Pagina 7 van 33 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 824 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Nee, de crew neemt niet echt de moeite daarop te antwoorden....
    Mja jammer.... 't zou nochtans zeer handig zijn als het werkt.

    En inderdaad... de laatste tijd weer vaker een déjà-vu gevoel dat het ontzettend traaaaaaag is.....

  2. #152

    Standaard

    Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is of ik ook andere avaters mag plaatsen, dan die van mijn zelf onder mijn nick, aangezien ik dit steeds meer zie op dvd.nl

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is of ik ook andere avaters mag plaatsen, dan die van mijn zelf onder mijn nick, aangezien ik dit steeds meer zie op dvd.nl
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik snap dat de crew niet zit te wachten op animated-gifs en grote afbeeldingen, maar binnen bepaalde regels moet het toch mogelijk zijn om voor een eigen avatar te kiezen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is of ik ook andere avaters mag plaatsen, dan die van mijn zelf onder mijn nick, aangezien ik dit steeds meer zie op dvd.nl
    Nope, je mag alleen een avatar plaatsen van jezelf en we proberen zoveel mogelijk avatars te verwijderen die niet aan het regelement doen maar natuurlijk zal daar af en toe wel eens eentje doorheen glippen waar we pas later achter komen.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Nope, je mag alleen een avatar plaatsen van jezelf en we proberen zoveel mogelijk avatars te verwijderen die niet aan het regelement doen maar natuurlijk zal daar af en toe wel eens eentje doorheen glippen waar we pas later achter komen.
    Wat is eigenlijk de reden hierachter als ik vragen mag? Het is in ieder geval niet bepaald gebruiken of fora om avatars te verbieden?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Wat is eigenlijk de reden hierachter als ik vragen mag? Het is in ieder geval niet bepaald gebruiken of fora om avatars te verbieden?
    De rede is dat het wat persoonlijker is en dat je (voor je gevoel) weet met wie je communiceert. Persoonlijk vind ik het wel een goede regel.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    De rede is dat het wat persoonlijker is en dat je (voor je gevoel) weet met wie je communiceert. Persoonlijk vind ik het wel een goede regel.
    Nee, enkel 'n naam zonder plaatje is persoonlijk...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    De rede is dat het wat persoonlijker is en dat je (voor je gevoel) weet met wie je communiceert. Persoonlijk vind ik het wel een goede regel.
    Daar heb je wel een punt, maar zoals TJ al aangeeft, is dat het beoogde resultaat maar heeft het in werkelijkheid als gevolg dat 90% van de users geen avatar heeft.

    Als dat het enige argument is, en bandbreedte en dergelijke dus geen noemenswaardige rol speelt, dan is het misschien de moeite waard om dit standpunt te heroverwegen?

    p.s. Ik wil jullie er graag op attenderen dat er in dit forum onderdeel nog een ander topic door mij is geopend
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #159

    Standaard

    Merk de laatste tijd dat, wanneer ik de forumsite open, ik de site 1 à 2 maal opnieuw moet 'refreshen' wil deze up to date zijn qua posts. Waar kan dit aan liggen?

  10. #160

    Standaard

    Ik kan er moeilijk de vinger op leggen, maar af en toe is de site inderdaad traag wat wat foutmeldingen op het forum tot gevolg kan hebben. We hebben hier niet zo snel een pasklare oplossing voor helaas, alleen een uitgebreide upgrade van de hardware kan hier definitief een eind aan maken ben ik bang.

    De avatar-regels houden we (voorlopig) zoals ze zijn, dat er de afgelopen tijd wat minder op gemodereerd is wil niet zeggen dat we niet meer achter het idee staan.
    DVD.nl is (gelukkig) een site waarop serieus gediscussieerd wordt en we in tegenstelling tot sommige andere fora een 'volwassen' comminity hebben die niet overloopt van mensen die persé willen first-posten of continu onzin plaatsen om hun postcount maar zo hoog mogelijk te maken. Ik zeg niet dat de avatar-regels daar debet aan zijn, maar het zal allicht meegeholpen hebben om het forum zo te maken als het nu is. Op het moment dat we de regels loslaten ben ik bang dat we ook op dit forum allemaal avatars met een hoog breezah-gehalte krijgen en dat lijkt me geen stap in de goede richting.
    Eric van Ballegoie

  11. #161

    Standaard

    Bedankt Eric, ik sta achter je/jullie wat betreft de avatar regels

  12. #162

    Standaard

    Hmm vind het wel jammer dat er geen Movie avatars/filmgerelateerde avatars hier op DVD mogen. Aan de ene kant heb ik begrip voor julie beargumentatie, maar hier zou gewoon op gemod kunnen worden en evt regels aangepast kunnen worden wanneer een film gerelateerde avartar gebruikt zou worden. Maar verder is alles toppie hier. Ik zou eigenlijk wel wat meer aan de database gaan doen of iets ,want volgens mij heeft DVD enorm veel users.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #163

    Standaard

    Dan ga je ervan uit dat de crewleden alle filmgerelateerde afbeeldingen kennen. Als ik voor mezelf spreek dan ken ik ze lang niet allemaal. Het zou ondoenlijk zijn om alle afbeeldingen op juistheid te checken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #164

    Standaard

    Zodra je in bijvoorbeeld een notificatiemail van jullie op een link klikt die niet meer geldig is krijg je de volgende melding....

    Ongeldig(e) Discussie opgegeven. Neem contact op met de webmaster als je een op geldige link hebt geklikt.

    De woorden "een" en "op" eventjes omdraaien denk ik


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  15. #165

    Standaard

    Was er zojuist een storing?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #166

    Standaard

    Hier ook niet in kunnen loggen vanavond, nu gelukkig weer mogelijk.

  17. #167

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Was er zojuist een storing?
    Waarschijnlijk wel, kon er ook niet in

  19. #169

    Standaard

    Ik ook niet, gelukkig lag het dus niet aan mijn PC
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  20. #170
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Als ik op de hoofdpagina van DVD.nl ben. En ik scroll naar beneden, en ik klik op: DVD.nl Forum. Dan word ik niet naar het forum gestuurt, maar komt de volgende code:


    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum.php on line 5

  21. #171

    Standaard

    Nog last van? Hier werkt het gewoon.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Als ik op de hoofdpagina van DVD.nl ben. En ik scroll naar beneden, en ik klik op: DVD.nl Forum. Dan word ik niet naar het forum gestuurt, maar komt de volgende code:
    Ik heb hetzelfde
    De link op de voorpagina is (en werkt niet):
    http://www.dvd.nl/forum.php

    terwijl het forum staat op (en werkt wel):
    http://www.dvd.nl/forum/index.php

  23. #173

    Standaard

    Vreemd zeg, hier werkt het gewoon wel.

  24. #174
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Nog last van? Hier werkt het gewoon.
    Ja. Dit stukje bedoel ik:



    Als je dan op "DVD.nl Forum" drukt.

  25. #175

    Standaard

    De pricewatch op de voorpagina vewijst naar de veiling (http://www.dvd.nl/veiling.php) met de volgende foutmelding:
    Jouw browser is geblokkeerd omdat nog niet is vastgesteld of deze goed werkt met de veiling.

    De veiling is getest en geschikt bevonden voor:
    Windows: - Microsoft Internet Explorer
    - Opera
    MacOS: - Microsoft Internet Explorer
    - Safari
    Andere: Nog geen testresultaten bekend...
    Mocht je interesse hebben om de veiling te testen met een andere browser, neem dan contact op met alex@dvd.nl
    Verbinden met MySQL-server mislukt! Fatal error: Call to a member function unlock_tables() on a non-object in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/functions.php on line 4998
    Juiste adres moet zijn http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=27
    Lekker aan het knoeien he

Pagina 7 van 33 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •