Pagina 19 van 33 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 824 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Fijn dat de site weer online is.

    Je mist hem wel als ie niet online is.

    Heb vele malen gecheckt of ie het deed, maar helaas.

    Maar gelukkig is ie er nu weer, en valt ie niet meer weg.
    idem

  2. #452

    Standaard

    Ook aan deze kant van het land onbereikbaar, idd hij doet het weer.

    Maar de tellers werken nog steeds voor geen meter, dat wordt dus weer wachten dat hij er voor een weekendje uitknalt.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #453
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig had ik het met Koniginnedag druk genoeg. Maar goed toch af en toe ff checken. Maar het werd al via FB aangegeven. De afgelopen dagen is het wel vaker voorgekomen dat de site even plat lag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #454

    Standaard

    Ik vind dat met name het forum de laatste tijd af en toe erg traag reageert. Het plaatsen van berichten duurt soms erg lang, en als je dan een tweede keer op de knop Reactie plaatsen druk dan krijg je de melding dat je een duplicaat-bericht hebt verzonden. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik (Chrome, Firefox, Safari). Daarnaast laadt de site zelf ook niet altijd erg snel. Misschien dat er nog wat optimalisatie of configuratie op de nieuwe server nodig is?

  5. #455

    Standaard

    Ook het plaatsen van het vorige bericht duurde weer erg lang: "Wachten op www.dvd.nl... en pas na een tweede keer klikken (na 15 seconden), weer de duplicaat-waarschuwing. Grrrrr.

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind dat met name het forum de laatste tijd af en toe erg traag reageert. Het plaatsen van berichten duurt soms erg lang, en als je dan een tweede keer op de knop Reactie plaatsen druk dan krijg je de melding dat je een duplicaat-bericht hebt verzonden. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik (Chrome, Firefox, Safari). Daarnaast laadt de site zelf ook niet altijd erg snel. Misschien dat er nog wat optimalisatie of configuratie op de nieuwe server nodig is?
    Klopt, heb ik ook regelmatig last van en dat op willekeurige monenten van de dag.

    EDIT: dit bericht werd geplaatst na lang wachten en uiteindelijk pas nadat ik voor de tweede keer op reactie plaatsen had gedrukt, dan volgt inderdaad bovenstaande melding.
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2012 om 15:03


  7. #457

    Standaard

    Goed om te horen dat ik niet de enige ben die het forum zo traag vindt. Ik weet niet wat er veranderd is, maar af en toe krijg ik het idee dat er een time-slot op zit. Laatst kreeg ik ook zo'n melding over "30 seconden" die ik in acht zou moeten nemen bij het plaatsen van een bericht. Hanteert dvd.nl een 'zwarte' lijst of zoiets?
    Nee, die nieuwe server is nog geen verbetering. Misschien dat de nieuwe site, waar men al zo lang mee bezig is, verbetering biedt?

  8. #458

    Standaard

    Het plaatsen van het vorige bericht duurde exact 18 seconden na het klikken op de knop Reactie plaatsen. Dat zou 0,2 seconden moeten zijn.

  9. #459

    Standaard

    Het is sinds een paar dagen inderdaad weer goed raak. Ik herinner me trouwens dat dit probleem een paar jaar geleden ook een tijdje optrad. Dwz: je plaatst een bericht en vervolgens blijft het scherm maar draaien/hangen met (in het geval van Firefox) "verbinden" in de titel-bar. Ondertussen blijkt het bericht wel geplaatst te zijn maar op de een-of-andere manier komt ie maar niet op het vervolgscherm terecht.

  10. #460

    Standaard

    Geen idee hoe dit kan, maar ik moet zo'n 2 / 3 keer per week mijn wachtwoord opnieuw opvragen omdat de oude het niet meer doet. Ook word ik om de haverklap automatisch uitgelogd terwijl ik toch echt het vakje aanvink om ingelogd te blijven. Ben er nu wel een keer flauw van met al dat resetten en inloggen etc.

  11. #461

    Standaard

    Dat is inderdaad een vreemde zaak? Misschien iets met je firewall?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #462

    Standaard

    Ik heb af en toe het idee dat de statistische cijfers in de diverse topics niet echt kloppen, en dan met name in de kolom "Bekeken". Zo bekeek ik een topic dat ik niet zelf had aangemaakt, met 0 reacties en 1x bekeken (de standaardwaarden als je zelf een topic aanmaakt). Vervolgens zou je verwachten dat de teller in kolom "Bekeken" op 2 zou moeten staan. Maar deze staat nog steeds op 1. Zo zijn er topics met bijv. maar 5 reacties die 6.789 keer bekeken zijn, en topics met 7 reacties die maar 8 keer bekeken zijn. Heel raar. Er zit geen enkele logica in. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?

  13. #463

    Standaard

    Dat is al langer bekend dat op dat vlak iets mis lijkt te gaan. We proberen dat zo spoedig mogelijk op te lossen.

  14. #464

    Standaard

    Ben ik de enige die sinds ongeveer een week geen e-mail notificaties meer krijgt? van geen enkel topic waar ik op geabonneerd ben. Heb verder niets aan de instellingen etc. veranderd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #465

    Standaard

    Het plaatsen van berichten gaat weer eerrrruuuggg traag. Wachttijden van 30 seconden of meer beginnen weer de kop op te steken.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het plaatsen van berichten gaat weer eerrrruuuggg traag. Wachttijden van 30 seconden of meer beginnen weer de kop op te steken.
    Klopt ik had daar vooral eergisteren erg veel last van, ook vandaag is het weer erg traag te noemen.


  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ben ik de enige die sinds ongeveer een week geen e-mail notificaties meer krijgt? van geen enkel topic waar ik op geabonneerd ben. Heb verder niets aan de instellingen etc. veranderd...
    Is er niemand die hier verder last van heeft?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #468

    Standaard

    Ik krijg net bij het openen van "blu-ray disc te koop gevraagd" en dan topic "TKG: BR Steelbooks/BR bijzondere edities" een veiligheidswaarschuwing van google dat dvd.nl mallware zou bevatten van www.33ff.com
    Het is geen éénmalige melding maar krijg de melding steeds weer.

  19. #469

    Standaard

    Dat zijn de links naar gifs van vlaggen, waarschijnlijk van goatrider. In Google is ook geen voorbeeldscherm van die site beschikbaar en wordt er ook gewaarschuwd. Heeft dus in principe niets met dvd.nl te maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik krijg net bij het openen van "blu-ray disc te koop gevraagd" en dan topic "TKG: BR Steelbooks/BR bijzondere edities" een veiligheidswaarschuwing van google dat dvd.nl mallware zou bevatten van www.33ff.com
    Het is geen éénmalige melding maar krijg de melding steeds weer.
    Ik krijg geen meldingen. Heb je iets bijzonders geïnstalleerd?

    N.B. Ik heb een Mac. Of dat verschil uit maakt?

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik krijg geen meldingen. Heb je iets bijzonders geïnstalleerd?

    N.B. Ik heb een Mac. Of dat verschil uit maakt?
    Geen idee of dat verschil maakt. Ik krijg de melding nog steeds met Google Chrome.
    En alleen op dat topic.

  22. #472

    Standaard

    Ik zie niks, gebruik ook Google Chrome; zou even een virusscanner gebruiken, dan heb je waarsch zelf mallware op je pc/laptop zitten.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #473

    Standaard

    Ok m`n probleem is opgelost: kwam er achter dat het mailadres van `t forum tussen m`n geblokkeerde e-mail adressen stond...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #474

    Standaard

    Zo, we zijn er weer! Gisteren waren er problemen met de server en die viel uit.
    Nu pas weer online, maar hopelijk is het probleem opgelost.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zo, we zijn er weer! Gisteren waren er problemen met de server en die viel uit.
    Nu pas weer online, maar hopelijk is het probleem opgelost.
    Sinds de diverse tellers niet meer werken lijken de problemen steeds weer terug te keren.......

    Zou toch eens vragen of degene die er toen mee heeft zitten prutsen de boel kan herstellen..... heeft dit niet iets zoiets als een herstelpunt
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 19 van 33 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •