Pagina 18 van 33 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 824 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Ik denk dat het een beetje is opgelost, ik kreeg vanavond weer 2 emailnotificaties

  2. #427

    Standaard

    Ik ben sinds afgelopen vrijdag of zaterdag bezig geweest om mijn wachtwoord opnieuw op te vragen hier. Ik kreeg na 16 (ik heb geteld) pogingen pas mijn nieuwe ww toegestuurd. Ook werd er niet gereageerd op e-mails die ik naar de forumcrew hier heb gestuurd. Sommige van die mailadressen blijken ook niet te werken, want ik kreeg meerdere mailen een 'delivery failure'. Geen idee wat er fout is gegaan, maar ik hoop dat ik nooit meer mijn ww vergeet/verlies. 4/5 dagen bezig zijn om een ww terug te krijgen is me iets teveel van het goede.

  3. #428

    Standaard

    Ging een hele tijd erg goed en nu krijg ik weer geen abbonee mailtjes. Is er backstage weer wat veranderd? Ik gebruik een zonnet account (nu tele2).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #429

    Standaard

    Nee, achter de schermen is er tot op heden niets veranderd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #430

    Standaard

    Ik heb het al opgegeven, krijg van UPC geen enkele reactie, dus ik zal het ermee moeten doen...

  6. #431

    Standaard

    Sow, de site lag erg lang plat, maar gelukkig doet hij het weer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #432

    Standaard

    blij dat de site weer in de lucht is. je merkt pas hoe vaak je er op kijkt als het niet meer kan.
    DVD: 528 BLU-RAY: 132

  8. #433

    Standaard

    Dit was toch echt wel de Moeder Aller Storingen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #434

    Standaard

    Dat was een flinke storing op de server ja. De lengte ervan had ook te maken met het feit dat de juisdite persoon, die alles van de nieuwe server weet, op dat moment niet beschikbaar was.
    Duurde even voordat dat allemaal rechtgezet was.
    Maar we zijn er gelukkig weer! Voor mij was het namelijk ook een verrassing.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #435

    Standaard

    Blij dat de site weer terug is, want je mist het gelijk....!!!

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat was een flinke storing op de server ja. De lengte ervan had ook te maken met het feit dat de juisdite persoon, die alles van de nieuwe server weet, op dat moment niet beschikbaar was.
    Duurde even voordat dat allemaal rechtgezet was.
    Maar we zijn er gelukkig weer! Voor mij was het namelijk ook een verrassing.
    Toch nog maar iemand opleiden...... maar 1 "juiste" persoon.....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #437

    Standaard

    Helemaal mee eens en dat zal ook gaan gebeuren.
    Maar de server staat, zoals je waarschijnlijk al weet, pas sinds kort op een nieuwe lokatie met nieuwe mensen. Die moeten nog inzicht krijgen over hoe en waar alles staat op de server van DVD.nl.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #438

    Standaard

    Mmm, vanmorgen al weer een storing, kan nu ook niet zeggen dat het na de storing weer allemaal even soepeltjes loopt
    Have fun and enjoy your collection

  14. #439

    Standaard

    Is het reeds opgevallen dat de tellers ook niet meer lopen....???

    (zoals bijvoorbeeld in het onderdeeel Mijn thuisbioscoop)

    Wanneer wordt dit weer hersteld?
    Have fun and enjoy your collection

  15. #440

    Standaard

    Is het forum soms uitgeteld

    Geen reacties meer van de modjes...... als dat maar goed gaat.....
    Have fun and enjoy your collection

  16. #441

    Standaard

    Het is al een tijdje niks meer hier.
    Er wordt weinig tot geen reacties gegeven.
    Toen de site op springen stond, hebben we super veel betrokkenheid getoond. Maar op dit moment moeten we weer alle info uit de crew trekken.
    Voor mijn gevoel zit er gewoon niks meer in.
    Ik hoop dat een nieuwe start met de site nog iets zal uithalen.

  17. #442

    Standaard

    Jeetje wat een storingen de laatste dagen..

  18. #443

    Standaard

    Gisteren was het al af en toe moeilijk om op het forum te geraken, maar vandaag was denk ik de bliksem helemaal ingeslagen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jeetje wat een storingen de laatste dagen..
    Als je ze niet oplost valt het wel mee......

    Maar die er zijn....... zijn wel heeeeeeeeeeeeeeel erg laaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnngggggggggdurig
    Have fun and enjoy your collection

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Gisteren was het al af en toe moeilijk om op het forum te geraken, maar vandaag was denk ik de bliksem helemaal ingeslagen.
    Een paar weken geleden had ik daar ook moeite mee, maar toen hadden ze een storing, sinds die storing werken ook bepaalde tellers niet meer.

    Toch kan ik de laatste tijd, van hieruit dan, zonder problemen wel heel vlot het forum bereiken.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #446
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah en ik die dacht dat het aan mijn verbinding lag, goed om horen (sic) dat 'k niet alleen ben
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #447

    Standaard

    Fijn dat de site weer online is.

    Je mist hem wel als ie niet online is.

    Heb vele malen gecheckt of ie het deed, maar helaas.

    Maar gelukkig is ie er nu weer, en valt ie niet meer weg.

  23. #448

    Standaard

    +1 29/30 april dvd.nl niet te bereiken

    Den-Haag

  24. #449

    Standaard

    Ik merkte dat DVD.nl niet bereikbaar was om een uur of 23:00 op de 29e april en kon pas meer dan 24 uur later weer terecht op de website en forum. De storingen komen steeds vaker voor lijkt mij en duren ook steeds langer, enig idee waar dat allemaal aan ligt?


  25. #450

    Standaard

    Hier ook hetzelfde probleem geconstateerd, gelukkig doet FB dvd.nl het nog

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 18 van 33 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •