Pagina 21 van 33 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 824 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Zo dan. Dat was een beste weer...
    Behoorlijk.........

  2. #502

    Standaard

    Gaat lekker zo zeg..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #503
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En weer up...

    Aan alle leden excuses voor het ongemak,
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #504

    Standaard

    Het is de laatste tijd wel flink raak en volgens mij meestal in het weekend. Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden.

  5. #505

    Standaard

    Jeetje mensen wat is er aan de hand?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #506

    Standaard

    Technische dienst die ook weekend heeft... Dus het duurt dan even voordat er naar gekeken wordt.
    Probleem zou nu weer verholpen moeten zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Technische dienst die ook weekend heeft... Dus het duurt dan even voordat er naar gekeken wordt.
    Probleem zou nu weer verholpen moeten zijn.
    Top
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Technische dienst die ook weekend heeft... Dus het duurt dan even voordat er naar gekeken wordt.
    Probleem zou nu weer verholpen moeten zijn.
    Op naar de volgende storing en het volgende probleem

    Ben al helemaal niet verbaast meer als de server eruit ligt, lijkt een gewoonte aan het worden zijn, begin er al een beetje aan te wennen
    Have fun and enjoy your collection

  9. #509

    Standaard

    Prima!

    Wij niet...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #510

    Standaard

    Het leek er net weer even op alsof de boel onderuit was gegaan. Het laden van een topic duurde even heel lang. Maar nu lijkt alles weer normaal te zijn.

  11. #511

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Prima!

    Wij niet...
    Het is momenteel wel heel triest, zelfs voor mijn doen

    Wanneer gaan jullie de koe eens echt bij de horens vatten?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #513

    Standaard

    Helaas zijn we afhankelijk van mensen die de achterkant van de site kunnen bekijken en problemen op kunnen lossen. Ook deze mensen staan niet 24/7 standby om problemen direct op te lossen en dus kost het soms wat tijd om de boel weer up and running te hebben, geduld is in deze een schone zaak

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Helaas zijn we afhankelijk van mensen die de achterkant van de site kunnen bekijken en problemen op kunnen lossen. Ook deze mensen staan niet 24/7 standby om problemen direct op te lossen en dus kost het soms wat tijd om de boel weer up and running te hebben, geduld is in deze een schone zaak
    Dat begrijp ik wel..... maar het probleem, wat het ook weze moge, lijkt steeds terug te komen, ook werken er diverse tellers op het forum nog steeds niet, de problemen lijken dan voor de gebruiker van het forum nog steeds niet opgelost.

    Momenteel lijkt het meer op houtje touwtje werk en er af en toe een tik tegen geven, dat kost op den duur toch wel leden denk ik zomaar, dat zou toch wel triest zijn, met alle respect voor de tikken gevers

    Niet iedereen is zo geduldig als ik
    Have fun and enjoy your collection

  15. #515

    Standaard

    Sorry, maar dat kan je echt niet meer verkopen. Deze site heeft nog nooit zoveel downtime gehad als de laatste tijd. Het is dat ik een vaste member ben, maar dit is absoluut niet goed voor de "populariteit" van de site en het behouden of aantrekken van nieuwe members.
    Uiteraard snap ik dat jullie afhankelijk zijn van externe mensen en dat dat lastig is. Maar dan vraag ik me ten zeerste af hoe de gehele structuur geregeld is. Zijn deze mensen waar jullie van afhankelijk zijn ook "vrijwilligers"? Is het een bug in de server software? Als je hiervoor betaalt dan mag je toch verwachten van het hosting bedrijf dat zij dit snel oplossen. Anders een ander hoster zoeken. Zijn het bugs in de site zelf? Dan moet de eigenaar zich eens afvragen of hij wel zoveel downtime wil. Zeker gezien deze site voor een groot gedeelte afhankelijk is van advertentie inkomsten als ik me niet vergis.
    Ik maak nu een paar aannames uiteraard, maar ik zou als crew/ redactie me toch wel zorgen over maken.

  16. #516

    Standaard

    Helemaal met je eens Smooth. Het is jammer dat de eigenaar van de site niet iemand 'uit de groep' is en we daardoor altijd maar moeten afwachten zonder updates. Dat we in ieder geval op de hoogte worden gehouden als lid waar de storingen vandaan komen.

    Er kan altijd iets gebeuren natuurlijk. Maar om vervolgens in het duister te moeten tasten is minder prettig.

  17. #517

    Standaard

    Misschien moeten jullie met vaste openingstijden gaan werken waarin jullie kunnen garanderen dat de boel up and running is , van 10:00 tot 22:00 of zo. Alle gekheid op een stokje, het begint écht dramatische vormen aan te nemen de laatste weken. Ik blijf het vreemd vinden dat er na een bepaald tijdstip of op een bepaalde dag er niemand aanwezig is om de problemen op te lossen, dat is volgens mij gewoon een stuk service waarvoor je betaald als website/forum eigenaar.


  18. #518

    Standaard

    DVDBeaver is ook al uit de lucht.

    Friends of DVDBeaver,
    We continue to have Server issues and it appears to be time for a replacement.


    Het begint besmettelijk te worden..

  19. #519
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mag ik van mij kant een klein beetje nuanceren. Momenteel wordt er achter de schermen volop gewerkt aan DVD.nl. Er staat heel wat moois te wachten. Dus er staan beter tijden te wachten waarin ook dit soort issues ongetwijfeld flink zullen worden aangepakt. Ik denk niet eens dat dit daar een direct gevolg van is, maar straks met alle plannen wel een cruciaal onderdeel.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het net zo vervelend als ieder ander lid, immers DVD.nl heeft mij jaren (en nu helemaal) enorm bezig gehouden. Nog vervelender vind ik dat leden hierdoor getroffen worden en zelfs belemmerd worden in hun plezier of in bepaalde transacties die veelvuldig op dit forum worden gevoerd. Nogmaals onze excuses, meer kunnen wij niet doen. En ik begrijp heel goed dat je daar geen brood van kan kopen.

    Maar graag wil ik wel even van de mogelijkheid gebruik maken om even terug in de tijd te gaan. Nog niet zo heel lang geleden was de site bijna op sterven na dood. De vorige eigenaar die besloot DVD.nl van de hand te doen, was amper betrokken. (Wat ik ervan begrijp) Het is gewoon verschrikkelijk moeilijk om deze site rendabel te maken en ook alle crew members doen alles uit vrijwillige basis en in hun vrije tijd. Maar dan nog kost alles gewoon geld, veel geld. En om als DVD.nl voldoende geld te genereren is in het verleden simpelweg niet haalbaar geweest. Het had niet veel gescheeld of de site was verdwenen. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik daar enorm van baalde. Ik ben al blij dat we er met zijn alle nog zijn met zijn allen

    Gelukkig is de site toch overgenomen en ondanks dat ik de eigenaar zelf nog niet ontmoet heb, weet ik dat hij als een van de enigste eigenaren ontzettend betrokken is met DVD.nl. Nu merken de leden daar niet veel van, maar zoals gezegd; er wordt op dit moment ontzettend veel werk verricht zodat alle leden zo meteen een hele mooie ervaring te brengen op DVD.nl. Dit toont juist de insteek van de eigenaar en het feit dat hij het de moeite waard vond om tijd, geld en moeite in de site te stoppen. Nogmaals ik ben ervan overtuigd dat vrijwel iedereen straks enthousiast zal zijn

    Nogmaals een excuus is niet meer dan een excuus en wat afgelopen weekend is gebeurt is wel heel erg drastisch en eigenlijk ook eerder een uitzondering. Maar aangezien ook bepaalde service een kostenplaatje heeft is het moeilijk het één en ander te garanderen. En de site heeft wel vaker wat strubbels en idd nu was het wel heel drastisch. Maar we gaan er vanuit dat dit echt een uitzondering is geweest en in de toekomst niet zo hardnekkig zal voorkomen. We verwachten dat de hele DVD.nl ervaring grote sprongen gaat maken. Nu beloof ik geen gouden bergen maar wel iets moois. Daar is echt iedereen binnen DVD.nl fanatiek mee bezig. Wij als crew en de eigenaar.

    Ik wil niks bagatelliseren en begrijp alle frustraties heel goed. Alles wat ik aangeef is nogmaals een excuus en niet meer dan dat. Sterker nog, had ik niet de nodige achtergrond informatie, stond ik waarschijnlijk voorop met commentaar. Maar ik weet zeker dat alle geduld straks beloond wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #520

  21. #521

    Standaard

    Mooie uitleg Claudio en ben het voor het grootste gedeelte met je eens.
    Maar dat is het het punt: straks, later, in het verschiet. En daar wordt al geruime tijd mee geschermd.
    DVD.nl gaat me aan het hart. Maar wat heb je straks aan een nieuwe site, etc. Als je leden weglopen. Het gaat hier om een technisch mankement en dat kan gewoon verholpen worden, klaar.
    Anders kun je net zo goed besluiten om de stekker er nu uit te trekken en zeggen: dan en dan zijn we weer online met een nieuwe site.
    En uiteraard kun je uit mijn verhaal wat frustratie halen, maar ik vind het gewoon onprofessioneel, zeker voor een semi commerciële site, of het nu wel of niet een update krijgt.

  22. #522

    Standaard

    Wij vinden dat ook met zijn allen Smoothie Ik hoop dan ook dat de eigenaar meeleest en concreet met de hostingprovider om de tafel gaat zitten. Dat de site er een keertje uit ligt is nog tot daar aan toe, maar meerdere keren in 24 uur en dan ook flinke perioden... dat kan in mijn ogen ook echt niet. En dat de heren van de techniek in het weekend niet beschikbaar zijn vind ik persoonlijk ook slecht. Zeker in de tegenwoordige 24/7 economie. Al met al schaar ik me achter de gebruikers en kan ik me de frustratie helemaal voorstellen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #523

    Standaard

    Ga een keer lekker naar buiten, komen sommige daar ook nog eens

  24. #524

    Standaard

    Buiten? Wat is er buiten te doen?

  25. #525
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het leven Immers:

    "Time is priceless, yet it costs us nothing. You can do anything you want with it, but you can't own it. You can spend it, but you can't keep it. And once you've lost it, there is no getting it back. It's just gone."

    Ondertussen is duidelijk geworden dat deze problemen aangepakt worden. Garanties zijn er nooit, maar in de toekomst kan het wel sneller en efficiënter opgelost worden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-11-2012 om 01:03
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 21 van 33 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •