Pagina 22 van 33 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 824 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Even om nog wat meer opheldering te brengen na de post van Claudio: met de nieuwe site komt ook een nieuwe hosting provider! Nog even geduld dus. Een compleet nieuw uiterlijk kan nu eenmaal niet in 1 week tijd naar onze tevredenheid klaar zijn. Want we zeuren er op los bij de bouwers
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #527

    Standaard

    Ik ben benieuwd...

  3. #528
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Over de nieuwe site: Kunnen jullie misschien ook uitdrukken in procenten hoever het proces al is?

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Over de nieuwe site: Kunnen jullie misschien ook uitdrukken in procenten hoever het proces al is?
    Nope... Dit omdat wij zelf erg kritisch zijn en er soms weer opnieuw begonnen moet worden. We kunnen geen percentages noemen. Evenals een datum. Dit legt te veel druk neer bij de bouwers en ontwerpers en de bezoekers zullen dan een verwachting krijgen waar we misschien niet aan kunnen voldoen mochten er tegenslagen komen. We kunnen nu dus niet veel anders doen dan jullie warm maken voor de komende veranderingen en jullie zodra het kan op de hoogte brengen van een mogelijke go-live datum.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #530
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Als 'k het zo allemaal lees dan wordt het niet zomaar een standaard forumscript
    zoals nu via vBulletin of andere. Maar dus echt vanaf nul een eigen geschreven
    forum en nieuwspagina ?

    Spannende tijden in ieder geval
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #531

    Standaard

    Lijkt me niet. Waarom zou je een nieuw forumscript bouwen als er al tal van anderen zijn.
    Denk dat ze het vooral hebben over de site zelf.

  7. #532

    Standaard

    Ben benieuwd of tapatalk geïntegreerd gaat worden, dat schijnt erg handig te zijn op mobieltjes.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Lijkt me niet. Waarom zou je een nieuw forumscript bouwen als er al tal van anderen zijn.
    Denk dat ze het vooral hebben over de site zelf.
    Yep. Forum zijn we inhoudelijk nog niet echt mee bezig. Het gaat nu meer om de frontpage die echt helemaal op de schop gaat. Je zult er niets meer in herkennen van het huidige design

    Hoop ook dat het forum tapatalk gaat ondersteunen. Is wel zo handig met je smartphone. Gebruik het al langer voor het forum van XDA Developers
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #534
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik gebruik nooit geen Tapatalk. Andere forums waar ik wel eens vertoef hebben het echter wel allemaal, dus zie de meerwaarde er wel van in. Maar voor mij persoonlijk (Wat verder niks zegt) zou het niet nodig zijn. Ik browse op mijn phone en tablet gewoon net zoals ik op de pc doe.

    Maar hé. het is wel 2012.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Yep. Forum zijn we inhoudelijk nog niet echt mee bezig. Het gaat nu meer om de frontpage die echt helemaal op de schop gaat. Je zult er niets meer in herkennen van het huidige design

    Hoop ook dat het forum tapatalk gaat ondersteunen. Is wel zo handig met je smartphone. Gebruik het al langer voor het forum van XDA Developers
    Niet alle vernieuwingen zijn verbeteringen

    Zou al blij zijn als de tellers weer eens gewoon gaan werken en als dat nieuwe inhoud dat het vooral moet ogen en helemaal niet praktisch is, dan hoeft die shit voor mij niet

    Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.

    Als ik ergens wel een hekel aan heb is het het Veronica gedoe, veel geschreeuw maar echt geen drol wol

    Hoop op een beetje diepgang
    Have fun and enjoy your collection

  11. #536
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    DVDPFG Kan je mij nog even precies aangeven welke tellers dat zijn? Dan kunnen we dat nog even specifiek aangeven. En precies niet alle vernieuwingen zijn beter. Maar als ik Flodder keek zag ik veel liever Keesje dan Ma folder, ook al liet de inhoud te wensen over. (Even vanuit mijn standpunt bekeken ) Maar zonder gekheid. dat is ook precies de reden waarom we liever iets langer de tijd nemen en zij alle tips en logica willen meenemen zodat er straks niet van alles onlogisch of onhandig blijkt, wat ongetwijfeld toch onvermijdelijk is.

    En sorry, gewoon doen is voor mij iig geen optie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #537

    Standaard

    Dat van die tellers is bekend. Er wordt niet meer geregistreerd hoeveel bezoekers een topic heeft gehad. Pas na het plaatsen van een bericht gaat de tellerstand met één omhoog.
    Zo zijn er nog wel een paar dingetjes die sinds de verhuizing niet meer goed werken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #538
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik gebruik nooit geen Tapatalk. Andere forums waar ik wel eens vertoef hebben het echter wel allemaal, dus zie de meerwaarde er wel van in. Maar voor mij persoonlijk (Wat verder niks zegt) zou het niet nodig zijn. Ik browse op mijn phone en tablet gewoon net zoals ik op de pc doe.

    Maar hé. het is wel 2012.
    Kijk en ik die dacht alleen te zijn en ook nog eens uniek ... niet dus

    Ken Tapatalk ook wel van naam maar gebruiken doe ik ook niet. Op mijn iPhone
    surf 'k zelden maar op de iPad wel en dan net op dezelfde manier als op de
    computer. Zelfde werkwijze zoals jij dus.

    Tja we zijn van de 'oude stempel' Claudio
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Niet alle vernieuwingen zijn verbeteringen
    Het is dan ook geen vernieuwing. Zie het maar als make-over. En dan niet inhoudelijk. De inhoud wordt zo goed als 1-op-1 overgezet. Het is juist de layout die we met name aan gaan laten passen. Wat meer 2012 zeg maar Maar niets raars. Wij zijn er zelf bij. En het iedereen naar de zin maken lukt natuurlijk nooit
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #540

    Standaard

    Ben blij hoor met vernieuwingen maar wat ik graag wil weten is of de storingen van het huidige forum verleden tijd zijn of sneller worden opgelost dan nu het geval is? Of moeten we daar mee leren leven tot het nieuwe forum operationeel is?


  16. #541

    Standaard

    Wanneer mogen we eindelijk eens een concept van het nieuwe forum verwachten? Volgens mij was het begin dit jaar feitelijk al gezegd..ben toch wel nieuwsgierig of is dit een goede voornemen voor 2013?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #542

    Standaard

    Ik hoop toch echt dat het voor 2013 klaar is! Een voorproefje van het forum heb ik ook nog niet gezien, dus ik kan je niet zeggen wat het gaat worden. Eerst wordt het design van de website aangepast en dan wordt de forumlayout weer daarop gebaseerd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ben blij hoor met vernieuwingen maar wat ik graag wil weten is of de storingen van het huidige forum verleden tijd zijn of sneller worden opgelost dan nu het geval is? Of moeten we daar mee leren leven tot het nieuwe forum operationeel is?
    Het is wel duidelijk geworden voor de technische mensen dat een weekend lang offline zijn niet goed is geweest. Ik verwacht dan ook dat, mocht het nog een keer voorkomen, er sneller wordt ingegrepen.
    Of ze tot het verleden behoren durf ik niet te beloven. Pas als de nieuwe site af is, gaat er overschakeld worden naar een nieuwe hosting.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #544

  20. #545

    Standaard

    Nou, de techniek heeft zich aan z'n woord gehouden. Ze hadden gezegd dat het rond 9 uur verholpen zou zijn!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #546

    Standaard

    Zo..... alweer terug van weggeweest. Haperde gisteren al diverse malen en heeft er denk ik zo'n beetje de hele nacht uitgelegen...
    Have fun and enjoy your collection

  22. #547
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar we zijn er weer!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar we zijn er weer!
    Ik vin mooi

  24. #549

    Standaard

    wie wordt de nieuwe host? anders heb ik nog wel een aanrader, die van onszelf www.lesscher.nl ondergebracht in www.previder.nl

  25. #550

    Standaard

    Niets zo dodelijk voor een forum, dat het soms niet bereikbaar is....weer een storing, echt waar?

    De vaste bezoekers zullen niet snel weglopen, maar de 'casual' bezoekers hebben er al snel genoeg van.
    De eigenaar moet toch ook inzien dat de vele storingen van de laatste tijd het forum geen goed doen?

Pagina 22 van 33 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •