Pagina 8 van 33 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 824 worden weergegeven.
  1. #176
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    De pricewatch op de voorpagina vewijst naar de veiling (http://www.dvd.nl/veiling.php) met de volgende foutmelding:


    Juiste adres moet zijn http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=27
    Lekker aan het knoeien he
    Ja, dat is al tijden zo. Zo was eerste de oude situatie.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Nog last van? Hier werkt het gewoon.
    Doet het nog steeds niet hier...moet nog steeds "laatste bericht" klikken om de topics met de nieuwst berichten boven te krijgen.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja. Dit stukje bedoel ik:



    Als je dan op "DVD.nl Forum" drukt.
    Ah ok sorry dat heb ik inderdaad ook

  4. #179
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Doet het nog steeds niet hier...moet nog steeds "laatste bericht" klikken om de topics met de nieuwst berichten boven te krijgen.
    Dat bedoele Hugo niet. Maar wat je zegt is inderdaad vervelend. Vind ik zelf ook.

    Ben je op de hoofdpagina van DVD.nl, en wil je de laatste reactie bekijken. Dan word je eerst naar pagina 1 verwezen. En dan moet je zelf, op laatste bericht klikken.

    Na een tijdje, kun pagina 1 ook wel dromen.

  5. #180

    Standaard

    Het systeem is momenteel tergend langzaam. Een afgebroken bericht dat aanvankelijk niet geplaatst leek, verscheen na een tweede poging alsnog, waardoor dubbelpost.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Het systeem is momenteel tergend langzaam. Een afgebroken bericht dat aanvankelijk niet geplaatst leek, verscheen na een tweede poging alsnog, waardoor dubbelpost.
    Bij mij blijft die ook heel vaak hangen, na het posten van het bericht, maar hier is een trucje voor. Wanneer de geplaatste post ongeveer halverwege het laden is, klik ik bovenin de navigatie op het topic. De post blijkt dan toch geplaatst te zijn

    Kan iemand van de crew overigens uitleggen hoe het kan dat het forum snel is, maar het plaatsen van een bericht regelmatig wél langzaam gaat?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #182

    Standaard

    Mjah, dat heb ik soms ook, maar als hij niet wil laden, kopieer ik gewoon het volledige bericht voor alle zekerheid, klik dan op de topic en als hij niet gepost blijkt hoef ik bij een volgende poging enkel maar te plakken.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Mjah, dat heb ik soms ook, maar als hij niet wil laden, kopieer ik gewoon het volledige bericht voor alle zekerheid, klik dan op de topic en als hij niet gepost blijkt hoef ik bij een volgende poging enkel maar te plakken.
    Bij mij werkt dat nooit. Als ik een bericht aan het typen ben kan ik dat niet knippen.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Mjah, dat heb ik soms ook, maar als hij niet wil laden, kopieer ik gewoon het volledige bericht voor alle zekerheid, klik dan op de topic en als hij niet gepost blijkt hoef ik bij een volgende poging enkel maar te plakken.
    Exact ook mijn manier!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Bij mij werkt dat nooit. Als ik een bericht aan het typen ben kan ik dat niet knippen.
    Selecteren > ctrl + C
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #186
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Selecteren > ctrl + C
    Da's kopieren. Ctrl + X is knippen. :wink:

  12. #187

    Standaard

    Maakt weinig uit ik zei in mijn post ook dat ik kopieer
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #188

    Standaard

    Ah dat werkt inderdaad wel

  14. #189

    Standaard

    Nog beter is:

    - Cursor in typveld zetten
    - CTRL + A --> Alles selecteren
    - CTRL + C --> Het geselecteerde kopiëren
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #190

    Standaard

    Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar telkens als ik vanaf de homepage naar het forum wil (onderin de pagina in het midden zeg maar) kom ik op een blanco pagina met een foutmelding.

    Links via de links (waar alle links onder elkaar staan) kan ik wel naar het forum. Hiet is misschien niet zo erg, maar ik blijf telkens onderin klikken waardoor ik op die foutmeldingspagina kom.

    Misschien kunnen jullie der wat aan doen??

  16. #191
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar telkens als ik vanaf de homepage naar het forum wil (onderin de pagina in het midden zeg maar) kom ik op een blanco pagina met een foutmelding.

    Links via de links (waar alle links onder elkaar staan) kan ik wel naar het forum. Hiet is misschien niet zo erg, maar ik blijf telkens onderin klikken waardoor ik op die foutmeldingspagina kom.

    Misschien kunnen jullie der wat aan doen??
    Dit heb ik toen ook al gemeld, op de vorige pagina.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dit heb ik toen ook al gemeld, op de vorige pagina.
    Dan excuses voor de dubbelpost, ik dacht laat ik ook eens behulpzaam zijn

  18. #193

    Standaard

    Dat het posten de laatste dagen weer retetraag gaat.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #194

    Standaard

    Ook vaak dat de pagina op de reactiepagina blijft hangen, maar dat het berichtje dan wel al gewoon geplaatst is.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ook vaak dat de pagina op de reactiepagina blijft hangen, maar dat het berichtje dan wel al gewoon geplaatst is.
    Yup, heb ik ook heel veel.
    Na 15sec dus maar gewoon een linkje klikken om zo verder te komen. Erg irritant.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #196

    Standaard

    Ik weet niet of het al gemeld is, maar als ik de laatste tijd via de voorpagina direct naar het forum ga dan krijg ik deze melding:

    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum.php on line 5

    Als ik via een topic naar de voorpagina van het forum ga is er vreemd genoeg geen enkel probleem.

  22. #197

    Standaard

    Dit probleem is inderdaad al eens eerder gemeld. Het ziet er niet naar uit dat dit op korte termijn veranderd. Je kunt ook op "Meer Discussies", helemaal onderaan, klikken, dan kom je ook op de hoofdpagina van het forum.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #198

    Standaard

    Zoekmachine werkt niet. Krijg geen resultaat als ik o.a. zoek op mijn gebruikersnaam of op titel film.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Zoekmachine werkt niet. Krijg geen resultaat als ik o.a. zoek op mijn gebruikersnaam of op titel film.
    Werkt bij mij nog wel gewoon.

  25. #200
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dit probleem is inderdaad al eens eerder gemeld. Het ziet er niet naar uit dat dit op korte termijn veranderd. Je kunt ook op "Meer Discussies", helemaal onderaan, klikken, dan kom je ook op de hoofdpagina van het forum.
    Het is blijkbaar toch veranderd. Zelfde geldt voor de Pricewatch. Als je daar op drukte, kwam je nog in een oud stukje code, van de veiling.

Pagina 8 van 33 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •