Pagina 27 van 33 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 824 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Een soortgelijke melding kreeg ik ook in Chrome gisteren. De site zou mogelijk gehacked zijn en mijn gegevens niet veilig.

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Een soortgelijke melding kreeg ik ook in Chrome gisteren. De site zou mogelijk gehacked zijn en mijn gegevens niet veilig.
    Dat hoeft niet per sé het geval te zijn. Het lijkt me eerder een geval van een verlopen certificaat (ERR_CERT_DATE_INVALID). Als dat het geval is, is dat wel slordig, want een websitebeheerder hoort dit in de gaten te houden en certificaten die dreigen te verlopen, op tijd te vervangen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #653

    Standaard

    Hoi, ik heb hetzelfde in Firefox. Bitdefender blokkeert de toegang tot de hoofdpagina (die ik als startpagina heb opgegeven). Er zou geen beveiligde verbinding zijn.

  4. #654

    Standaard

    Opera icm Kapersky idem maar soms wel soms niet.

  5. #655

    Standaard

    hier zelfde probleem, Chrome met Bitdefender
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #656

    Standaard

    Wanneer wordt dit opgelost? Ik kan niet eens een bericht plaatsen zonder die melding eerst te zien.

  7. #657

    Standaard

    Idem hier, ik gebruik vooral Microsoft Edge, maar het gebeurt ook op mijn Smartphone.

  8. #658

    Standaard

    Er gaat iets helemaal fout met de site. Nu krijg ik ook meldingen dat mijn berichten te kort zouden zijn wanneer ik ze met 'Snel reageren' wil plaatsen.

    Wanneer wordt dat verlopen certificaat opgelost? Is de beheerder er al van op de hoogte?

  9. #659

    Standaard

    Ik denk dat de beheerder met vakantie is? Normaal gesproken kan dit in 10 minuten opgelost zijn. Nieuw certificaat downloaden, installeren en klaar!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #660
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas is momenteel de beheerder van de website (wegens omstandigheden) niet bereikbaar en wij kunnen het zelf niet aanpassen. Wij tasten momenteel ook in het duister. Ik hoop dat het snel aangepast zal worden. Overigens is het niet zo dat de website nu onveilig is, maar het certificaat werkt niet goed. Certificaten zijn vooral van belang voor webshops en sites waar gevoelige gegevens worden verstuurd. Dat is hier in principe niet van toepassing, maar toch is het uiteraard heel vervelend... Excuses voor het ongemak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #661

    Standaard

    Het is vooral heel irritant. Ik moet elk bericht eerst kopiëren (Ctrl A, Ctrl C), want zodra die beveiligingsmelding in beeld verschijnt ben ik alles kwijt wat ik heb getypt. Het is ook niet dat het elke keer verschijnt, maar het is heel willekeurig.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Helaas is momenteel de beheerder van de website (wegens omstandigheden) niet bereikbaar en wij kunnen het zelf niet aanpassen...
    Raar dat de website dan afhankelijk is van 1 persoon. Zou het gewoon niet makkelijker/beter zijn als er bijvoorbeeld nog iemand was als back-up? Nu is het maar afwachten wanneer het opgelost wordt. Met een 2e achter de hand is het toch wat beter lijkt me zo. Of zeg ik nu iets raars?

  13. #663
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In het bedrijfsleven zou dat de ideale oplossing zijn, maar hier zijn maar drie vrijwilligers die actief zijn in hun vrije tijd, nu dus maar twee, omdat de beheerder even niet bereikbaar is. Wij balen ook enorm en persoonlijk hoop ik dat dit niet het begin van het einde inluidt van AllesOverFilm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In het bedrijfsleven zou dat de ideale oplossing zijn, maar hier zijn maar drie vrijwilligers die actief zijn in hun vrije tijd, nu dus maar twee, omdat de beheerder even niet bereikbaar is. Wij balen ook enorm en persoonlijk hoop ik dat dit niet het begin van het einde inluidt van AllesOverFilm.
    Dat hoop ik ook niet. Laten we hopen dat het snel is opgelost.

  15. #665

    Standaard

    Er zijn eigenlijk ook geen alternatieven. Het forum van Filmtotaal is zo dood als een pier en het nieuwe management van MovieMeter lijkt meer oog te hebben voor reclame-inkomsten en clickbait, dan een goed werkende site. Ook daar verkassen steeds meer gebruikers naar Letterboxd.

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wij balen ook enorm en persoonlijk hoop ik dat dit niet het begin van het einde inluidt van AllesOverFilm.
    Waarom zou de tijdelijke onbereikbaarheid van de beheerder reden zijn voor het einde van AllesOverFilm?

    Of is er iets anders aan de hand?

  17. #667

    Standaard

    De site werkt op dit moment ook niet goed, met name het forum. Traag, soms gebeurt er helemaal niets als je op een knop klikt, soms moet je twee of drie keer klikken op een link. Hmmm.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De site werkt op dit moment ook niet goed, met name het forum. Traag, soms gebeurt er helemaal niets als je op een knop klikt, soms moet je twee of drie keer klikken op een link. Hmmm.
    Klopt. Er zijn sinds die certificate error allerlei kleine, rare problemen met de site.

  19. #669

  20. #670
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er is inderdaad wel meer aan de hand, wellicht door dat browser iedere keer dat certificaat controleert loopt het momenteel zéér traag om pagina's te laden.Ook zonet een mooie PM gestuurd met interlinie, maar het systeem plakt nu gewoon mijn zinnen aan elkaar, dus niet zo goed voor de leesbaarheid [edit]poging twee na een 'Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 1 tekens.' fout[/edit]
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #671

    Standaard

    Klopt, bij mij werkt de site ook erg traag. Maar zoals Claudio al aangaf kunnen wij er niks aan doen. We zijn nu met zijn tweetjes van de crew en de eigenaar/beheerder is niet aanwezig/bereikbaar. Dus we kunnen er helaas niks mee, hoe graag we ook zouden willen. Helaas zijn het nu even de riemen waarmee we moeten roeien...

  22. #672
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het valt me op dat de website geen foutmeldingen meer geeft i.v.m. het certificaat. Is dat bij jullie ook zo?
    Vandaag is de site ook weer een stuk sneller.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het valt me op dat de website geen foutmeldingen meer geeft i.v.m. het certificaat. Is dat bij jullie ook zo?
    Vandaag is de site ook weer een stuk sneller.
    Klopt, hier ook

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het valt me op dat de website geen foutmeldingen meer geeft i.v.m. het certificaat. Is dat bij jullie ook zo?
    Vandaag is de site ook weer een stuk sneller.
    Klopt beiden.

  25. #675
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is fijn. Het certificaat was namelijk net uitgegeven en geldig, maar schijnbaar waren er bij de uitgever problemen en hebben ze dat opgelost. Nogmaals, excuses voor het ongemak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 27 van 33 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •