Pagina 14 van 33 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 824 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er gebeuren nog steeds vreemde dingen op het forum. Ik heb in het R.I.P.-topic een posting gedaan die niet getoond wordt, maar waarvan in het topic-overzicht wel te zien is dat ik hem geplaatst heb.

    edit: in dit topic komen mijn postings kennelijk wel aan. Heel vreemd.
    Jouw post van 13.47 uur krijg ik gewoon te zien in het R.I.P. topic. Die van daarna ook.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jouw post van 13.47 uur krijg ik gewoon te zien in het R.I.P. topic. Die van daarna ook.
    Heel vreemd. Ik ben voor de zekerheid even uitgelogd en daarna opnieuw ingelogd, maar dat helpt ook niet: ik krijg mijn postings nog steeds niet te zien.

    edit: en ik heb het ook even met een andere browser geprobeerd (Chrome i.p.v. Firefox) maar dat werkt evenmin.
    Laatst aangepast door Richard B. : 15-03-2010 om 13:12

  3. #328

    Standaard

    Ik ook niet hoor. Ik ontvang wel een mailtje met "komt deze posting wel door?", maar op het forum zie ik hem niet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #329

    Standaard

    Ik ben niet bekend met vBulletin, maar je zou zeggen dat er bij het plaatsen van een posting in sommige topics permissies worden uitgedeeld die een beetje te hoog zijn voor gewone gebruikers.

  5. #330

    Standaard

    Wanneer ik de lijst van nieuwe berichten opvraag sinds mijn laatste posting, zie ik wel dat er een nieuw bericht is in de R.I.P-thread, maar wanneer ik dan naar het laatste bericht spring vanuit dat overzicht, zie ik de het bericht van Richard niet
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #331

    Standaard

    Net nog een keer geprobeerd en toen stonden de berichten van Richard (en van Coen) er wel.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  7. #332

    Standaard

    Ok, en nu zie ik ze beiden opeens wel.

    edit 1: ik heb nog even een klein test-berichtje gepost in hetzelfde topic (en snel weer verwijderd) en die kwam wel gewoon meteen door. Wat het ook was lijkt nu gewoon weer goed te werken.

    edit 2: het eerdere test-berichtje in hetzelfde topic heb ik zelf verwijderd.
    Laatst aangepast door Richard B. : 15-03-2010 om 13:22

  8. #333

    Standaard

    Ik kom af en toe nieuwe forumberichten tegen op de homepagina (onder het kopje DVD.nl forum) zoals deze:

    Binnengekomen dvds
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=491
    Input voor verbeteringen site
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60851



    Als ik dan op die link klik krijg ik een uitgebreide melding dat ik geen toegang tot het bericht heb.
    Laatst aangepast door scorpius : 24-03-2010 om 16:16

  9. #334

    Standaard

    Hier gaat inderdaad iets niet helemaal goed.... Dit gaat naar de techniek.

    Er wordt op dit moment hard gewerkt achter de schermen om de site up-2-date te krijgen. De technische afdeling werkt aan grote verbeteringen aan DVD.nl en zulke foutjes komen helaas af en toe voor.

    Excuus daarvoor.

  10. #335

    Standaard

    Dit betreft berichten van het crewforum, deze zouden niet zichtbaar moeten zijn in het algemeen overzicht.

    Zoals Roy al aangeeft, dit wordt doorgegeven aan de technische crew.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #336

  12. #337
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niemands tellertje meer...al twee dagen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #338

    Standaard

    Teller werkt prima, alleen niet in OHT.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #339
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    check
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #340
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet dus.......
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #341
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In een andere draad doet hij het wel weer.
    Misschien beperkt tot 'overige' in dit forum
    Want ook hier doet hij niks...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In een andere draad doet hij het wel weer.
    Misschien beperkt tot 'overige' in dit forum
    Want ook hier doet hij niks...
    En ik maar denken dat je liep te kloten, bericht verwijderen en dan weer 1 nieuwe posten, maar er zijn dus technische aanpassingen gedaan, lol.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #343

    Standaard

    De teller werkt niet in Overige Discussies, de rest van het forum wel.
    Dus als je teller "niet werkt" betekent dat dat je alleen maar in het Overige Discussies gedeelte aan het posten bent...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #344
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Merk dat DVD.nl de laatste tijd trager aan het worden is. Of ligt dat nou aan mij?

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Merk dat DVD.nl de laatste tijd trager aan het worden is. Of ligt dat nou aan mij?
    Gisteravond en vandaag is het een stuk trager iig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gisteravond en vandaag is het een stuk trager iig.

    Nergens last van.

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nergens last van.
    Het is nu weer wat beter hier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #348

    Standaard

    Site is erg traag momenteel.. meerdere hier last van?

  24. #349

    Standaard

    Ik ook, maar is wel vaker zo, vooral 's nachts
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #350

    Standaard

    Nergens last van.

Pagina 14 van 33 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •