Pagina 23 van 33 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 824 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De eigenaar moet toch ook inzien dat de vele storingen van de laatste tijd het forum geen goed doen?
    Dat ziet hij ook. En daarom wordt er ook hard gewerkt aan een nieuwe site met een nieuwe server op een nieuwe locatie. Gaat nog een maandje duren, dan zou het klaar moeten zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #552

    Standaard

    Oeeeeh, Ludo, wat doe je nou, concreter worden met een datum

  3. #553

    Standaard

    Kan ik niet geven, omdat we 'm zelf niet weten. Het is nog een 'work in progress', dus een datum noemen zou heel erg onrealistisch zijn. Laat ik het dan iets concreter maken: zeker niet dit jaar
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #554

    Standaard

    Is het hier nou zo traag of ligt dat aan mij?

  5. #555

    Standaard

    De laatste tijd heb ik geen last van traagheid. ook niet op andere locaties dan thuis en/of werk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #556

    Standaard

    Hier ook geen last van traagheid.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #557

    Standaard

    Geen "storing", wel een vaststelling met een groot vraagteken : Hoe komt het dat er topics zomaar verdwijnen?

    Het laatste jaar is het me verscheidene malen opgevallen. Vooral topics waarvan ik (of anderen) ruim op voorhand een draadje had aangemaakt, lijken hiervan het slachtoffer te zijn. Het gebeurde al dat ik bv. MarkT een topic zie openen en mijn belletje gaat rinkelen, dit bestond al. Na een grondige search via de zoekmachine blijkt dit topic echter spoorloos verdwenen.

    Anderzijds zijn er ook oudere topics die plots niet meer blijken te bestaan. Worden deze na verloop van tijd gewist? Ik zoek nu bv. "Percy Jackson" ... in "Film Discussies" geen resultaten. Vreemd, want dit topic was zonder enige twijfel. Ik heb daar zélf nog in gepost. Maar ook aan de hand van mijn activiteiten is hier geen spoor meer van te vinden.

    Nu komen vanzelfsprekend vragen als "Ben je daar wel zeker van?" en logische opmerkingen als "Topics kunnen niet vanzelf verdwijnen." Begrijpelijk, maar ik zou het niet aankaarten mocht ik er niet 101% zeker van zijn. Er is ook geen verwarring met andere fora, want ik ben op geen enkel ander nederlandstalig filmforum actief.

  8. #558

    Standaard

    Hoe je zoekt weet ik niet, maar wij verwijderen nooit topics! We sluiten ze alleen, indien nodig.
    Je kunt zelfs nog oude Off-topic topics vinden in overige discussies. En áls er al topics zijn die weggegooid kunnen worden, dan zijn die het wel!
    Waarom een aantal topics niet meer gevonden worden in Google weet ik niet. Ikzelf zoek nooit via Google.

    Wat ik wél weet is dat er op dit moment gewerkt wordt aan de databases van het forum in verband met het overzetten naar de nieuwe website. Misschien dat daarbij topics verdwijnen? Dat zou ik na moeten vragen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #559

    Standaard

    Zoals meegegeven, ik twijfel niet aan het feit dat moderators geen topics doen verdwijnen.

    Maar 't probleem blijft 't zelfde. Ik gebruik de zoekfunctie van DVD.nl zelf (geen Google etc), die altijd al correcte resultaten gaf tot nu toe, althans naar mijn ervaring. Feit is : Topics verdwijnen en het is niet de eerste keer. Tenzij iemand bv. "Percy Jackson" kan terugvinden? Ik kan alleen maar meegeven wat ik al verscheidene malen kon vaststellen.
    Laatst aangepast door Esteban : 11-02-2013 om 09:17

  10. #560

    Standaard

    Sinds wanneer heb je het 'ontdekt'? Er wordt pas sinds een maand of wat aan de database van het forum gewerkt, dus als het voor die tijd betreft is er iets vreemds aan de hand, waar ik nu niet de vinger op kan leggen.
    Ik geloof niet dat, als je een topic aanmaakt, je een datum kan invoeren van wanneer een topic automatisch kan verlopen als er geen reacties meer komen. Toch?

    Het gekke is ook dat als ik als administrator zoek, ik ook alle verwijderde topics kan zien. En daar staat Percy Jackson niet tussen. Niet bij Film discussies in ieder geval.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #561

    Standaard

    't Is ongetwijfeld al langer aan de gang, want het is zeker niet de eerste maal dat ik dit kon vaststellen. Er is zelfs meermaals een topic herstart door mezelf omdat het originele niet meer kon vinden. Allen topics binnen "Film Discussies" die reeds bestonden (gestart tussen 1 jaar tot 3 jaar geleden), meestal topics over films die er pas nu aankomen en dus uit de vergetelheid gehaald moeten worden om de updates te posten. Logisch dat ik het bij deze topics vast kunnen stellen heb, omdat dat nu toevallig net de topics zijn waar ik na lange tijd weer moet achter zoeken.

    Als dit nog zou gebeuren, zou dat kunnen betekenen dat een onaangeroerd topic over een titel te verschijnen in 2016 dan niet meer vindbaar zou zijn. Bijvoorbeeld.

    Ik sta versteld van het feit dat deze melding nog niet eerder kwam. Er moeten trouwens toch nog leden zijn die zich het "Percy Jackson" topic herinneren? 2009-2010. Ik ben hier toen zelfs info komen lenen om elders te posten.

    Ik kan het ook niet verklaren.
    Laatst aangepast door Esteban : 11-02-2013 om 18:02

  12. #562

    Standaard

    Even een klein complimentje....... een heel kleintje dan, want het heeft wel ruim 10 maanden geduurd, maar de:

    Tellers doen het weer
    Have fun and enjoy your collection

  13. #563
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar..........., wij nemen alleen genoegen met hele grote complimenten....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar..........., wij nemen alleen genoegen met hele grote complimenten....
    Dat kan, maar dan moeten wel alle achterstallige hits ingevoerd worden

    Alle gekheid op een stokkie, ben allang blij dat het weer werkt
    Have fun and enjoy your collection

  15. #565

    Standaard

    Zijn er server-problemen op dit moment? Het forum is wel errrug traag bij mij. Lijkt haast wel of ik weer in het modem-tijdperk beland ben. Lange laadtijden. Ben dit niet gewend.

  16. #566

    Standaard

    Idem, heb er ook last van. Er zijn op de achtergrond wel de nodige dingen gaande dus dat kan er aan ten grondslag liggen inderdaad.

  17. #567

    Standaard

    Gelukkig, dacht eerst even dat het aan explorer 10 lag die zich kortgeleden bij een update op de PC installeerde....
    Have fun and enjoy your collection

  18. #568

    Standaard

    Zo, dat was weer een flinke storing.
    En dit keer niet de server, maar een netwerkstoring bij het bedrijf waar de server staat.
    Maar we zijn er weer en hopelijk blijft dat zo.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zo, dat was weer een flinke storing.
    En dit keer niet de server, maar een netwerkstoring bij het bedrijf waar de server staat.
    Maar we zijn er weer en hopelijk blijft dat zo.
    Ja..... was een beste, en wat de oorzaak ook was, het is geen reclame
    Have fun and enjoy your collection

  20. #570

    Standaard

    Gelukkig dat we weer online zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #571

    Standaard

    Ik krijg een database error te zien in verschillende topics, wanneer ik een pagina verder wil. Zoals bv. in dit topic als je van pagina 2 naar 3 of 4 wilt gaan: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=82873&page=2


  22. #572
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bevestigd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #573

    Standaard

    Nog steeds zo, bijv. in het Game of Thrones-topic:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49142&page=10
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #574

    Standaard

    Zijn die pagina's gewoon kwijt/corrupt, of is er nog steeds een probleem met de servers??

  25. #575

    Standaard

    Ik vermoed een probleem met de databases. Heb daar zelf weinig verstand van overigens.
    Wordt naar gekeken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 23 van 33 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •