De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Gone in 60 seconds happerd"

    Hoi,

    ik heb net de film "Gone in 60 seconds'' gekocht bij de Free record shop voor €8.99. Dit is dus de oude/klassieke/cult film.

    Nu valt het op dat de film wat haperd waar het om de wat snellere scene's gaat. Dus als er mensen lopen/rijden etc dan haperd het beeld. Soms loopt het geluid ook wat voor op de monden.

    Dit is de 2de DVD die ik in mijn speler heb gelegd, en bij de 1ste viel het zeker niet op.

    Is dit een nare eigenschap van deze DVD film?

  2. #2

    Standaard

    ja een vriend van me heeft die oude versie ook en ook schokken, tis gewoon een goedkope conversie van tape naar DVD, zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer LOW budget gedaan, jammer hoor tis een echte cult klassieker

    ghast.

  3. #3

    Standaard

    Het is soms knap vervelend!
    Kan ook niet echt mijn vinger er op leggen wanneer het probleem zich nou precies voor doet.
    Soms wel soms niet.

    Maarja, ligt dus aan de DVD , bedankt in ieder geval.

  4. #4

    Standaard

    Kijk wel of ik hem kan terug brengen en een andere DVD kan uitkiezen!
    Hebik hem mooi gratis gezien

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Speelt niet in de standalone, maar wel op mijn pc. Ik vind het wel een aardige film, dus hou ik hem wel.
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Speelt niet in de standalone, maar wel op mijn pc. Ik vind het wel een aardige film, dus hou ik hem wel.
    Welke stand-alone heb je?

  8. #8

    Standaard

    Philips 710 regiovrij (misschien heeft het daar wel mee te maken)

    ...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •