Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: 2046

  1. #26

    Standaard

    Op dvdoutlet staat er nu ook een plaatje van 2046:



    Ik begin me nu zo langzaam af te vragen of er überhaupt wel een normale uitgave bestaat? Heb namelijk nog niemand over een normale SE gehoord alleen nog maar signaleringen van de tin...
    Four-Star Trader (236)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Op dvdoutlet staat er nu ook een plaatje van 2046:



    Ik begin me nu zo langzaam af te vragen of er überhaupt wel een normale uitgave bestaat? Heb namelijk nog niemand over een normale SE gehoord alleen nog maar signaleringen van de tin...
    Vraag ik me idd ook af! Als ze ook alleen de tin bij de FRS hebben bestel ik 'em meteen! :wink:

  3. #28

    Standaard

    Ik wil de tin ook heel erg graag. Ik ga van de week wel naar de FRS toe om te kijken of er ook een normale versie is.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheiron
    Gevonden in de FRS. Hij is nogal schaars, en ik heb hem laten liggen. Ik vond de afwerking van de case allerminst goed. Het leek net alsof hij uit elkaar zou vallen..
    je moet er ook niet mee gaan gooien


    ff serieus: valt mee hoor, is niet zo stevig als sommige tins maar zeker wel stevig genoeg. gewoon aanschaffen
    Wat mij wel al in de winkel opviel is dat de bovenste disc al los in de doos zat. Als iedereen al eens met de tin gerammeld heeft en de discs over mekaar heeft laten "schuren" lijkt me dat niet zo bevorderlijk voor de kwaliteit ervan. Aangezien ik de doos nog niet open heb gezien, een vraag: komt dit probleem vaker voor m.a.w. zitten de discs altijd zo los in de houder?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  5. #30

    Standaard

    Ik zag vanmiddag alleen de tin bij de FRS liggen. Heeft iemand de normale 2 disc uitgave al gezien?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Ik zag vanmiddag alleen de tin bij de FRS liggen. Heeft iemand de normale 2 disc uitgave al gezien?
    Nee, maar wel een boxset van de regiseur met 3 andere films erbij Was een mooie box, 6-disc voor 49,99 bij Van Leest.
    Ik ben 'm echter nog niet tegen gekomen op internet
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Nee, maar wel een boxset van de regiseur met 3 andere films erbij Was een mooie box, 6-disc voor 49,99 bij Van Leest.
    Ik ben 'm echter nog niet tegen gekomen op internet
    En hoe zat die box in elkaar? Was het een digipack of zaten de dvd's in losse keepcases?
    Four-Star Trader (236)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Nee, maar wel een boxset van de regiseur met 3 andere films erbij Was een mooie box, 6-disc voor 49,99 bij Van Leest.
    Ik ben 'm echter nog niet tegen gekomen op internet
    En hoe zat die box in elkaar? Was het een digipack of zaten de dvd's in losse keepcases?
    Een 6-disc digipack in een sleeve. Best wel mooi eigenlijk

    Box heeft deze opdruk:
    Als ik op internet zoek, dan is er nog niet zoveel over te vinden bij de shops. Volgens mij was het een 6-disc, maar bij NLStore.nl hebben ze het over een 4-disc
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Volgens mij was het een 6-disc, maar bij NLStore.nl hebben ze het over een 4-disc
    Ik heb die uitgave ook zien liggen bij Media Markt Groningen. Het waren sowieso meer dan 4 discs, want In The Mood For Love was al 2 discs, las ik op het doosje. Ik denk dus dat NLStore.nl gewoon in de war is omdat het 4 films zijn.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  10. #35

    Standaard

    ZOjuist 2046 (nederlandse uitgave) een beetje doorgenomen (bonusdisc, ff de film snel doorgezapped qua beeldkwaliteit etc...) en moet zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben.

    Door de franse subtitles ging ik er een beetje van uit dat ze net als bij ITMFL weer gewoon de Franse release hadden uitgegeven, maar dat blijkt helaas niet het geval te zijn :'(

    http://www.hkmania.com/from.php?from...cean-2046.html

    De Franse release heeft meer extra's voor zover ik het kan bekijken, en ook VEEL mooiere menu-screens enzo. daarnaast ben ik ook niet bijster tevreden over de beeld-kwaliteit... Het is zeker niet slecht, maar uitmuntend kun je het ook niet noemen... en als je dan de screenshots van de franse release bekijkt, dan heb ik het idee dat die versie nog net ff wat mooier is kwa beeld...

    Daarnaast stoor ik me werkelijk KAPOT aan steeds die anti-kopieer spotjes wanneer je een film opstart. Zelfs de bonus-disc heeft zo'n spotje!
    Voor mij begint dit nu JUIST een reden te worden om in de toekomst over te stappen op gekopieerd spul. Tot die tijd zal ik, op misschien een paar uitzonderingen na, alleen nog maar importeren. Maar goed, dit heeft verder niets met 2046 te maken

    Teleurgesteld in de matige hoeveelheid extra's, en de saaie menu's (eigenlijk maar 1 menu). In the Mood for Love was STUKKEN beter, qua DVD design!

    De trailer van Fallen Angels die er trouwens bijzit, is werkelijk te slecht voor woorden kwa kwaliteit. Ik heb hem op videoband gezien, en zelfs op videoband was ie scherper dan deze trailer voor de DVD versie...

    Jammer dat ze niet, net als bij ITMFL, gewoon de Franse versie en bonus disc, direct over genomen hebben...

  11. #36

    Standaard

    Weet er iemand of Chungking Express al apart te verkrijgen is?
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    ZOjuist 2046 (nederlandse uitgave) een beetje doorgenomen (bonusdisc, ff de film snel doorgezapped qua beeldkwaliteit etc...) en moet zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben.
    Bedankt Yi-Long, nuttige informatie, spijtig om te horen. Ik denk dat ik maar voor de UK regio 2 van Tartan ga. Die schijnt een mooie, door Wong Kar Wai goedgekeurde, video transfer te hebben.

    Cloud: Chunking Express is in Nederland niet los te koop geloof ik, maar de UK regio 2 is momenteel wel de beste release wat betreft beeld en ondertitels, dus die kan ik je wel aanraden.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    De A-Film dvd van 2046 heeft niet alle extra's zoals die voorkomen op de Franse uitvoering. De extra's die er wel opstaan komen ook voor op de Franse versie. Ik vermoed dat A-Film zijn versie heeft gebaseerd op de Franse dvd. En dus ook dezelfde transfer heeft gebruikt. Want er staat een Franse audiotrack op de dvd en er zijn ook Franse subtitles opgezet. Die Franse audiotrack zal A-Film niet bedacht en gemaakt hebben voor het Franstalige deel van België.

    Ik vind de beeldkwaliteit van de A-Film uitvoering er prima uitzien. Veel mooier dan waar ik bang voor was (de NTSC uitvoeringen uit het verre oosten vallen niet tegen maar waren ook niet super van kwaliteit volgens recensies).

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Volgens mij was het een 6-disc, maar bij NLStore.nl hebben ze het over een 4-disc
    Ik heb die uitgave ook zien liggen bij Media Markt Groningen. Het waren sowieso meer dan 4 discs, want In The Mood For Love was al 2 discs, las ik op het doosje. Ik denk dus dat NLStore.nl gewoon in de war is omdat het 4 films zijn.
    Rodisc heeft het weer over vijf dvd's
    Wat was de prijs bij Mediamarkt?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    Volgens mij was het een 6-disc, maar bij NLStore.nl hebben ze het over een 4-disc
    Ik heb die uitgave ook zien liggen bij Media Markt Groningen. Het waren sowieso meer dan 4 discs, want In The Mood For Love was al 2 discs, las ik op het doosje. Ik denk dus dat NLStore.nl gewoon in de war is omdat het 4 films zijn.
    Rodisc heeft het weer over vijf dvd's
    Wat was de prijs bij Mediamarkt?
    Eh, weet ik niet meer.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  17. #42

    Standaard

    Het zijn 4 films, waarvan 2 ervan een eigen bonus dvd hebben (2046 en ITMFL), dus in totaal 6 disks. Ik heb ze in mijn handen gehad bij Van Leest.

  18. #43

    Standaard

    Heb al bij diverse FRS de tinnen versie gezien. Nog nergens ben ik een eventuele normale release tegen gekomen. Begin nou toch wel echt te denken dat er geen andere versie bestaat...
    Four-Star Trader (236)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Heb al bij diverse FRS de tinnen versie gezien. Nog nergens ben ik een eventuele normale release tegen gekomen. Begin nou toch wel echt te denken dat er geen andere versie bestaat...
    Dat begin ik ook steeds meer te denken. Ik wilde 'm zelfs op de gok bestellen bij de FRS maar ik heb geen PJR bonnen meer. :x

  20. #45

    Standaard

    Heb al 2x een mailtje richting A-Film gestuurd met de vraag hoeveel releases er zijn van 2046 maar heb tot op heden nog geen antwoord terug gekregen. Hopelijk komende week!
    Four-Star Trader (236)

  21. #46

    Standaard

    Vandaag antwoord gekregen van A-Film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A-Film
    Beste Scott,

    De film 2046 is alleen uitgegeven in een tinnen box en in de Wong Kar-Wai box.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Saskia van Balderen
    A-Film Distribution
    Four-Star Trader (236)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Vandaag antwoord gekregen van A-Film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A-Film
    Beste Scott,

    De film 2046 is alleen uitgegeven in een tinnen box en in de Wong Kar-Wai box.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Saskia van Balderen
    A-Film Distribution
    Dat is (voor mij) erg goed nieuws! Nu nog een PJR bon zien te bemachtigen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Vandaag antwoord gekregen van A-Film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A-Film
    Beste Scott,

    De film 2046 is alleen uitgegeven in een tinnen box en in de Wong Kar-Wai box.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Saskia van Balderen
    A-Film Distribution
    Word met die Wong Kar Wai box deze mee bedoelt???
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=767412#

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Word met die Wong Kar Wai box deze mee bedoelt???
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=767412#
    Nee dat is de tinnen blik uitgave van de film 2046
    Four-Star Trader (236)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Word met die Wong Kar Wai box deze mee bedoelt???
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductid=767412#
    Nee dat is de tinnen blik uitgave van de film 2046
    Dat klopt niet, want mijn TIN heeft een rond raampje waar de dvd recht onder ligt, en dit lijkt mij (vanaf de foto) meer een uitgave met een sleeve...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •