Pagina 12 van 33 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 824 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De traderslijst ligt op zijn gat?
    Bij mij doet de traderslijst het gewoon goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht

    (Site is traag met posten van berichten)
    Heb ik ook geen last mee
    Meer mensen hier last van?

  2. #277

    Standaard

    Hier geen problemen, kan ook gewoon aan de internetverbinding liggen natuurlijk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #278

    Standaard

    Nee, gisteren had de site last van hiccups. Andere websites hadden er nl. geen last van.

  4. #279

  5. #280

    Standaard

    Ik kreeg alweer afkickverschijnselen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #281

    Standaard

    tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik

    trillen is net gestopt, mijn oog knippert niet meer, het kwijl uit mijn mond is weer weg en ik heb net niet de monitor beschoten....

    spannend momentje hoor..

  7. #282

    Standaard

    Niet zozeer een storing wat ik te melden heb maar ik vind het wel lastig.

    Als ik een topic geopend heb en ik klik vorige om weer terug te gaan naar het overzicht van alle onderwerpen. Dan verspringen bij mij alle tijden op wanneer een laatste post is gemaakt.

    Bijvoorbeeld er is gister avond om 18:00 iets gepost en vandaag om 17:00. Dan hoort er te staan dat de laatste post om 17:00 is geweest. Maar nadat ik dat topic gelezen heb en ik weer vorige klik, dan staat er ineens dat de laatste post om 18:00 is geweest.

    Snappen jullie wat ik bedoel? Heb ik dit alleen of heeft iedereen hier last van?
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  8. #283

    Standaard

    Staat je klok wel goed (GMT + 1:00)?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #284

    Standaard

    Je kunt ook navigeren met de balk die je helemaal rechtsonderin vindt, dat gaat net zo snel en dan hoef je niet op terug te klikken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Staat je klok wel goed (GMT + 1:00)?
    GMT + 2 bedoel je...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #286

    Standaard

    Nee hoor. In mijn klok staat bij Tijdzone GMT + 1 Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome Stockholm, Wenen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #287

    Standaard

    Het moet inderdaad GMT +1 zijn. en ja daar staat hij op.

    Hier was het voorbeeld met 1uur tijdverschil. Maar het komt ook voor dat er 8uur of misschien wel 10uur tussen zit. Het lijkt alsof hij gewoon de laatste post vergeet.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  13. #288
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank K. Bekijk bericht
    Niet zozeer een storing wat ik te melden heb maar ik vind het wel lastig.

    Als ik een topic geopend heb en ik klik vorige om weer terug te gaan naar het overzicht van alle onderwerpen. Dan verspringen bij mij alle tijden op wanneer een laatste post is gemaakt.

    Bijvoorbeeld er is gister avond om 18:00 iets gepost en vandaag om 17:00. Dan hoort er te staan dat de laatste post om 17:00 is geweest. Maar nadat ik dat topic gelezen heb en ik weer vorige klik, dan staat er ineens dat de laatste post om 18:00 is geweest.

    Snappen jullie wat ik bedoel? Heb ik dit alleen of heeft iedereen hier last van?
    Blijf je op het moment van terug klikken, wel ingelogd?

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank K. Bekijk bericht
    Het moet inderdaad GMT +1 zijn. en ja daar staat hij op.

    Hier was het voorbeeld met 1uur tijdverschil. Maar het komt ook voor dat er 8uur of misschien wel 10uur tussen zit. Het lijkt alsof hij gewoon de laatste post vergeet.
    Volgens mij ga je door dat terugklikken min of meer terug in de tijd (ik weet het wel zeker) en zul je de pagina moeten verversen als je zo terug navigeert.
    Anders zie je namelijk de oude informatie staan.
    Een verzonden bericht haal je immers zelfs terug alsof ie nooit verzonden is als je "vorige" drukt. Navigeer je dmv de buttons zal je dat probleem niet hebben.

    Grtz Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 17-04-2009 om 00:22
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  15. #290

    Standaard

    Hier het probleem dat berichten verdwijnen zonder dat ik weet hoe het komt?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  16. #291

    Standaard

    Als je wat specifieker bent, hebben we vast tekst en uitleg voor je?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Hier het probleem dat berichten verdwijnen zonder dat ik weet hoe het komt?


    Jeroen.
    dat is de randomberichtenverwijderaar die speciaal voor jou is geinstalleerd:razz:

  18. #293

    Standaard

    Patrick, ik hoef niet specifieker te zijn denk ik Een bepaald crew-lid wilt klaarblijkelijk niet dat mijn bericht en zijn quote verschijnt.
    Was meer als inside-joke bedoelt.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    dat is de randomberichtenverwijderaar die speciaal voor jou is geinstalleerd:razz:
    Voel me er idd wel erg speciaal door :razz:


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    GMT + 2 bedoel je...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Nee hoor. In mijn klok staat bij Tijdzone GMT + 1 Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome Stockholm, Wenen.
    Ik zie in mijn opties nu ook GMT +1 staan. Maar ik keek op dat moment gewoon onderaan het forum. Ivm de zomertijd staat daar nu GMT +2, vandaar...

    Maar je hebt idd gelijk.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #296

    Standaard

    In verband met noodzakelijk technisch onderhoud is DVD.nl dinsdag 21 april 2009 vanaf ongeveer 9:30 uur enige tijd niet beschikbaar. Je krijgt gedurende die tijd een meldingsscherm te zien met de verwachte tijdsduur van het off-line zijn. Excuus voor dit tijdelijke ongemak.

  22. #297

    Standaard

    Dacht dat de site weer offline was vandaag want kon er maar niet op komen, maar het bleek dus dat ik www voor dvd.nl moest intypen.
    What ?

  23. #298

    Standaard 1.Your signature can not be longer than 1000 characters including BBCode markup

    Tijdens het aanpassen van het onderschrift (verkleinen lettertype bijvoorbeeld) ontstaat met regelmaat de foutmelding "Your signature can not be longer than 1000 characters including BBCode markup" !

    Uiteraard zijn het niet meer dan 1000 karakters......

    Wie weet raadt ?

    Grtz Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  24. #299

    Standaard

    Volgens mij worden in je signature ook de opmaak code gebruikt. dus om een url te maken, lettergrootte, lettertype en kleurgebruik.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #300

Pagina 12 van 33 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •