Pagina 20 van 33 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 824 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Die 'prutser' is niet meer binnen het technische team actief, dus het is lastig om dat te herstellen.
    Het gaat waarschijnlijk nog wel even duren voordat alle problemen met dit forum definitief zijn opgelost. Het maken van de nieuwe site heeft nu prioriteit. Als dat klaar is, wordt het forum daarin geïntegreerd en zullen ook deze problemen worden aangepakt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #477

    Standaard

    Waarschijnlijk zit ik hier verkeerd, maar ik stel de vraag toch maar ff hier.

    Als ik nu op Forum klik zie ik bovenaan de volgende items (Van links naar rechts):

    Home User CP FAQ Members List Calendar New posts Search Quick Links Traderslijst Log Out

    Terwijl ze voorheen altijd zo vermeld stonden (Van links naar rechts):

    Home Registreer FAQ Gebruikerslijst Kalender Vandaag geplaatste berichten Zoek Traderslijst

    Verder zie ik eronder staan (Van links naar rechts):

    Forum Last Post Threads Posts

    En via Firefox zie ik het gewoon staan :

    Subforum Laatste bericht Discussies Berichten

    En verder staan veel knoppen via IE in het engels, terwijl dat bij FF niet is, want daar staat alles gewoon in het nederlands, zoals ik dat ook altijd had via IE.

    Ik kijk trouwens via Internet Explorer.

    Waneer ik de site bezoek via Firefox, heb ik hier geen last van.

    Enig idee hoe dit kan? dat het meeste in het nederlands staat, maar een x aantal koppen die normaal nederlands waren, nu ineens in het engels staan vermeld?

    Erg raar, het opnieuw opstarten van de pc helpt niet.

    Hoop dat iemand me hiermee kan helpen om het op te lossen, en wellicht dat iemand het probleem ook kent.

    Alvast bedankt.

    Raymond

  3. #478
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kijk eens helemaal linksonder als je gewoon op forum, daar heb je en popupmenu met taalkeuze. Hoe staat deze dan ingesteld in IE ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kijk eens helemaal linksonder als je gewoon op forum, daar heb je en popupmenu met taalkeuze. Hoe staat deze dan ingesteld in IE ?
    Hey Stefaan,

    Hij stond blijkbaar ineens op English, terwijl het voorheen Nederlands was.

    Ik heb hem niet op Engels gezet, maar ik heb hem nu weer op Nederlands staan, en nu zijn die problemen verdwenen.

    Dus bedankt voor je advies

    Alleen raar dat het ineens in het engels was.

    Hopelijk blijft alles nu gewoon in het Nederlands staan.

  5. #480

    Standaard

    En we zijn er weer. Beste storing deze keer.

  6. #481

  7. #482

    Standaard

    heftig storinkje!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #483

    Standaard

    Server was uitgevallen en de beheerder der techniek was pas vrij laat beschikbaar vandaag.
    Gaat hopelijk binnen afzienbare tijd verandering in komen. Want dit duurde wel wat (te) lang!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #484

    Standaard

    Fijn dat jullie er weer zijn, toch een gemis als ie er niet is.

  10. #485

    Standaard

    Inderdaad. Ik heb vakantie en dacht dus lekker op het forum en site te kunnen zitten.
    Heb me echt doodverveeld. Was bijna een facebook feest begonnen.

  11. #486
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik heb vakantie en dacht dus lekker op het forum en site te kunnen zitten.
    Heb me echt doodverveeld. Was bijna een facebook feest begonnen.
    Waar?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Fijn dat jullie er weer zijn, toch een gemis als ie er niet is.
    We

  13. #488

    Standaard

    Ben ik nu de enige die het niet lukt om met zijn "verstandige" telefoon contact te krijgen met het DVD.nl forum

    Het heeft wel altijd gewerkt, als er tenminste geen storing was, maar nu krijg ik het forum wel thuis, maar al een aantal dagen nog steeds niet via de Phone

    Rara..... hoe kan dat?
    Have fun and enjoy your collection

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben ik nu de enige die het niet lukt om met zijn "verstandige" telefoon contact te krijgen met het DVD.nl forum

    Het heeft wel altijd gewerkt, als er tenminste geen storing was, maar nu krijg ik het forum wel thuis, maar al een aantal dagen nog steeds niet via de Phone

    Rara..... hoe kan dat?
    Mischien even je internet cache leegmaken?

  15. #490
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben ik nu de enige die het niet lukt om met zijn "verstandige" telefoon contact te krijgen met het DVD.nl forum

    Het heeft wel altijd gewerkt, als er tenminste geen storing was, maar nu krijg ik het forum wel thuis, maar al een aantal dagen nog steeds niet via de Phone

    Rara..... hoe kan dat?
    Geen problemen hier. Ik doe niet anders. Mijn pc wordt daar zelden voor gebruikt. Zo ook dit bericht. Heb je zowel met WiFi als mobiele data last. Anders ff checken of er niet een proxy aanstaat in je slimme phone...
    Kortom. Je bent de enigste. Heb je toevallig een hamer in de buurt?.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #491

    Standaard

    Beiden bedankt voor de snelle reactie, ben gelijk aan het werk gegaan, cache na enig zoekwerk kunnen legen......helaas geen resultaat.

    Telefoon via WIFI wel contact met DVD.nl, online via de provider blijf ik de melding houden: Server niet gevonden.

    Oh, krijg wel alle andere shit die ik opvraag, van Kieskeurig, het weer Youtube, areadvd.de, natuurfilmsites etc etc, alleen die k..server van DVD.nl geeft niet thuis....

    Telefoon is een al weer bijna 3 maanden oude S3, ik browse met firefox en ook de standaard browser van android doet dvd.nl niet.....

    Nu is de server van dvd.nl niet echt fris....... zou het daar ook niet aan kunnen liggen? Het maakt namelijk ook niet uit of ik via google naar DVD.nl vraag en dan via google eea probeer te bereiken...... server not found....

    Oh, kan redelijk met een PC overweg, maar telefoons zijn me vaak even te smart, en de hamer oplossing speelt me dan ook redelijk vaak door het hoofd, het is alleen jammer dat die krengen daar niet best tegen kunnen en een nieuwe weer een paar dubbeltjes kost

    Tips zijn welkom, BTW ik heb momenteel Tele2(kan ik iedereen afraden, wat een arogante klantonvriendelijke k.....zooi is het daar) en zit dus op het T-Mobile netwerk, geen probleem met het T-mobile netwerk, dat heeft bij mij altijd goed gewerkt... en dat blijkt verder ook wel, krijg alles behalve dvd.nl
    Have fun and enjoy your collection

  17. #492

    Standaard

    Lijkt wel aan de kant van Tele2/T-mobile te liggen dan, ik zou proberen contact met Tele2 te zoeken. Wel altijd even proberen het toestel uit/aan te zetten en het zou ook fijn zijn als iemand met Tele2 dit ook wil proberen en als er niemand is die Tele2 heeft, dan iemand met T-mobile, al kunnen de gebruikte gateway's wel verschillen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #493

    Standaard

    Dank voor je reactie Peptalk, ik heb het toestel even geheel uitgeschakeld en daarna weer opnieuw opgestart, was helaas niet de oplossing, het toestel kion nog steeds de server van dvd.nl niet vinden.

    Ben ook benieuwd naar de ervaringen van andere tele2 gebruikers........ wacht even deze reacties af voordat ik die "geweldige" helpdesk van hun ga inschakelen.

    Heb zelf geen idee hoe eea werkt en al helemaal niet van gateways etc etc etc.... (ik en mobieltjes....... het gaat niet helemaal lekker tussen ons )
    Have fun and enjoy your collection

  19. #494

    Standaard

    Klein uurtje onbereikbaar geweest zo te zien, maar we zijn er weer

  20. #495

    Standaard

    Behoorlijk wat downtime de laatste tijd zeg.

  21. #496

    Standaard

    Klein uurtje? Gister avond al niet meer en vannacht om 4 uur ook nog steeds niet. Enfin, blij dat de boel h et weer doet
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #497

    Standaard

    Het kleine uurtje klopt wel want daarna was de site weer even bereikbaar. Maar daarna was het verder weer niks...

  23. #498

    Standaard

    Ach ja........we leven nog..............

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Het kleine uurtje klopt wel want daarna was de site weer even bereikbaar. Maar daarna was het verder weer niks...
    Inderdaad, laten we hopen dat het niet te vaak voor gaat komen

  25. #500

Pagina 20 van 33 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •