Pagina 16 van 33 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 824 worden weergegeven.
  1. #376
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja het begint de laatste tijd wel erg hardnekkig te worden.
    Vroeger had ik altijd stipt 3 uur 's nachts enorme lag (Ja ik weet het, een normaal mens slaapt dan)
    Maar recentelijk is het meer regel dan uitzondering!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #377

    Standaard

    Als het goed is wordt er deze week nog wat aan gedaan.
    De site zal daarvoor een uur offline gaan.
    Wanneer precies is nog niet bekend (ligt aan een leverancier), maar we zullen hier tijdig melding van maken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #378

    Standaard

    Ik weet niet precies wat er gebeurd is om de problemen te verhelpen maar de traagheid van de website is bij mij weer helemaal terug. De eerste paar dagen ging het beter maar vooral aan het begin van de avond is er geen doorkomen aan.


  4. #379

    Standaard

    Ligt het aan mijn pc of is de site zo enorm traag

  5. #380

    Standaard

    Nergens last van.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #381

    Standaard

    Sorry dat ik hier over blijf klagen maar de site is weer ontzettend traag op dit moment, de pagina's laden zo traag dat ik meerdere keren moet vernieuwen om de beweging er in te houden. Volgens Telfort zijn er geen problemen met mijn verbinding en ik heb met geen enkele andere website dezelfde problemen als hier dus het blijft vaag want dit probleem komt en gaat wanneer het wil.


  7. #382
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent niet alleen, merk het vandaag ook op. Ah we zijn met teveel hier
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #383

    Standaard

    Ik heb de afgelopen dagen 2 privéberichten ontvangen op het forum, alleen de bijbehorende e-mail notificatie heb ik beide keren niet ontvangen.
    Is er wellicht een storing of heb ik iets gemist?

  9. #384

    Standaard

    Ik krijg al de hele dag geen e-mail notificaties meer binnen van topics.

    Ik heb al bij mijn instellingen gekeken, maar daar staat gewoon dat ik per direct een notificatie krijg bij een nieuwe reactie in een topic.

  10. #385

    Standaard

    Heb ik ook en ook bij PM's niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #386

    Standaard

    Heb het doorgegeven dus hopelijk kan dit snel opgelost worden

  12. #387

    Standaard

    Hier ook geen notificaties meer. Dacht al dat `t forum down was
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #388

    Standaard

    De storing is bekend en is doorgegeven aan de technische crew. Mogelijk dat er pas na het weekend wat aan gedaan kan worden.

    EDIT: Het probleem met de emails zou opgelost moeten zijn!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-06-2011 om 10:41
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #389

    Standaard

    Klopt, bij mij werkt het weer.

    Super bedankt voor de snelle reacties en acties.

  15. #390

    Standaard

    Doet `t inderdaad weer. Top
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #391

    Standaard

    Ik krijg geen email notificaties meer de afgelopen paar dagen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #392

    Standaard

    Hier hetzelfde, ook geen mails meer.
    Ik krijg de abonnementen ook niet meer aangevinkt, ze staan telkens weer uit, wat ik ook probeer.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Hier hetzelfde, ook geen mails meer.
    Ik krijg de abonnementen ook niet meer aangevinkt, ze staan telkens weer uit, wat ik ook probeer.
    Inmiddels ook al een mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie en krijg nog steeds geen mails over beantwoorde topics, iemand die er misschien even naar zou willen kijken ?

  19. #394

    Standaard

    Waar heb je die email naar toe gestuurd? Niets gekregen namelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #395

    Standaard

    Oh, excuus, dat zou ik niet zo snel meer weten, het is denk ik 2 weken geleden dat ik eens het 1 en ander ben gaan proberen uit te vogelen over het probleem dat ik een algemeen email adres tegenkwam van dvd.nl
    Maar, zouden jullie er aub eens naar willen kijken, ik heb zon 130 abonnementen en om die allemaal handmatig elke dag op te zoeken, dat is echt niet te doen.
    Ik probeer ze elke dag weer aan te zetten, maar tot nu toe nog geen succes helaas, misschien dat ik iets verkeerds doe, maar ik zou niet weten wat.

  21. #396

    Standaard

    Heb je toevallig een emailadres van UPC/Chello? Daar schijnen wat problemen mee te zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #397
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Oh, excuus, dat zou ik niet zo snel meer weten, het is denk ik 2 weken geleden dat ik eens het 1 en ander ben gaan proberen uit te vogelen over het probleem dat ik een algemeen email adres tegenkwam van dvd.nl
    Maar, zouden jullie er aub eens naar willen kijken, ik heb zon 130 abonnementen en om die allemaal handmatig elke dag op te zoeken, dat is echt niet te doen.
    Ik probeer ze elke dag weer aan te zetten, maar tot nu toe nog geen succes helaas, misschien dat ik iets verkeerds doe, maar ik zou niet weten wat.
    Als je direct als eerste op je persoonlijke pagina inlogt, of als favoriet maakt. Zie je altijd jouw abo's met ongelezen berichten en nieuwe pm berichten. Zelf will ik geen mail notificaties, en doe dit alléén maar zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Heb je toevallig een emailadres van UPC/Chello? Daar schijnen wat problemen mee te zijn.
    Ja, ik heb inderdaad een upc adres.
    Is het verder bekent wat het probleem is en is het te verhelpen, moet/kan ik zelf iets doen ?

    @Claudio, zal daar eens naar kijken als alternatief, bedankt

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ja, ik heb inderdaad een upc adres.
    Is het verder bekent wat het probleem is en is het te verhelpen, moet/kan ik zelf iets doen ?
    Helaas zit er op dit moment niets anders op dan een ander emailadres gebruiken...
    Er schijnt iets te zijn waardoor UPC emails van DVD.nl blokkeert. Abonnees krijgen ook de nieuwsbrief niet op hun UPC-adres.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #400

    Standaard

    Ik heb zelf zonnet (Tele2) en ik ontvang ook niets. Dus daar ligt het niet aan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 16 van 33 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •