Pagina 11 van 33 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 824 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik heb hetelfde probleem met IE 6 op mijn werk.
    Heb eerst Firefox moeten installeren verder dan de voorpagina te komen en in te loggen.
    Hier hetzelfde, Op het werk werkt IE6 niet meer, Firefox wel en thuis werkt IE7 en firefox beide wel. Het probleem zit hem volgens mij in IE6. Maar bij mij zijn de problemen begonnen na die inslag in Flensburg (server dvd.nl)

  2. #252

    Standaard

    Hier op mijn werk werkt het ook prima, kan alleen nergens vinden welke versie van IE hier draait.

  3. #253

    Standaard

    De IE versie vind je onder de knop HELP keuze INFO (op de menubalk bovenin).

    Ik heb ook even op mijn werk gecheckt. We hebben hier IE 6.0.3790.1830 NL en ik ondervind hierin geen enkel probleem met de site.

  4. #254

    Standaard

    Ik heb begrepen dat het probleem van niet werkende links zich voordoet bij IE 6.0.2800.1106. Dit is niet de laatste versie van IE6.
    Ik weet dat er iets geweest is met Flash en Active X combinatie en dat Microsoft daarvoor toentertijd een update heeft uitgebracht.
    Mijn advies is om ervoor te zorgen dat je de laatste updates van IE 6 geïnstalleerd hebt (de laatste update is van 12 aug jl) of over te stappen op IE 7.

  5. #255

    Standaard

    Ik heb versie 6.0.2900.2180. Maar het is vreemd dat het alleen deze site is en van de één op de andere dag gebeurd. Erg vreemd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik heb versie 6.0.2900.2180. Maar het is vreemd dat het alleen deze site is en van de één op de andere dag gebeurd. Erg vreemd.
    Zelfde versie hier. Zelfde situatie.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De IE versie vind je onder de knop HELP keuze INFO (op de menubalk bovenin).

    Ik heb ook even op mijn werk gecheckt. We hebben hier IE 6.0.3790.1830 NL en ik ondervind hierin geen enkel probleem met de site.
    Die Help knop werkte bij mij niet, maar goed op mijn werk deed hij het dus wel. Wel erg raar inderdaad dat het van de ene op de andere dag zo'n problemen geeft bij meerdere mensen.

  8. #258

    Standaard

    En nu heb ik geen problemen meer. Ik heb niets gedaan (behalve een filmpje gekeken) en nu werkt alles weer perfect . Wazig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #259

    Standaard

    Ik heb versie: 6.0.2900.2180
    en ik kan nu pas voor het eerst vandaag verder op de site, heel de ochtend en het grootste gedeelte van de middag, bleef hij maar laden totdat windows aangaf dat er een fout was en explorer werd afgesloten.

  10. #260

    Standaard

    Ik kon ook de hele dag niet op de site....nu lijkt het weer beter te gaan.

  11. #261

    Standaard

    Hier bij mijn vriendin werkt alles weer prima.

  12. #262

    Standaard

    Heb er ook geen last meer van gehad. Toch vreemd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #263

    Standaard

    Weet niet of het een storing is, of iets anders.
    Maar waarom zijn mijn foto's in mijn thuisbios topic niet meer zichtbaar?
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Weet niet of het een storing is, of iets anders.
    Maar waarom zijn mijn foto's in mijn thuisbios topic niet meer zichtbaar?
    Dat ligt waarschijnlijk aan de plaats waar je ze gehost hebt. Als het een gratis host is, zijn er vaak bepaalde limieten voor dataverkeer ingesteld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #265

    Standaard

    Als ik bij mn vriendin op haar laptop werk, kan ik geen stukjes plakken en knippen in het "welke film heb je gezien" topic. Heel vreemd. Dat is nog nooit gelukt. Als je dan op "reactie plaatsen" klikt, gaat ie heel lang denken om vervolgens een witte pagina te tonen.

    Frustrerend!!! En ik wil weten wat het is. Heb zelfs al een nieuwe internetbrowser geinstalleerd maar geen geluk. Op andere forums geen enkele probleem. Als ik direct in het tekstvak een stukje schrijf (zoals nu) is er geen enkel probleem.

    Help....wat is dit toch??

  16. #266

  17. #267

    Standaard

    Wat was er nou? Koffie over een server gegooid?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #268

    Standaard

    Dat was wel schrikken, maar gelukkig dvd.nl is er weer
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #269

    Standaard

    Mooi, begon echt afkickverschijnselen te vertonen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #270

    Standaard

    Gelukkig dvd.nl is weer online, blijkt dan toch maar weer hoe snel iets een dagelijkse gewoonte wordt.....

  21. #271

    Standaard

    Wow, was een flinke! Wat is er gebeurt jongens?

  22. #272

    Standaard

    Ernstig hardwareprobleem, gelukkig zijn de technische mensen er vandaag direct druk mee aan de slag geweest, zodat de site alweer beschikbaar is
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #273

    Standaard

    En bedankt heh jongens!
    Nou moest ik uitwijken naar een ander forum en heb ik weer 30 vijanden erbij...


    Nou maar weer uhm, niksen op het forum, hmmm...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #274

  25. #275

    Standaard

    Edit: dubbel

    (Site is traag met posten van berichten)
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 07-04-2009 om 02:30

Pagina 11 van 33 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •