Pagina 2 van 33 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 824 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik had het al gemerkt ja. Slimme actie

  2. #27

    Standaard

    Ik heb erg veel problemen met inloggen de laatste dagen. Dan blijf ik maar op 'aanmelden' klikken...
    Ik werk met de nieuwste Firefox trouwens...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Ik heb erg veel problemen met inloggen de laatste dagen. Dan blijf ik maar op 'aanmelden' klikken...
    Ik werk met de nieuwste Firefox trouwens...
    Ik weet niet of dit hetzelfde is maar ik merk de laatste week dat ik af en toe niet ingelogd blijf zeg maar, terwijl dat toch is aangevinkt bij het inloggen. Heeft dit te maken met een storing?

  4. #29

    Standaard

    Hier geen problemen....
    Probeer je cookies eens te verwijderen en dan opnieuw in te loggen. Wie weet helpt het.

  5. #30

    Standaard

    Ik krijg een foutmelding bij de traderslijst. Alles doet het verder maar het staat niet zo netjes
    [code]Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/www/htdocs/dvd.nl/includes/plusmin/lib.inc.php on line 100[/code]
    Het staat er sinds een paar weken telkens als ik in "Eigen overzicht" kijk. Browser is Firefox 1.0.7 met Windows XP voorzover dat van belang is.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrPink
    Ik krijg een foutmelding bij de traderslijst. Alles doet het verder maar het staat niet zo netjes
    [code]Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/www/htdocs/dvd.nl/includes/plusmin/lib.inc.php on line 100[/code]
    Het staat er sinds een paar weken telkens als ik in "Eigen overzicht" kijk. Browser is Firefox 1.0.7 met Windows XP voorzover dat van belang is.
    Bedankt voor het doorgeven, ik heb het probleem opgelost.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Bedankt voor het doorgeven, ik heb het probleem opgelost.
    Vreemd genoeg geeft hij bij mij wel nog steeds de foutmelding. Ook nog nadat ik m'n cache heb geleegd.

  8. #33

    Standaard

    Zou dat kunnen komen door de naam "Pat L'Ecluse". In diverse programma's/programmeertalen is een apostrofe een probleemgeval.

  9. #34

    Standaard

    Is het forum op dit moment wat traag of ligt het aan mijn verbinding. Normaal gaat het lekker snel nu moet ik af en toe ff wachten.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Zou dat kunnen komen door de naam "Pat L'Ecluse". In diverse programma's/programmeertalen is een apostrofe een probleemgeval.
    Pat L'Ecluse lijkt inderdaad een geval apart. Als je op zijn naam klikt, kom je uit bij "id=-1". Die is overigens niet eens van hem maar van Anonymous...

  11. #36

    Standaard

    Bij mij is in het overzicht van 't DVD Algemeen-gedeelte alles nog zoals vanmorgen maar zijn er wel al veel meer berichten geplaatst

    Beetje vaag.

    Niet alleen in DVD Algemeen blijkt nu :x

  12. #37

    Standaard

    Ook wel eens last van gehad; heb toen m'n cookies verwijderd en alles was weer gefixt.

    Wel vrij vervelend overigens, forum wordt vrij lastig te navigeren zo. Hoop dat het zo opgelost is.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Ook wel eens last van gehad; heb toen m'n cookies verwijderd en alles was weer gefixt.

    Wel vrij vervelend overigens, forum wordt vrij lastig te navigeren zo. Hoop dat het zo opgelost is.
    Cookies verwijderen? Hoe doe je dat?

    Ik heb het gevoel dat ik bij andere sites hetzelfde probleem heb, bij VI.nl bijvoorbeeld is het jongste nieuwtje van 11:59 uur terwijl er denk ik wel iets meer gemeldt is vandaag...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Cookies verwijderen? Hoe doe je dat?
    Ga in je browser bovenaan naar:

    Extra -> Internet-opties -> Cookies verwijderen
    Four-Star Trader (236)

  15. #40

    Standaard

    Start ik zojuist op moet ik weer opnieuw inloggen terwijl ik toch al verschillende keren dat irritante vinkje heb gezet dat ik ingelogd wil blijven.

    Nou kan ik leven met het zetten van dat vinkje maar nou ben ik ingelogd en staat ALLES op GELEZEN.

    Ongelooflijk hoe vaak dit of iets vergelijkbaar gebeurd. Jullie maken mij niet wijs dat het niet op te lossen is want ik heb dit probleem op geen enkel ander forum.

    Sorry als het bovenstaande geirriteerd klinkt maar dit probleem lees je vaker en ik snap echt niet dat jullie daar niets aan doen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    Het probleem ligt toch écht bij jouzelf. Ik heb hier nooit last van, en de meeste andere forummers ook niet. Het probleem kan onder andere komen doordat je DVD.nl bezoekt via zowel dvd.nl als www.dvd.nl, dan gaat er iets mis met het cookie. Kwestie van cookies verwijderen en opnieuw inloggen, en daarna niet meer inloggen via dvd.nl (zonder www), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
    Eric van Ballegoie

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het probleem ligt toch écht bij jouzelf. Ik heb hier nooit last van, en de meeste andere forummers ook niet. Het probleem kan onder andere komen doordat je DVD.nl bezoekt via zowel dvd.nl als www.dvd.nl, dan gaat er iets mis met het cookie. Kwestie van cookies verwijderen en opnieuw inloggen, en daarna niet meer inloggen via dvd.nl (zonder www), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
    Weer een heerlijk serieus antwoord....tuurlijk ligt het aan mij...

    Kijk even in dit draadje. Heb ik daar al die berichten gepost met 'dat heb ik ook'???????????

    Verder log ik altijd in via www.dvd.nl. Ik wist niet eens dat het zonder www kon.

    Edit 3-12-2005: ik ben nu al een tijdje ingelogd en bezig geweest met de opmaak van een post. Post geplaatst en plots staat weer bijna alles op gelezen. Effe voor de duidelijkheid: ik heb dus niet uitgelogd en ben niet langer dan 3 minuten niet actief geweest op het forum......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Weer een heerlijk serieus antwoord....tuurlijk ligt het aan mij...
    Ik kan alleen antwoorden op basis van de feiten zoals bij mij bekend: Ik heb zelf (op meerdere PC's) totaal geen problemen, en de meerderheid van de forummers ook niet. De enige tips die ik je kan geven zijn dus:

    -Gebruik de laatste versie van Internet Explorer en zorg ervoor dat deze cookies accepteert.
    -Verwijder al je cookies op het moment dat je problemen hebt en log opnieuw in.
    -Gebruik alleen www.dvd.nl om in te loggen en niet de varient zonder 'www' ervoor.
    Eric van Ballegoie

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het probleem ligt toch écht bij jouzelf. Ik heb hier nooit last van, en de meeste andere forummers ook niet. Het probleem kan onder andere komen doordat je DVD.nl bezoekt via zowel dvd.nl als www.dvd.nl, dan gaat er iets mis met het cookie. Kwestie van cookies verwijderen en opnieuw inloggen, en daarna niet meer inloggen via dvd.nl (zonder www), dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
    Ik log altijd via www.dvd.nl in en ik heb toch echt hetzelfde probleem als Alexander
    Dus het is zeker geen opzich staand geval waarbij de schul zomaar bij zijn pc te leggen is.

  20. #45

    Standaard

    Ik kom niet meer bij mijn eigen trader lijst (en kan daar door dus geen plusjes meer (terug)geven.

    Er staat steeds dat ik niet ingelogt ben, terwijl ik dat toch echt ben! (Kan gewoon posten en in mijn PM inbox komen etc..)

    Heb het nu op verschillende pc's...

    Iemand een idee?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Ik kom niet meer bij mijn eigen trader lijst (en kan daar door dus geen plusjes meer (terug)geven.

    Er staat steeds dat ik niet ingelogt ben, terwijl ik dat toch echt ben! (Kan gewoon posten en in mijn PM inbox komen etc..)

    Heb het nu op verschillende pc's...

    Iemand een idee?
    Dat probleem had ik ook, moet je de volgende keer dat je je aanmeld gelijk even "automatisch inloggen" aanvinken (voordat je na het invullen van je wachtwoord op ENTER drukt) , dan doet hij het wel, er zijn al meerdere forummers geweest met hetzelfde probleem.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Ik kom niet meer bij mijn eigen trader lijst (en kan daar door dus geen plusjes meer (terug)geven.

    Er staat steeds dat ik niet ingelogt ben, terwijl ik dat toch echt ben! (Kan gewoon posten en in mijn PM inbox komen etc..)

    Heb het nu op verschillende pc's...

    Iemand een idee?
    Dat probleem had ik ook, moet je de volgende keer dat je je aanmeld gelijk even "automatisch inloggen" aanvinken (voordat je na het invullen van je wachtwoord op ENTER drukt) , dan doet hij het wel, er zijn al meerdere forummers geweest met hetzelfde probleem.
    Top! Nu lukt het idd wel...
    Vreemd dat ik hier vroeger nooit last van heb gehad..

  23. #48

    Standaard

    HUH!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    Alhoewel ik hier vaak de enige blijk te zijn met rare problemen wilde ik deze toch even melden:

    Ik start op met www.dvd.nl en klik dan op forum. Kom ik uit bij de DVD/CD afdeling van het Kruidvat!!!!!!

    Daarna geprobeerd via www.dvd.nl/forum en toen ging het wel.

    Iemand verder?

    EDIT: toen ik opende via www.dvd.nl/forum had ik nog veel ongelezen topics, na het plaatsen van bovenstaand bericht staat alles weer op gelezen.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    posten gaat vanavond erg moeilijk....vaak blijft het scherm enorm lang hangen.


  25. #50

    Standaard

    ik open nu een tread...en 12 minuten later komt er gewoon nog een bij....

    Aangezien ik het op dit moment over het gehele forum terug zie komen weet ik dat het iig niet aan mij ligt.


Pagina 2 van 33 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •