer het certificaat exact vernieuwd is. In veel gevallen is wel een herstart van de server nodig. Maar misschien werd er ander dringend onderhoud gepleegd, al doe je dat meestal 's nachts zodat gebruikers daar geen last van hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #771
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat gebeurt ook dagelijks rond een uur of 4 's nachts, dan is de site even offline.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #772

    Standaard

    Ik vind de forumsoftware de laatste tijd regelmatig weer erg traag. Soms loopt deze helemaal vast en reageert nergens op. Misschien moet de beheerder de server waarop de forumsoftware draait maar weer eens herstarten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #773

    Standaard

    Wat is er toch met het forum aan de hand? Iedere keer loopt deze vast als ik bijv. een afbeelding wil toevoegen. Ik gebruik de modernste en snelste webbrowser die er is (Apple Safari), maar kennelijk kan de forumsoftware die niet altijd aan. Wordt die software überhaupt wel eens geüpdate?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #774

    Standaard

    Geen idee, maar je kent de huidige situatie toch Marcel rondom forumleiding en eigenaar/beheerder?

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen idee, maar je kent de huidige situatie toch Marcel rondom forumleiding en eigenaar/beheerder?
    Daar ben ik van op de hoogte, Rogier. Maar het blijft irritant als je een flink stuk tekst hebt geschreven en dat wil plaatsen, dat de forumsoftware vastloopt. Gebeurt naar mijn zin de laatste tijd te vaak. Misschien is mijn webbrowser (Safari) te modern, maar ik ben niet echt een liefhebber van Firefox en al helemaal niet van Google Chrome. Misschien moet ik berichten dan maar in etappes gaan plaatsen (plaatsen - bewerken - opslaan - bijwerken - opslaan etc.). Blijft staan dat een goede beheerder de server waar de software op draait minimaal 1x per week (liefst 's nachts) opnieuw opstart.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 31 van 33 EersteEerste ... 2127282930313233 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •